نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 آذر 1397
ساعت 13:00

دوره آلفای فنی بازی The Division 2 نزدیک است

4 از 5

یوبی‌سافت به زودی دوره تست فنی آلفای بازی The Division 2 را با شرکت جمعی محدود و فقط در پلتفرم PC برگزار می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی شدیدا موردانتظار The Division 2 تا چند ماه دیگر عرضه می‌شود، و یوبی‌سافت در این فاصله قصد دارد تا با برگزاری چند دوره آزمایشی، بازی را کاملا آماده انتشار کند. در این رابطه، این کمپانی به زودی یک دوره تست فنی آلفا برگزار خواهد کرد که توسط مشارکت‌کنندگان محدودی اجرا می‌شود. در صورتی که شما یکی از بازیکنانی هستید که قبلا برای دوره بتای این بازی ثبت‌نام کرده بودید، بایستی ایمیل خود را چک کنید چون ممکن است یوبی‌سافت لینک دعوت‌نامه برای شرکت در دوره را برای شما ارسال کرده باشد.

دوره تست فنی آلفای بازی قرار است از فردا ۱۵ دسامبر تا ۱۸ دسامبر (۲۴ تا ۲۷ آذر) به مدت سه روز برگزار شود. نکته مهم پیرامون این دوره این است که بازیکنان فقط از طریق پلتفرم PC امکان شرکت دارند و بازیکنانی که دعوت را می‌پذیرند و در آن شرکت می‌کنند، پیش از هر کار بایستی توافقنامه‌ای قانونی را برای عدم هرگونه افشا از بازی بپذیرند؛ توافقنامه‌ای که در صورت تخطی امکان پیگیری قانونی توسط یوبی‌سافت را نیز دارد. به این ترتیب، این موضوع بعید است که پس از برگزاری این دوره، خبرهای لیک شده‌ای هم از آن شاهد باشیم.

خبر خوب دیگر این است که دوره بتای خصوصی این بازی، قرار است مدت کوتاهی پس از این تست آلفا برگزار شود، و همه بازیکنانی که بازی را پیش خرید کردند یا در وب‌سایت بازی ثبت نام انجام دادند امکان مشارکت در آن را خواهند داشت. این دوره برای همه پلتفرم‌ها برگزار می‌شود و بنابراین اگر دعوت‌نامه برای شرکت در تست آلفا دریافت نکردید، دوره بتای خصوصی بازی با محدودیت‌های بسیار کم‌تری در پیش است.

بازی Tom Clancy's The Division 2 قرار است در روز ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.