نویسنده: محمد مراقی دوشنبه، 19 آذر 1397
ساعت 20:36

27 فیلم مورد انتظار سال 2019 که باید آن‌ها را تماشا کنید

4.6 از 5

موردانتظارترین فیلم‌های سینمایی سال 2019

سال 2018 پر بود از فیلم‌های شگفت‌انگیزی که حسابی از آن‌ها لذت بردیم.  بسیاری از آن‌ها، همانطور که انتظارش را داشتیم، به برخی از پرفروش‌ترین‌ عناوین صنعت سرگرمی سال تبدیل شدند. مانند فیلم‌های بسیار موفق و پرفروشی مثل Avengers: Infinity War و Black Panther. اما از طرفی، بودند فیلم‌های بسیاری که اصلا نمی‌شد موفقیتشان را پیش‌بینی کرد و انتظار می‌رفت در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن، به آثار معمولی و متوسطی تبدیل شوند که با تماشا نکردنشان، چیزی را از دست نمی‌دهیم؛ اما به یکباره به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردند و فراتر از انتظاراتمان ظاهر شدند. مانند فیلم‌های موفقی مثل Annihilation و Searching که در وهله اول، کسی آن‌ها را جدی نمی‌گرفت؛ اما پس از اکران، توانستند با موفقیت تمام، خود را به دنیای سینما ثابت کنند و طی بازخوردهای مثبت و چشمگیری، حسابی دیده شدند و عده بسیاری حتی آن‌ها را در لیست بهترین عناوین سال رده‌بندی می‌کردند. حتی بودند آثاری که حتی توانایی اکران در سینماها را نداشتند و از طرق مختلف مثل استریم در شبکه‌های آنلاین دیده شدند و موفقیت‌های بسیاری هم کسب کردند. پس می‌توان گفت هرساله، روند بسیار سختی خواهد بود که تنها دسته‌ای از فیلم‌های مورد انتظارمان را از لیست دیگر عناوین آن سال جدا کنیم و با خود بگوییم که: فیلم‌هایی که در این لیست وجود ندارند، نیازی به تماشایشان نیست. زیرا ممکن است حتی فیلم‌های ساخته شده توسط کارگردان‌های تازه‌کار و نه چندان مشهور، به چنان موفقیتی دست پیدا کنند که در دسته بهترین‌ تجربیات سال رده بندی شوند. پس در سالی که پیش رو داریم، هیچ لزومی ندارد که تنها برای عده‌ای از بلاک باسترها و دنباله‌های مورد انتظار، استثنا قائل شویم. بلکه باید به تمامی آثار پیش رویمان در طول سال 2019، به یک اندازه توجه کرد و به تمامی آن‌ها شانسی برای تبدیل شدن به بهترین تجربه سال‌مان بدهیم. در ادامه مطلب با ما در بازی‌مگهمراه باشید تا مروری داشته باشیم بر مورد انتظارترین فیلم‌هایی که در سال 2019 منتظرمان هستند.

Walt disney picturesدر میان تمام کمپانی‌های فیلمسازی و ناشرین مختلف سال 2019، قطعا کمپانی والت دیزنی برنده اصلی خواهد بود. از فیلم‌های ابرقهرمانی مارول و فاکس گرفته، تا ریبوت‌های لایو اکشن انیمیشن‌های قدیمی خودش و انیمیشن‌های پیکسار و خیلی از عناوین دیگر. همه و همه توسط دیزنی پیکچرز انتشار می‌یابند.

یکی از مورد توجه‌ترین عناوین سال آینده، فیلم بسیار مورد انتظار و مهم Avengers: Endgame است که علاوه بر اینکه دنباله‌ای بر فیلم Avengers: Infinity War خواهد بود؛ قرار است به تمامی خطوط داستانی دنیای سینمایی مارول در سه فاز اولش، پایان ببخشد و شروعی جدید در این دنیای سینمایی ابرقهرمانی و البته پرطرفدار را، رقم بزند. علاوه بر این، عنوان لایو اکشن و جالب Detective Pikachu را هم در اواخر بهار سال آینده خواهیم داشت. از طرفی هم، بسیاری از سایر پروژه‌های مورد انتظار دیگر هم هستند که استعدادهای درخشانی نظیر جردن پیل یا کوئنتین تارانتینو در پشت پروسه ساختشان به چشم می‌خورند. پس هزاران اثر دیگر را در لیست اکرانی‌های سال 2019 داریم که مجبوریم به علت ضیق وقت و همچنین کمبود بودجه‌هایمان، آن‌ها را از لیست خود حذف کنیم. خوشبختانه، توانسته‌ایم تمامی این فیلم‌های پیش رو را از پروسه غربالگری خود عبور دهیم و به لیستی متشکل از 27 فیلم برسیم که واقعا نمی‌توانیم برای تماشایشان در سال آینده صبر کنیم. اما چرا 27؟ خودمان هم نمی‌دانیم! اما مطمئن باشید در میان این لیست، حتما فیلمی مناسب سلیقه شما – یا سلیقه هر فرد دیگری – وجود دارد. فیلم‌هایی که مطمئنا از مورد انتظارترین‌های سال 2019 محسوب می‌شوند و در این لیست بدون هیچ اولویتی، بر اساس تاریخ اکرانشان رده بندی شده‌اند.

Glass

Glass

تاریخ اکران: 19 ژانویه مصادف با 29 دی 1397

فیلم Glass به کارگردانی نایت شامالان را می‌توان دنباله‌ای بر دو فیلم Unbreakable و Split دانست. از کاراکترهای حاضر در فیلم می‌توان اشاره‌ای داشت به دیوید دان (بروس ویلیس)، آقای گلس (ساموئل جکسون) و البته کوین وندل کرامب (جیمز مک‌آوی) که در آثار زیادی از پروژه‌های قبلی شامالان هم حضور داشته است. داستان فیلم حول محور آقای گلس می‌چرخد. کسی که به تازگی با کاراکترهای مختلف کرامب، یک تیم تشکیل داده و هیولا (از فیلم Split) هم یکی از مهم‌ترین عضوهای این تیم است که قرار است در مقابله با دیوید دان، مثمر ثمر واقع شود. اولین تریلر فیلم Glass شگفت‌انگیز بود. شامالان به سرعت توانسته دنیایی متشکل از نیمچه – ابرقهرمانان را در فیلم خود جای دهد و این کار را با جذابیت بسیار به عمل رسانده است. حداقل تا الان که اینطور پیداست!

The Lego Movie The Second Part

The Lego Movie 2: The Second Part

تاریخ اکران: 8 فبریه مصادف با 19 بهمن 1397

به نظر شما آیا هنوز دنیای لگوها پتانسیل کافی برای سرگرم کردن مخاطبین سینما را دارد؟ در سال آینده دنباله‌ای برای انیمیشن موفق و پرفروش The Lego Movie خواهیم داشت؛ جایی که باری دیگر کریس پرت را در نقش اِمت و البته اینبار، رکس دنجروست مشاهده خواهیم کرد. داستان فیلم درباره ماجراجویی جدید امت در خارج از جو زمین و درون کهکشان‌های دیگر، با هدف نجات دوستانش است. این خلاصه داستان به اندازه کافی تخیلی است که به اندازه نسخه قبلی، ما را سرگرم کند.

Happy Death Day 2 U

Happy Death Day 2U

تاریخ اکران: 14 فبری مصادف با 25 بهمن 1397

فیلم Happy Death Day یکی از فیلم‌های ترسناک و پیچیده سال گذشته بود و توانست با استفاده از فرمول «تکرار دوباره و دوباره یک روز»، حسابی متفاوت ظاهر شود و طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کند. در دنباله جدید این فیلم که Happy Death Day 2U نام دارد، باری دیگر اتفاقی مشابه برای تیری گلبمن (با بازی جسیکا روث) رخ می‌دهد و روز ولنتاین مدام برایش تکرار می‌شود و البته، هر بار با یک مرگ فجیع به پایان می‌رسد و حالا تیری باید تمام شواهد را کنار یکدیگر بگذارد تا از این مخمصه جان سالم به در ببرد یا حداقل با راضی شدن به مرگ، آن را متوقف کند. خلاصه داستان تا حد زیادی شبیه به فیلم اول است و اگر شاهد تکرار مجدد همان ماجراها باشیم، مطمئنا فیلم با شکست بزرگی مواجه خواهد شد.

Captain Marvel

Captain Marvel

تاریخ اکران: 8 مارچ مصادف با 17 اسفند 1397

فیلم Captain America شروع رسمی فعالیت‌های سینمایی مارول در سال 2019 محسوب می‌شود. فیلمی که هم‌اکنون اطلاعات بسیاری درباره‌اش داریم و در آن قرار است بری لارسون را در نقش کارول دنورس مشاهده کنیم خلبانی که البته تحت عنوان ابرقهرمانی کاپیتان مارول هم شناخته می‌شود و یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان دنیای کمیک‌های مارول به حساب می‌آید. کسی که به یکباره خود را در میان جنگ دو جناح فرازمینی مشاهده می‌کند و حالا باید با یافتن مسیر خودش در این جنگ، همانند یک قهرمان واقعی عمل کند. Captain Marvel یکی از پروژه‌های جدید مارول است و به احتمال 99% با فیلمی بسیار موفق و پرفروش همراه خواهیم بود.

Us

Us

تاریخ اکران: 19 مارچ مصادف با 28 اسفند 1397

آیا از فیلم ترسناک Get Out خوشتان آمد و حسابی از تماشای آن لذت بردید؟ پس احتمالا می‌خواهید فیلم Us را هم تماشا کنید. فیلمی که توسط جردن پیل، نویسندگی و کارگردانی شده است و لوپیتا لیونگ‌او را به عنوان ستاره اصلی فیلم مشاهده خواهیم کرد. این تمام اطلاعاتی است که هر شخصی از فیلم Us در اختیار دارد.

Shazam

Shazam!

تاریخ اکران: 6 آپریل مصادف با 17 فروردین 1398

بالاخره به نظر می‌رسد کمپانی DC درحال به وقوع رساندن تغییرات مورد نیازی است که تمام این سال‌ها انتظارش را می‌کشیدیم. زیرا اولین تریلر از فیلم Shazam! حقیقتا فوق‌العاده بود. داستان فیلم درباره بیلی باستون (اشر انجل) است که به طور ناگهانی قدرت‌های فرازمینی یک ابرقهرمان به نام شزم (زکری لوی) را دریافت می‌کند و به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. Shazam! اولین فیلم کمپانی DC است که به طور کامل از قابلیت‌های کمدی شخصیت اصلی‌اش استفاده کرده. موردی که این فیلم واقعا به آن نیاز داشت.

Pet Sematary

Pet Sematary

تاریخ اکران: 6 آپریل مصادف با 17 فروردین 1398

در سال‌های اخیر شاهد احیای سینمایی بسیاری از آثار استفن کینگ بوده‌ایم و فیلم Pet Sematary هم یکی دیگر از پروژه‌های مورد انتظاری است که برای اکران در سال 2019 برنامه‌ریزی شده است. داستان فیلم درباره خانواده‌ای است که به یک شهر روستایی نقل مکان می‌کنند. شهری که در آن یک افسانه محلی وجود دارد که می‌گوید در جنگل، یک قبرستان حیوانات خانگی وجود دارد که می‌تواند حیوانات مرده را زنده کند. از طرفی هم به تازگی گربه این خانواده کشته شده است و اعضای خانواده که ابتدا اطلاعی درباره این افسانه محلی و ویژگی این قبرستان حیوانات خانگی خبر نداشتند، گربه خود را در آنجا دفن کرده‌اند و حالا معتقدند با انجام این کار، اشتباه بسیار بزرگی را مرتکب شده‌اند. اولین تریلر به نمایش در آمده از فیلم Pet Sematary واقعا وحشتناک بود!

Hellboy

Hellboy

تاریخ اکران: 12 آپریل مصادف با 23 فروردین 1398

پانزده سال پیش، مجموعه کمیک‌های پسرجهنمی (Hellboy) از کمیک‌های Dark Horse، با نویسندگی مایک میگنولا، وارد سینماها شد و اولین حضور برروی پرده‌های سینمایش را تجربه کرد. حال قرار است در سال 2019، شاهد یک بازسازی مجدد از فیلم سینمایی Hellboy با هنرپیشگی دیوید هاربور (بازیگر سریال Stranger Things) در نقش شخصیت اصلی شیطانی و قرمز فیلم باشیم. در ریبوت فیلم Hellboy، پسرجهنمی به مقابله با Nimue (با بازی میلا یوویچ) می‌پردازد. جادوگری که قصد به پایان رساندن این دنیا و تطبیق آن با یک دنیای شیطانی را دارد. داستان این فیلم، اقتباسی بسیار دقیق از حوادث کمیک پرطرفدار The Wild Hunt است که در سال 2009 عرضه شده است و طرفداران دو آتیشه‌اش حاضرند برای تماشایش برروی پرده‌های سینما، هر زحمتی را به جان بخرند.

Avengers Endgame

Avengers: Endgame

تاریخ اکران: 26 آپریل مصادف با 6 اردیبهشت 1398

سال 2018، مارول حسابی طرفدارانش را در پایان بندی فیلم Avengers: Infinity War غافلگیر کرد و حالا در چهارمین دنباله مجموعه فیلم‌های Avengers که گویی آخرین آن‌ها نیز هست، می‌خواهد به این ماجرای غم‌انگیز و البته مهیج، پایان ببخشد. این فیلم که حالا می‌دانیم Avengers: Endgame نام دارد، چند روز پیش با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه، باری دیگر طرفدارانش را در شوک فرو برد و تا حدودی آن‌ها را با چیزی که قرار است در فیلم Avengers: Endgame مشاهده کنند، آشنا کرد.

Detective Pikachu

Detective Pikachu

تاریخ اکران: 10 می مصادف با 20 اردیبهشت 1398

تا به امروز شاهد اکران‌های متعددی از مجموعه فیلم‌های Pokemon بوده‌ایم. فیلم‌هایی که در واقع، تنها مورد انتظار طرفداران بازی‌های ویدئویی آن بودند. در هر صورت، فیلم Detective Pikachu به قدری عجیب و جالب به نظر می‌رسد که مورد انتظار تمامی اقشار طرفدار Pokemon باشد. مخصوصا بعد از تماشای تریلر شگفت‌انگیزی که مدتی پیش، از آن به انتشار رسید. در این فیلم، رایان رینولدز را در نقش شخصیت اصلی فیلم که یک Pokemon کوچک و زرد رنگ است، مشاهده می‌کنیم. پوکمونی که درحال دوست شدن با تیم گودمن (با بازی جاستیس اسمیت) است. پسر جوانی که زبان این پوکمون کوچک را متوجه می‌شود و از طرفی هم در جستجوی پدرش به سر می‌برد. حالا این پوکمون بامزه داستان، می‌خواهد به تیم در پروسه پیدا کردن پدرش کمک کند. این فیلم به اندازه کافی برای افرادی که با مجموعه Pokemon آشنایی ندارند و همچنین طرفدار هیولاهای کوچک – به اصطلاح جیبی – هستند، بسیار سرگرم کننده و لذت‌بخش خواهد بود.

John Wick 3

John Wick 3: Parabellum

تاریخ اکران: 17 می مصادف با 27 اردیبهشت

پس از حوادث قسمت دوم که ویک یک نفر را در هتل آدمکش‌ها (هتلی که در آن کشتن سایر افراد اکیدا ممنوع است) کشت، حالا باید برای نجات جان خود فرار کند. زیرا اکنون 14میلیون دلار برای سرش جایزه گذاشته‌اند و گروهی از حرفه‌ای‌ترین آدمکش‌های جهان به دنبال او می‌گردند. ویک در تلاش است تا هرچه زودتر از شهر نیویورک فرار کند و همانطور که در اولین تصویر رسمی فیلم مشاهده می‌کنید، اینکار را به کمک یک اسب انجام می‌دهد. فوق‌العاده است! واقعا نمی‌توان برای تماشای سکانس‌های باورنکردی مبارزات ویک که در سومین فیلم آن قرار گرفته‌اند، صبر کرد.

Aladdin

Aladdin

تاریخ اکران: 24 می مصادف با 3 خرداد 1398

دیزنی مدتی است که روی آورده به بازسازی انیمیشن‌های پرطرفدار قدیمی‌اش، در قالب فیلم‌های لایو اکشن امروزی و به عنوان دومین پروژه‌ سینمایی‌اش، فیلم Aladdin را در دستور کار خود قرار داده است. هم اکنون، از اولین تیزر کوتاهی که دیزنی از فیلم Aladdin منتشر کرد، شش ماه گذشته و هنوز خبری از تریلر جدید نیست. روند تاخیر‌ پروژه‌های دیزنی، شاید کمی برای طرفداران سخت و دشوار باشد؛ اما مطمئنا در محصول نهایی، تاثیر مثبت بسیاری خواهد دشت. به ویژه در پروژه‌ای مثل Aladdin یک بازسازی به حساب می‌آید.

Godzila King of The Monsters

Godzilla: King of The Monsters

تاریخ اکران: 31 می مصادف با 10 خرداد 1398

در طول رویداد San Diego Comic-Con 2018، شاهد به نمایش در آمدن تریلرهای فراوانی از بسیاری از پروژه‌های سینمایی سال 2018 و همچنین 2019 بودیم. یکی از این تریلرها که صحبت زیادی درباره‌اش می‌شد، تریلر فیلم Godzilla: King of The Monsters بود. در این فیلم قرار است شاهد حضور هیولاهای عظیم‌الجثه بسیاری باشیم و این به معنای اکشن‌های فراوان و بسیار شلوغی است که از نقاط قوت بلاک باسترهای این چنینی، محسوب می‌شوند. حقیقتا حتی داستان فیلم هم هیچ اهمیتی ندارد. زیرا قرار است پر از تخریب‌های عظیم، هرج و مرج و دسته‌ای از هیولاهای ژاپنی باشیم که یکدیگر را کتک می‌زنند و آن‌ها را درحال خوردن پاپ‌کورن تماشا می‌کنیم.

Dark Phoenix

Dark Phoenix

تاریخ اکران: 7 ژوئن مصادف با 17 خرداد 1398

یک روز پس از انتشار تریلر فیلم مورد انتظار Dark Phoenix در فضای اینترنت، تاریخ اکران این فیلم از ماه فبریه، به ماه ژوئن عقب افتاد. اتفاقی که با توجه به خریده شدن کمپانی فاکس قرن بیستم توسط دیزنی، اصلا دور از انتظار نبود. زیرا با ورود یک کادر و مدیریت جدید به تیم سازندگان یک فیلم، مطمئنا چیزهای زیادی نیاز به تغییر خواهند داشت. این روزها همه فیلم X-Men: The Last Stand را فراموش کرده‌اند و در یک نگاه اجمالی می‌توان گفت؛ تغییر در پروسه تولید فیلم Dark Phoenix و همچنین احتمال لغو شدن پروژه X-Men: The Last Stand، باعث از هم پاشیده شدن فرنچایز X-Men خواهد شد. اما با توجه به تریلر فیلم Dark Phoenix و همچنین نگاهی خوشبینانه به برنامه ریزی‌های دیزنی در رابطه با این مجموعه، می‌توان انتظار فیلمی موفق و خوش‌ساخت را داشت که انتظار طرفداران را کاملا برآورده خواهد کرد.

MIB

MIB

تاریخ اکران: 14 ژوئن مصادف با 24 خرداد 1398

یک فیلم جدید از مجموعه Men In Black در راه است و قرار نیست که یک ریبوت باشد. ایول! این فیلم در واقع یک اسپین آف از مجموعه اصلی است که ماجراهای یک تیم جدید در شهر لندن را روایت می‌کند. اف. گری گری (کارگردان فیلم‌هایی نظیر Straight Outta Campton و The Fate of The Furious) کارگردانی فیلم MIB را برعهده دارد و در فیلم شاهد تسا تامپسون، کریس همسورث و اما تامسپسون در نقش مامورین MIB خواهیم بود. به جز این موارد، اطلاعات بیشتری از فیلم مورد انتظار MIB در دسترس نیست.

Toy Story 4

Toy Story 4

تاریخ اکران: 21 ژوئن مصادف با 31 خرداد 1398

تا به حال، شاهد انتشار تیزرهای کوتاهی از Toy Story 4 بوده‌ایم که اطلاعات چندانی از این انیمیشن بسیار مورد انتظار، فاش نکرده‌اند. البته به جز معرفی کاراکترهای جدیدی که در آن مشاهده خواهیم کرد؛ مثل فورکی (با هنرمندی تونی هیل). در هر صورت، پیکسار است دیگر! تا به امروز تمامی Toy Story هایی که تماشا کرده‌‍ایم، انیمیشن‌های فوق‌العاده‌ای بوده‌اند. پس بدیهی است که Toy Story 4 هم با پیروی از این قاعده، به یکی از بهترین تجربیات انیمیشنی در تمام دوران تبدیل خواهد شد. منتها باید مدت زیادی را تا تماشای آن صبر کنیم.

Spider Man Far From home

Spider-Man: Far From Home

تاریخ اکران: 5 جولای مصادف با 14 تیر 1398

آخرین فیلم دنیای سینمایی مارول در سال 2019، دنباله‌ای بر فیلم Spider-Man: Homecoming است که تحت عنوان Spider-Man: Far From Home شناخته می‌شود و حوادث آن پس از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame جریان دارند. در این فیلم، باری دیگر جان واتس را به عنوان کارگردان فیلم مشاهده خواهیم کرد و ماجرای فیلم درباره رویارویی پیتر پارکر با میستریو، در جریان سفر علمی او با دوستانش به اروپا است. اگر فیلم Spider-Man: Far From Home در بدبینانه‌ترین حالت ممکن، در حد و اندازه فیلم قبلی ظاهر شود، قطعا فوق‌العاده خواهد بود. مخصوصا حالا که جک جینلهال را در نقش میستریو در این فیلم تماشا خواهیم کرد.

the lion king

The Lion King

تاریخ اکران: 19 جولای مصادف با 28 تیر 1398

فیلم The Lion King قطعا سرشار از جلوه‌های بصری CG خواهد بود. از همین جهت اولین تریلر آن بسیار واقع گرایانه به نظر می‌رسید. اولین تریلر فیلم The Lion King با بازخورد بسیار مثبتی روبه‌رو شد و در 24 ساعت ابتدایی انتشارش در وبسایت یوتیوب، بیش از 200میلیون بازدید دریافت کرد. احتمالا فیلم The Lion King همانند Beauty And The Beast، دچار تغییراتی نسبت به انیمیشن ارجینالش خواهد شد. اما اگر محصول نهایی به اندازه اولین تریلری که دیزنی منتشر کرد، جذاب و زیبا باشد، هیچ ایرادی ندارد. فیلم The Lion King احتمالا یکی دیگر از بزرگترین اکران‌های دیزنی – در پشت سر یا هم شانه با Toy Story 4 – خواهد بود و فروش بسیار زیادی را هم در گیشه به ثبت می‌رساند.

Once Upon A Time in Hollywoodحضور دیکاپریو، برد پیت و مارگو رابی در یک فیلم کلاسیک که توسط تارانتینو کارگردانی می‌شود. فوق‌العاده است!

Once Upon a Time In Hollywood

تاریخ اکران: 26 جولای مصادف با 4 مرداد 1398

پروژه بعدی کوئنتین تارانتینو در وسط تابستان سینماها را منفجر خواهد کرد. جریان فیلم به دهه 1960 و دوره قتل منسون برمی‌گردد و ماجراهای یک بازیگر تلوزیون را روایت می‌کند که می‌خواهد یکی از بزرگترین فیلم‌های این صنعت را بسازد. ستاره‌های اصلی فیلم متشکل‌اند از لئوناردو دیکاپریو، برد پیت و همچنین مارگو رابی. البته که اگر از طرفداران فیلم‌های تارانتینو هستید، حتما باید فیلم Once Upon a Time In Hollywood را تماشا کنید.

HobbsandShowشاید کلیشه‌ای باشد، اما هنوز طرفداران زیادی دارد

Hobbs & Shaw

تاریخ اکران: 2 آگوست مصادف با 11 مرداد 1398

با صرف نظر از مجموعه فیلم‌های Fast And The Furious، در این فیلم شاهد همکاری مجدد دواین جانسون و جیسون استیتهم، به ترتیب در نقش‌های هابز (Hobbs) و شاو (Shaw) خواهیم بود. دو دشمن خونین سابق که اکنون به بهترین دوستان یکدیگر تبدیل شده‌اند. فیلم Hobbs & Shaw با اینکه تا حد زیادی حال و هوای مجموعه فیلم‌های Fast And The Furious را دارد، کاملا مستقل از آن فرنچایز خواهد بود و توسط دیوید لیچ (کارگردان آثاری چون اولین John Wick و Deadpool 2) کارگردانی می‌شود و این موضوع، به علاوه حضور ستاره‌هایی همچون دواین جانسون و جیسون استیتهم، دلایل کافی برای مورد انتظار بودن آن از سوی طرفداران فیلم‌های اکشن را فراهم می‌کند.

IT

It: Chapter Two

تاریخ اکران: 6 سپتامبر مصادف با 15 شهریور

سال 2017، فیلم It طوفان بزرگی به راه انداخت و توانست در مجموع 700میلیون دلار در گیشه به فروش برساند که آمار شگفت‌انگیزی برای یک فیلم ترسناک با رده سنی بزرگسال (R) محسوب می‌شود. با اینکه هنوز تریلر یا تصویر رسمی از فیلم It: Chapter Two منتشر نشده است؛ به یقین اطلاع داریم که حوادث فیلم 27 سال پس از اتفاقات فیلم اول جریان دارند. جایی که اعضای گروه بازندگان (گروهی که کاراکترهای اصلی فیلم اول با یکدیگر تشکیل دادند) پس از 27 سال، بنا بر قولی که به یکدیگر در پایان حوادث فیلم قبلی داده بودند، مجددا به شهر دِری بر می‌گردد تا باری دیگر با پنی‌وایز که طبق یک چرخه 27ساله از چاه خود با هدف به قتل رساندن کودکان شهر بیرون آمده، مقابله کنند. اولین فیلم It به طرز شگفت‌انگیزی خوب بود و تمام کسانی که سال قبل، آن را مشاهده کرده‌اند، مشتاقانه در انتظار فیلم It: Chapter Two نشسته‌اند.

Jokerاستفاده از واکین فنیکس، گریم کلاسیک جوکر و سناریوی ابتدای تبدیل شدن جوکر از یک دلقک به یک جنایتکار دیوانه. بهترین کانسپت‌های موجود برای احیای دوباره جوکر در سینما. امیدواریم هدر نروند.

Joker

تاریخ اکران: 4 اکتبر مصادف با 12 مهر 1398

اولین فیلم از چندین پروژه مربوط به جوکر، در اکتبر سال آینده راهی سینماها خواهد شد. نه، نگران نباشید! این جوکر جرد لتویی که در فیلم افتضاح Suicide Squad تماشا کرده بودیم، نیست. جوکری که در فیلم Joker مشاهده خواهیم کرد، یک ورژن کاملا ارجینال از شاهزاده دلقک جنایتکاران شهر گاتهام است که واکین فنیکس ایفای نقشش را برعهده دارد و احتمالا قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی DC محسوب شود. مدتی پیش اولین تصاویر رسمی واکین فنیکس با گریم کلاسیک جوکر را تماشا کردیم، اما همچنان فیلم Joker مراحل ابتدایی توسعه‌اش را سپری می‌کند و شاهد نشر اطلاعات بسیار پراکنده‌ای از سوی سازندگان آن بوده‌ایم. کمپانی DC استعداد زیادی در هایپ کردن طرفدارانش ندارد. حداقل نه حالا که با انتشار چندین فیلم ضعیف و بعضا افتضاح، اعتماد طرفدارانش را خدشه دار کرده است. اما به نظر می‌رسد تاد فیلیپس (کارگردان فیلم Joker)، تجربه ویژه‌ای را برای طرفداران دو آتیشه جوکر تدارک دیده است.

Sonic The Hedgehogسونیک در یک فیلم سینمایی، همراه با یک افسر پلیس به دنبال حلقه‌های طلایی، روانه سان فرانسیسکو می‌شود. مگر غیرمنتظره‌تر و عجیب‌تر از این هم می‌شود؟

Sonic: The Hedgehog

تاریخ اکران: 8 نوامبر مصادف با 17 آبان 1398

راستیتش، 2019 قرار است سال بسیار عجیبی باشد؛ هنگامی که سونیک در قالب یک فیلم سینمایی لایو اکشن راهی سینماها می‌شود! این ایده قطعا کمی (در واقع بسیار) عجیب است. اما با خواندن اولین اطلاعات از خلاصه داستان فیلم، ماجرا بسیار عجیب‌تر از قبل می‌شود. داستان فیلم Sonic: The Hedgehog درباره یک افسر پلیس با بازی جیمز مارسدن است که با سونیک یک تیم تشکیل می‌دهد و برای یک سفر چند روزه با هدف جمع‌آوری حلقه‌های طلایی (همان حلقه‌هایی که نمونه‌اش را در بازی‌ها دیده‌ایم)، راهی سان فرانسیسکو می‌شود. هنگامی که سونیک همراه با آن افسر پلیس مشغول ماجراجویی‌شان در شهر سان فرانسیسکو هستند؛ Robotnik در تلاش است که آن‌ها را متوقف کند. عجیب و غریب‌تر از این نمی‌شود واقعا! متاسفانه هنوز تریلر، تصویر رسمی یا حتی پوستری از فیلم Sonic: The Hedgehog منتشر نشده است که آن‌ را با شما با اشتراک بگذاریم.

Kingsman 3روایت داستانی از گدشته انجمن کینگزمن در دوران جنگ جهانی اول هم ایده خیلی خوبی است. اینطور نیست؟

Kingsman 3

تاریخ اکران: 8 نوامبر مصادف با 17 آبان 1398

با اینکه تا ژانویه امسال هنوز پروسه ساخت این فیلم کلید نخورده بود، سومین فیلم سری Kingsman قرار است در اواخر سال 2019 در سینماها به اکران برسد. مدتی پیش اعلام شد که تارون اگرتن قرار نیست به ایفای نقش اگزی در فیلم جدید Kingsman بپردازد. اما نگران نباشید، این به معنای عدم حضور مجدد این هنرپیشه در نقش اگزی در فیلم‌های آینده مجموعه نیست. فیلم Kingsman 3 در واقع یک پیش‌درآمد برای دو قسمت قبلی خواهد بود و ماجراهای انجمن Kingsman را در دوران جنگ جهانی اول به تصویر می‌کشد و درباره کاراکتری به نام کنراد است. این تغییر، اتفاق بسیار خوبی برای فرنچایز Kingsman خواهد بود و باعث می‌شود طرفداران مجموعه، به شناخت بیشتری نسبت به انجمن Kingsman در اوایل قرن بیستم، دست پیدا کنند. در حال حاضر هیچ تریلر، تصویر رسمی یا حتی پوستری از سومین فیلم مجموعه Kingsman در دسترس نیست و Kingsman 3 هم نام اصلی آن محسوب نمی‌شود.

Jumanji 3

Jumanji 3

تاریخ اکران: 13 دسامبر مصادف با 22 آذر 1398

جیک کاسدان، باری دیگر به عنوان کارگردان دنباله سری Jumanji، پروسه ساخت دنباله‌ای جدید برای این فرنچایز را استارت زده است. دواین جانسون، باری دیگر در نقش قبلی‌اش در فیلم حاضر خواهد شد و به عنوان دیگر هنرپیشه‌های حاضر در فیلم، می‌توان اشاره‌ای داشت به کارن گیلن، جک بلک و نیک جوناس که همگی در دنباله‌ جدید فیلم Jumanji حضور خواهند داشت. دواین جانسون در یکی از مصاحبه‌هایش با لحنی شوخ و کنایه‌آمیز اعلام کرد که کاراکتر کوین هارت در این فیلم خواهد مرد. با توجه به اینکه Jumanji: Welcome to The Jungle به چه اندازه سرگرم‌کننده و مفرح بود؛ می‌توان بدون هیچ جزئیات و اطلاعاتی، منتظر دنباله بعدی این فرنچایز بود. در حال حاضر هیچ تریلر، تصویر رسمی یا حتی پوستری از دنباله جدید مجموعه Jumanji در دسترس نیست که با شما به اشتراک بگذاریم.

Star Wars IXامیدواریم هرچه زودتر اطلاعات تکمیلی از این پروژه در دسترس طرفداران قرار بگیرند.

Star Wars: Episode IX

تاریخ اکران: 20 دسامبر مصادف با 29 آذر 1398

مدتی قبل، یک سری تصاویر از پروسه تولید فیلم جدید فرنچایز پرطرفدار Star Wars را مشاهده کردیم و از طرفی هم شایعات بسیاری درباره آن در فضای مجازی شنیده‌ایم. مثل احتمال حضور مت اسمیت در فیلم و ایفای نقش یکی از کاراکترهای مهم داستان توسط او. اما فیلم در سکوت خبری شدیدی قرار گرفته است و هیچ جزئیات مشخص و واضحی از آن در اختیار نداریم. احتمال دارد این فیلم، آخرین دنباله از سه گانه جدیدی (The Last Jedi، Solo و سومین فیلم که هنوز معرفی نشده) باشد که در فرنچایز Star Wars شاهد هستیم. مدتی پیش جی جی آبرامز، کارگردان فیلم، درباره فیلمبرداری یک فیلم در لوکیشنی کاملا جدید حرف زده بود. موردی که مربوط می‌شود به پیش از حتی اکران فیلم The Last Jedi. با اینکه اطلاعات چندانی اعم از تریلر، تصویر رسمی یا حتی پوستری از فیلم جدید فرنچایز محبوب و پرفروش Star Wars در اختیار نداریم، تنها چیزی که از آن اطمینان داریم، این است که آبرامز نقشه‌های شگفت‌انگیزی برای این مجموعه و البته، دنباله جدید آن دارد و باید منتظر باشیم تا ببینیم قضیه از چه قرار است و فیلمی که در اواخر سال 2019 از مجموعه Star Wars انتظارمان را می‌کشد، چگونه است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.