نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 آذر 1397
ساعت 13:00

دنباله فیلم Doctor Strange توسط کارگردان فیلم اول ساخته می‌شود

5 از 5

دیزنی و مارول، بازگشت اسکات دریکسون کارگردان فیلم Doctor Strange را برای کارگردانی فیلم دنباله را تایید کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ به تازگی تایید شده که «اسکات دریکسون» کارگردان و یکی از نویسندگان فیلم Doctor Strange، برای ساخت دنباله این فیلم بازگشته است. هنوز اطلاعات چندانی از Doctor Strange 2 منتشر نشده، فقط این این موضوع تایید شده که فیلم قرار است در قالب فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU)، و پس از فرجام کار و پایان فاز سوم در Avengers: Endgame روایت شود.

در جریان گزارشی که The Hollywood Reporter منتشر کرده، فاش شده که البته تهیه‌کنندگان فیلم همچنان به دنبال یک نویسنده برای فیلمنامه Doctor Strange 2 می‌گردند. در این رابطه، بازگشت «بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)» و «بندیکت وانگ (Benedict Wong)» به عنوان بازیگران نقش‌های استیون استرنچ/دکتر استرنج و وانگ برای فیلم دنباله نیز تایید شده است. حضور مجدد «ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams)» که در فیلم اول نقش کریستین پالمر را بازی کرده بود نیز از جمله احتمالات قوی است که در گزارش به آن اشاره شده است. براساس برنامه زمان‌بندی احتمالی، دیزنی و مارول قصد دارند کار تکمیل فیلمنامه Doctor Strange 2 را حداکثر تا انتهای سال ۲۰۱۹ به پایان رسانده و از بهار ۲۰۲۰، فیلمبرداری را شروع کنند. به این ترتیب زمان اکران فیلم نیز در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. گفتنی است که این برنامه البته توسط دیزنی و مارول تایید نشده است.

هر دو کاراکتر دکتر استرنج و اسپایدرمن/مرد عنکبوتی، در وقایع پایانی فیلم Avengers: Infinity War از بین می‌روند؛ ولی با توجه به تایید ساخت Spider-Man: Far From Home و حالا Doctor Strange 2، به نظر طرفداران این دنیای سینمایی باید مطمئن باشند که این دو شخصیت ابرقهرمانی، به هر ترتیب و به احتمال زیاد در جریان فیلم Avengers: Endgame، از سرنوشت انتهای آن فیلم فرار می‌کنند. در رابطه با Avengers: Endgame، مارول مدتی پیش اولین تریلر از این فیلم را نیز به نمایش گذاشت که موفق به ثبت یک رکورد جالب و تاریخی نیز شد.

دنیای سینمایی مارول، پس از بیش از ۱۰ سال فیلمسازی و روایت داستانی منسجم از طریق نمایش چندین مجموعه فیلم، در نهایت سومین فاز خود را  با فیلم‌های Captain Marvel در ۸ مارس (۱۷ اسفند) و Avengers: Endgame در ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) به پایان می‌رساند. این پایان که دنباله‌ای مستقیم برای فیلم Infinity War است، به تلاش گروه انتقام‌جویان (Avengers) برای از نو برخواستن و شکست نهایی «تانوس» می‌پردازد؛ کاراکتری که در انتهای فیلم اینفینیتی وار، موفق شد به هدف خودش برسد و نیمی از جمعیت کل موجودات زنده در کهکشان را به خاکستر تبدیل کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.