نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 26 دی 1397
ساعت 11:34

سخنان هیدتاکا میازاکی درباره‌ی مکانیک‌های حرکتی Sekiro

0 از 5

برخی از این مکانیک‌ها در باس‌فایت‌ها کاربرد خواهند داشت

یکی از پیشرفت‌های واضح سکیرو نسبت به عناوین قبلی FromSoftware، آزادی و انعطاف حرکات بازیکن است.

شخصیت اصلی سکیرو مجهز به یک قلاب است که می‌تواند از آن استفاده‌های مختلفی بکند؛ از رسیدن به نقاط مرتفع و بررسی محیط گرفته تا فرار از شرایط حساس. همانطور که در تریلر‌های قبلی بازی مشاهده کردیم، از این وسیله علیه برخی از باس‌های بازی نیز می‌توان استفاده کرد.

امکانات حرکتی مختلف، هم به بازیکن هم به ‌باس اجازه‌ی حرکت زیادی در محیط مبارزه می‌دهد. در گذشته، فقط به دویدن به دور دشمنان و حمله‌ به پایشان محدود بودید اما حالا با به کمک این ابزار، هر دو می‌توانید از کل محیط به نفع خود استفاده کنید.

فرام‌سافتور طی مصاحبه‌ای درباره‌ی نبود کلاس در سکیرو توضیح داده بود که این مورد باعث می‌شود پیش‌بینی حرکت بازیکنان ساده‌تر شده و باس‌های بازی با توجه به ابزاری که در اختیار آن‌ها قرار دارد طراحی شوند. برخلاف سری سولزبورن (که متشکل از Demon's Souls، سری Dark Souls و Bloodborne است)، انتخاب‌های شما برای حمله به دشمن محدود است وبه عنوان مثال، لازم نیست هر مبارزه دوباره برای کسانی که از جادو استفاده می‌کنند بالانس شود.

پیش‌نمایش بازی نکات جالب دیگری را نیز برملا کرد، مثلا آسیب زیادی از حملات معمولی به باس‌فایت Lady Butterfly وارد نمی‌شود و باید حتماً با حملات پی‌درپی، موضعش را مختل کنید. این نکته در مواجه با دشمنان معمولی نیز به‌کار می‌آید و به همین خاطر، حیله‌های قدیمی در سکیرو بلااستفاده هستند.

Sekiro: Shadows Die Twice دوم فروردین برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.