نویسنده: میلاد شجری جمعه، 26 بهمن 1397
ساعت 09:00

تریلر زمان عرضه (انتشار) بازی Far Cry New Dawn منتشر شد

کمپانی یوبی‌سافت تریلر هنگام عرضه بازی Far Cry New Dawn را منتشر کردند.

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) تریلر هنگام عرضه بازی Far Cry New Dawn را منتشر کرد. این تریلر یک دقیقه و ۳۰ ثانیه‌ای، نمایشی مهیج و نفسگیر از صحنه‌های اکشن و محیط‌های پسا آخرالزمانی ساخته جدید استودیو یوبی‌سافت مونترال است. در جریان تریلر همچنین، صحبت‌هایی از ابرشرور‌های این نسخه می‌شونیم که دو خواهر دوقلو به نام‌های میکی و لو هستند و گروهی به نام Highwaymen را رهبری می‌کنند. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این تریلر جذاب را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

کمپانی یوبی‌سافت همچنین ویدیو گیم‌پلی جدیدی از Far Cry New Dawn منتشر کرده است که ۱۲ دقیقه ابتدایی آن را به نمایش می‌گذارد. این ویدیو نیز در ادامه قابل مشاهده است:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Far Cry New Dawn یک نسخه مستقل از سری فارکرای محسوب می‌شود و در واقع، دنباله‌ای برای بازی Far Cry 5 است. داستان این نسخه، روایت ۱۷ سال بعد از انفجار بمب‌های هسته‌ای در سرتاسر آمریکا و به خصوص، شهر هوپ کَونتی (Hope County) است که حالا تبدیل به یک محیط پسا آخرالزمانی شده؛ مردمان نجات یافته به گروه‌های کوچک‌تری تقسیم شده‌اند و هر کدام، قوانین خاص خود را برای بقا دارند. در این میان، گروهی مخوف به نام Highwaymen به رهبری دو خواهر دوقلو به نام‌های میکی و لو به وجود آمده که به سراغ تک تک این گروه‌ها رفته و تمامی منابع آنان را تصاحب می‌کنند. وظیفه شما در بازی، این است که به کمک نجات یافتگان شتافته و منابع مختلف را برای زنده ماندن و کمک به دیگر انسان‌های بی‌گناه پیدا کنید و در این بین، به دنبال راهی برای شکست این گروه باشید.

در نهایت گفتنی است که بازی Far Cry New Dawn از امروز بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.