نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 25 بهمن 1397
ساعت 16:00

۱۰ میلیون نسخه از Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy توزیع شده است

۱۰ میلیون نسخه از بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy توزیع شده است.

0 از 5

کمپانی اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) روز گذشته گزارش مالی خود برای سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۹ میلادی را منتشر کرد و در جریان این گزارش، اطلاعات جدیدی از فروش بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy نیز در اختیار گذاشت. طبق جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه از این عنوان به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است. این کمپانی همچنین اعلام کرد دیگر عنوان باز‌سازی از روی سری کلاسیک و محبوب یعنی Spyro Reignited Trilogy عملکردی مشابه داشته و در زمینه فروش موفق ظاهر شده است؛ البته این کمپانی جزییاتی از تعداد نسخه‌های ارسالی یا فروخته شده از این بازی را در اختیار نگذاشت.

بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy یک نسخه باز‌سازی از سه نسخه کلاسیک و ابتدایی بازی کرش بندیکوت است که اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. این انحصاری بودن حدود یک سال طول کشید تا اینکه بازی سرانجام برای دیگر پلتفرم‌ها نظیر ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار گرفت. این نسخه که توسط استودیو Toys for Bob توسعه یافته بود، تا ماه آگوست ۲۰۱۷ میلادی توانست برای چهارمین هفته متوالی و ششمین هفته در مجموع، در صد پرفروش‌ترین‌های بریتانیا قرار گیرد.

در این بین، بازی Spyro Reignited Trilogy که در حال حاضر فقط برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد، در هفته عرضه خود توانست عنوان بزرگی چون Red Dead Redemption 2 را شکست دهد و در صدر پرفروش‌ترین‌های بریتانیا قرار گیرد. اخیرا شایعاتی مطرح شده که این بازی قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.