نویسنده: میلاد شجری جمعه، 26 بهمن 1397
ساعت 10:00

فیلم لایو اکشن کوتاهی از بازی Anthem منتشر شد

الکترونیک آرتز فیلم لایو اکشن کوتاهی از بازی Anthem منتشر کرد.

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت الکترونیک آرتز (EA) و استودیو بایوور (BioWare) فیلم لایو اکشن کوتاهی از بازی Anthem منتشر کردند. این نمایش تقریبا چهار دقیقه‌ای توسط Oats Studios و به کارگردانی «نیل بلوم‌کمپ» که در کارنامه‌اش کارگردانی فیلم‌هایی چون «منطقه ۹» (District 9)، «چپی» (Chappie) و «الیزیوم» (Elysium) دیده می‌شود، ساخته شده است.

این فیلم کوتاه با عنوان Conviction، در دنیای بازی Anthem جریان دارد و روایت چند دهه قبل از داستان اصلی بازی اکشن و موردانتظار استودیو بایوور است. داستان این فیلم توسط یک شخصیت زن روایت می‌شود که به بازگویی تاریخ تمدن انسان‌ها، به اسارت گرفتن شدن و در ادامه، مبارزه آنان برای به دست آوردن آزادی و در نهایت، تلاش انسان‌ها برای بازسازی دنیا در کنار تقلا برای بقا و زنده ماندن، می‌پردازد. در این لایو اکشن همچنین، تصاویری از فریلنسر‌ها (Freelancer) مشاهده می‌کنیم که زنی رمزآلود را در وسط جنگل پیدا می‌کنند؛ این امر باعث به وجود آمدن درگیری‌ای جدید می‌شود که با خیانت‌ها و مبارزات پر انفجار همراه است. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این فیلم کوتاه را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 480p | تماشا در یوتیوب

بازی Anthem برای عرضه در تاریخ سوم اسفندماه ۹۷ (۲۲ام فوریه ۲۰۱۹ میلادی) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ برنامه‌ریزی شده است. در این بین البته مشترکین سرویس‌های EA Access و Origin Access از امروز می‌توانند به تجربه بازی بپردازند. پیرامون این بازی گفتنی است که استودیو بایوور چندی پیش، محتویات Endgame آن را معرفی کرد و جزییاتی از آپدیت‌های آینده در اختیار گذاشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.