نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 26 بهمن 1397
ساعت 21:31

دلایل یوبی‌سافت برای عرضه‌ی The Division 2 روی فروشگاه Epic

یوبی‌سافت قصد خود را از انتقال بازی از استیم به فروشگاه اپیک توضیح می‌دهد

0 از 5

طی کنفرانس دیروز یوبی‌سافت، آقای ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل این شرکت، دلایل خود را برای عرضه‌ی بازی Tom Clancy’s The Division 2 روی فروشگاه اپیک‌گیمز و UPlay و نادیده گرفتن استیم توضیح داد. با توجه به سخنان ایشان، ظاهراً این کار به منظور جلب توجه بازیکنان به پلتفرم UPlay بوده است.

امروزه تعداد روزافزونی از پلتفرم‌های توزیع آنلاین موجود هستند که برای ارائه‌ی محتواهای مناسب در حال رقابت‌اند. در این وضعیت، ما فرصت را مناسب این دیدیم تا توجه بازیکنان را به فروشگاه مخصوص خودمان جلب کنیم و همزمان، از همکارانمان که ارزش زیادی برای عناوین ما قائل هستند و شرایط بهتری را برایمان فراهم کرده‌اند نیز حمایت کنیم.

نشانه‌های اولیه بسیار مثبت هستند؛ پیش‌خرید نسخه‌ی PC بازی از نسخه‌ی اول Division بالاتر است و پیش‌خرید از فروشگاه یوبی‌سافت شش برابر شده. ما بر این باوریم که این قرارداد در دراز مدت به نفع یوبی‌سافت خواهد بود.

طی این کنفرانس، مدیران یوبی‌سافت از اعداد و ارقام ثبت شده توسط بازیکنان این عنوان طی بتای محدود آن نیز ابراز خوشنودی کردند؛ میانگین ساعات تجربه شدن این عنوان در آخر هفته پنج ساعت بوده است.

 Tom Clancy’s The Division 2 روز جمعه، 24م اسفند برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. کمپانی یوبی‌سافت همچنین اعلام کرده که بتای عمومی بازی روی هر 3 پلتفرم یک هفته قبل از عرضه‌ی بازی، از دهم تا سیزدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.