نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 08 بهمن 1397
ساعت 11:18

عرضه‌ی محتوای PvE برای Fallout 76 تأیید شد

0 از 5

بتسدا در پاسخ به واکنش‎های منفی بازیکنان به عرضه‌ی حالت بقاء PvP، محتوای PvE نیز عرضه خواهد کرد

در ماه مارس سال جاری، حالت PvP (بازیکن علیه بازیکن) جدیدی برای عنوان Fallout 76 عرضه خواهد شد به نام Survival (بقا)، که از بازی اصلی جدا خواهد بود و شکل دشوارتری نسبت به PvP حاضر را ارائه خواهد داد. ظاهراً بازخورد بسیاری از بازیکنان به این خبر منفی بوده و آن‌ها خواستار محتوای PvE (بازیکن علیه محیط) برای انتهای بازی هستند.

مدیر بخش اجتماعی کمپانی بتسدا نیز در پاسخ به این بازخورد منفی، از طریق سایت Reddit به بازیکنان اطمینان داده که در کنار حالت PvP جدید، محتوای PvE نیز در دست ساخت قرار دارد.

ما نظرات کسانی که محتوای PvE بیشتری می‌خواهند را نیز در نظر داریم و با این‌که هنوز نمی‌توانم چیزی را لو دهم، می‌توانم اعلام کنم که حالت بقاء تنها چیزی نیست که در مارس برای Fallout 76 عرضه می‌شود، پس شکیبا باشید!

fallout 76 survival mode

فاز بتای حالت بقاء در ماه مارس عرضه خواهد شد، اما به گفته بتسدا ممکن است این موضوع با توجه به میزان کار و تست مورد نیازش، تغییر کند.

بازیکنان می‌توانند برای این بخش جدید، از شخصیت اصلی خود استفاده کنند و یا شخصیت جدیدی درست کنند. با توجه به این که تمام تغییرات ایجاد شده در حالت بقاء، روی بازی اصلی نیز تأثیرگذار خواهند بود، ساخت شخصیت جدید برای کسانی که قصد جدا نگه‌داشتن تجربه‌ی این دو حالت را دارند می‌تواند سودمند واقع شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.