نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 آذر 1397
ساعت 09:00

بسته Fortune Island بازی Forza Horizon 4 در دسترس قرار گرفت

0 از 5

بازیکنان بازی Forza Horizon 4 هم‌اکنون می‌توانند اولین بسته گسترش‌دهنده این بازی یعنی Fortune Island را دریافت کنند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Playground Games اولین بسته الحاقی بزرگ و گسترش‌دهنده بازی Forza Horizon 4 را هم‌اکنون در دسترس قرار داده است. این بسته که Fortune Island نام دارد، هم‌اکنون توسط بازیکنان این بازی در ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل تهیه است و پس از نصب، محوطه‌های جدیدی را الهام گرفته از جزایر شمال بریتانیا با جاده‌های کوهستانی سخت و شرایط آب و هوایی خطرناک به بازی اضافه می‌کند. این شرایط آب و هوایی سخت البته زیبایی‌های خاص خودش را دارد، و بازیکنان در حین رانندگی ممکن است «شفق‌های قطبی» را هم مشاهده کنند.

بسته گسترش‌دهنده Fortune Island غیر از محیط‌های جدید، در مجموع ۱۰ ماشین جدید هم به بازی اضافه می‌کند که خودروهایی مثل Lamborghini Urus مدل ۲۰۱۹، Ram Rebel TRX Concept مدل ۲۰۱۷ و BMW M5 مدل ۲۰۱۸ از جمله شاخص‌ترین ماشین‌های جدید پس از نصب این بسته هستند. درباره نحوه دسترسی، محوطه دنیای این بسته البته کاملا جدا از محوطه بازی اصلی است و بازیکنان در حین گردش، همان‌طور که از نام بسته الحاقی هم پیداست، باید سرنخ‌هایی هم از یک گنج گمشده پیدا کنند. با تایید پلی‌گراند گیمز، این بسته نیز در دسته مادهایی قرار می‌گیرد که شامل دریافت محتواهای هفتگی مداوم هستند و به این ترتیب، هر هفته ماشین‌ها و رویدادهای مرتبط با فصول خاص خودش را دریافت می‌کند.

برای تهیه این بسته گسترش‌دهنده روش‌های مختلفی وجود دارد، در صورت خرید جداگانه و تکی، Fortune Island قیمتی ۲۰ دلاری دارد و می‌توان آن را با قیمت ۳۵ دلار و از طریق expansion bundle بازی نیز تهیه کرد. دارندگان Game Pass بازی نیز در حین خرید از هر کدام از این دو روش، ۱۰ درصد تخفیف می‌گیرند. در صورتی هم که نسخه Ultimate Edition بازی را تهیه کرده باشید، این بسته الحاقی بدون هزینه اضافی قابل دانلود می‌باشد.

بسته الحاقی Fortune Island اولین بار در جریان رویداد X018 معرفی شد و شما می‌توانید تریلر رونمایی از این DLC را نیز در بازی‌مگ مشاهده کنید. بازی «فورتزا هورایزن 4» هم‌اکنون به شکل انحصاری برای بازیکنان ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.