نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 24 بهمن 1397
ساعت 13:00

به زودی دوره بتای عمومی The Division 2 برگزار خواهد شد

یوبی‌سافت تا قبل انتشار، یک بتای عمومی هم برای The Division 2 برگزار می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از برگزاری یک دوره موفق بتای آزمایشی و خصوصی، و در ادامه منتشر شدن شایعاتی پیرامون در پیش بودن دوره‌های بتای دیگر، یوبی‌سافت حالا رسما تایید کرده که یک دوره بتای عمومی هم برای بازی The Division 2 در پیش خواهد بود.

یوبی‌سافت و استودیو Massive Entertainment، در طول هفته گذشته یک دوره بتای آزمایشی و خصوصی برای بازی The Division 2 برگزار کردند؛ نسخه دنباله‌ای برای بازی Tom Clancy's The Division که به عنوان یک بازی شوتر سوم شخص تماما آنلاین، و با دنیایی جهان‌باز و اشتراکی شناخته می‌شود. با توجه به بازخوردهای عمدتا مثبت طرفداران نسبت به این دوره، یوبی سافت به تازگی وعده داده که یک دوره بتای آزمایشی دیگر، این بار اما به شکلی عمومی و قابل شرکت برای همه طرفداران هم برگزار می‌کند. گفتنی است که این دوره، قرار است در اوایل ماه مارس که نردیک به موعد عرضه نهایی بازی هم هست برگزار شود.

بتای عمومی این بازی، قرار است از روز ۱ مارس شروع و تا ۴ مارس (۱۰ تا ۱۳ اسفند) دنبال شود. این دوره زمانی برای برگزاری تست‌های عمومی و آزمایشی، در دسترس همه طرفداران و روی همه پلتفرم‌های مقصد یعنی PS4، Xbox One و PC خواهد بود و با توجه به اینکه تنها دو هفته بعد از آن بازی نهایی هم عرضه می‌شود، این دوره برای طرفدارانی که موفق به تجربه بازی در بتای خصوصی نشده بودند آخرین شانس تجربه رایگان تا پیش از عرضه رسمی بازی هم هست.

با در نظر گرفتن همه نمایش‌ها، اطلاعات و بازخوردهای کلی که از تجربه بازی توسط طرفداران منتشر شده، می‌توان گفت که بسیاری به The Division 2 با یک دید کاملا مثبت و امیدوارانه نگاه می‌کنند. این بازی در واقع اکثر المان‌های مثبت معرفی شده در بازی اول را با بهبودها و ارتقاهای مضاعف، در خودش شامل می‌شود. یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌ها در بازی اول یعنی بخش دارک زون، در بازی جدید شامل سه محوطه مجزا و با کارکردهای متفاوت خواهد بود که درباره این تغییر، تاکنون طرفداران بسیار راضی به نظر می‌رسند. بخش کمپین داستانی بازی نیز حالا حدود ۴۰ ساعت طول خواهد داشت و گفته شده که محتواهای پس از عرضه و Endgame بازی، بسیار گسترده‌تر و معنی‌دارتر شده است.

بازی «تام کلنسی دیویژن 2» قرار است در روز ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر وارد بازار شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.