نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 آذر 1397
ساعت 13:00

تجربه The Crew 2 برای چهار روز رایگان شد

0 از 5

شرکت Ubisoft اعلام کرده که بازی The Crew 2 به مدت چهار روز به شکل رایگان قابل تجربه می‌باشد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی The Crew 2 به عنوان دنباله‌ای برای بازی اورجینال The Crew، اواسط امسال توسط یوبی‌سافت منتشر شد. در این بازی، بازیکنان به عنوان راننده وسایل نقلیه‌ای از نوع زمینی، هوایی و دریایی به انجام مسابقات در دنیای جهان باز و کشوری آمریکا می‌پردازند. سیاحت در دنیایی به وسعت یک کشور در یک بازی ویدیویی، چیزی است که The Crew 2 تقریبا در این بازار بی‌رقیب است و حالا، یوبی‌سافت اعلام کرده که بازیکنان پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، می‌توانند از امروز به مدت ۴ روز از ۱۳ تا ۱۷ دسامبر (۲۲ تا ۲۶ آذر) این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

نکته لازم به ذکر درباره نسخه‌های کنسولی این است که برای دریافت و تجربه بازی در این مدت، بازیکنان پلی‌استیشن 4 به اشتراک فعال PlayStation Plus و بازیکنان ایکس‌باکس وان نیز به اشتراک Xbox Live Gold احتیاج دارند. در صورتی که پلتفرم مقصد بازیکنان PC باشد، در این زمینه هیچ پیش نیازی وجود ندارد و امکان دریافت بازی و مشارکت در این دوره رایگان از طریق Uplay فراهم می‌باشد. گفتنی است که این دوره، به بازیکن دسترسی به بازی نسخه کامل را می‌دهد که این شامل همه مادهای بازی از جمله PvP و حتی ماد جدید Demolition Derby نیز می‌شود.

یوبی‌سافت این وعده را هم داده که اگر بازیکنان پس از تجربه این دوره، تصمیم به خرید بازی اصلی بگیرند، همه پیشرفت‌های کسب شده در دوره نیز به بازی اصلی انتقال داده می‌شود. همچنین خرید هر کدام از نسخه‌های دیجیتالی بازی برای مشارکت‌کنندگان این دوره با تخفیف همراه است. یوبی‌سافت برای هرچه جذاب‌تر کردن ارزش خرید بازی، گفته که به بازیکنان این دوره پاداش‌های مخصوصی را می‌دهد که البته، این بسته به پلتفرم بازیکن دارد:

  • ایکس‌باکس وان: BMW Z4 GT3 2011
  • پلی‌استیشن 4: Maserati Gran Turismo S 2009 – Touring Car Edition
  • رایانه‌های شخصی: Ford GT 2005 – Touring Car Edition

برای دریافت اطلاعات بیشتر از این دوره می‌توانید به وبلاگ‌ یوبی‌سافت مراجعه کنید. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از The Crew 2 را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.