نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 آذر 1397
ساعت 06:30

بروزرسانی سیستمی 6.20 پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت

4 از 5

سونی آپدیت جزئی 6.20 پلی‌استیشن 4 را با هدف بهبود عملکرد سیستم و پایداری کنسول منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی در فاصله چند هفته مانده تا پایان سال ۲۰۱۸، سیستم آپدیت نسخه 6.20 کنسول پلی‌استیشن 4 را منتشر کرده است. نصب این بروزرسانی سیستمی برای استفاده از کلیه خدمات آنلاین کنسول و بازی‌ها الزامی است.

بروزرسانی جدید، در قالب نسخه‌های جزئی طبقه‌بندی می‌شود که به عنوان «آپدیت نرم‌افزاری برای پایداری و بهبود عملکرد سیستم» توصیف شده است؛ توصیفی که سونی به عنوان یک توضیح کلی برای همه آپدیت‌های نرم‌افزاری جزئی خود به کار می‌برد. با توجه به همین موضوع، این بروزرسانی از حجم چندانی هم برخوردار نیست و کم‌تر ۴۵۰ مگابایت است. برای دریافت این بروزرسانی، در صورتی که سرویس دانلود خودکار روی کنسول فعال باشد، پلی‌استیشن 4 این آپدیت را به شکل خودکار دریافت می‌کند. در غیر این صورت، باید پس از مراجعه به بخش تنظیمات و در ادامه سیستم آپدیت کنسول، پلی‌استیشن 4 را برای چک کردن آپدیت جدید فعال کرد.

سونی تقریبا در طول هر سال، دو آپدیت اصلی شماره‌دار برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌کند که آخرین مورد از این دست، بروزرسانی نسخه 6 کنسول بود. آپدیت‌های جزئی که برای همین آپدیت‌های اصلی منتشر می‌شوند، معمولا در این فاصله به تعداد خیلی بیشتری در دسترس قرار می‌گیرند. صرف نظر از اصلی یا جزئی بودن، دریافت آپدیت‌ها برای استفاده از خدمات آنلاین کنسول همان‌طور که اشاره شد الزامی است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.