نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 22 دی 1397
ساعت 20:05

تاریخ انتشار میان‌پرده‌ی نهایی Kingdom Hearts III مشخص شد

0 از 5

قرار است میان‌پرده‌ی نهایی و ویدئویی مخفی، چند روز پس انتشار بازی عرضه شوند

ماه گذشته، طرفداران این عنوان بخاطر لیک شدن بازی و لو رفتن بخش‌های حساس داستان، دچار نگرانی شده‌ بودند. تتسویا نومورا، کارگردان بازی، اعلام کرد که میان‌برده‌ی پایان بازی و یک ویدیو مخفی پس از عرضه‌ی بازی و از طریق یک به‌روزرسانی به بازی افزوده خواهند شد تا از وقوع این مشکلات جلوگیری به عمل آید. حالا نیز سایت رسمی و حساب توییتر Kingdom Hearts III تاریخ عرضه‌ی این به‌روزرسانی را اعلام کرده اند.

Kingdom Hearts III در ژاپن، زودتر از بقیه‌ی دنیا در روز 25 ژانویه (5 بهمن) عرضه خواهد شد و همزمان، به‌روزرسانی 1.01 منتشر می‌شود که بخش Memory Archive را به بازی اضافه می‌کند. این بخش، اطلاعاتی را در مورد حوادث گذشته و پیشروی داستان این نسخه در اختیار بازیکنان می‌گذارد. یک روز بعد، ویدیوی پایانی بازی عرضه می‌شود و 11 بهمن نیز ویدیوی مخفی عرضه خواهد شد.

از آن‌جایی که تاریخ عرضه‌ی بین‌المللی بازی 29 ژانویه (نهم بهمن) است، برنامه‌ی این به روزرسانی نیز متفاوت خواهد بود. Memory Archive روز انتشار عرضه خواهد شد و فردای آن، میان‌پرده‌ی پایانی. ویدیوی مخفی نیز همزمان با نسخه‌ی ژاپنی در یازدهم بهمن منتشر می‌شود.

Kingdom Hearts III برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.