نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 03 بهمن 1397
ساعت 20:12

میازاکی با ریمستر شدن Demon's Souls ‌به‌دست دیگران مشکلی ندارد

0 از 5

Demon's Souls، عنوانی کلاسیک و یکی از محبوب‌ترین عناوین FromSoftware است

این عنوان، سرآغازی بر موفق‌ترین سری استودیوی فرام‌سافتور است و هیدتاکا میازاکی را به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌سازان چند سال اخیر مطرح نمود؛ اما به دلیل عرضه‌ی انحصاری آن روی PS3 در سال 2009، بسیاری از طرفداران سری موفق به تجربه‌ی آن نشدند و سال‌هاست که خواهان عرضه‌ی ریمستر، بازسازی یا حتی پورت مستقیم آن هستند.

کارگردان بازی، آقای هیدتاکا میازاکی، از اهمیتی که طرفداران برای این عنوان قائلند آگاه است، اما ترجیح می‌دهد دنبال ماجراجویی‌های جدید برود. او در این باره به گیم‌اینفورمر توضیح داد:

مثل نوشته‌های دوران جوانی می‌ماند، بعدها که سراغش می‌روید با خود می‌گویید خدای من! با خودم چی فکر میکردم؟! مسئله این نیست که از کارم خجالت می‌کشم، اما علاقه‌‎ای به مرور آثار قبلی خود ندارم.

البته با وجود این، او مشکلی با این‌که استودیوی دیگری این عنوان را ریمستر کند ندارد، به شرط این‌که آن‌ها کارشان درست انجام دهند.

اگر استودیویی واقعاً کار اصلی را دوست داشته باشد و برای عرضه‌ی دوباره‌ی آن با جان و دل کار کند، از آن لذت خواهم برد. اما واقعاً مسئله‌ی پیچیده‌ای است، چون خاطرات خیلی خوبی [از آن دوره] دارم.

demons souls1

فکر کردن به ریمستر بازی باعث نگرانی و آشفته شدنم می‌شود، به‌خاطر همین مسئله‌ی پیچیده‌ای است؛ اما متوجه هستم که بسیاری از کاربران و بازیکنان و طرفدارانمان عاشق Demon's Souls هستند، پس اگر بتوانند با استودیویی که این اثر را دوست داشته باشد کاری انجام دهند، من از آن استقبال خواهم کرد.

به هر حال حق امتیاز این عنوان دست کمپانی Sony است و حرف، حرف آن‌ها خواهد بود.

این اولین عنوان اکشن-فانتزی بود که من خلق یا کارگردانی کردم. خاطرات خوشی از آن دارم اما ریمستر کردن آن تصمیمی نیست که من بتوانم بگیرم.

بازی جدید آقای میازاکی به نام Sekiro: Shadows Die Twice، دوم فروردین برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.