نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 11 اسفند 1397
ساعت 13:20

کارگردان Dead Space و Call of Duty استودیوی جدید خود را تاسیس کرد

Ascendant Studios توسط Bret Robbins و با هدف خلق بازی‌های AAA تأسیس شد

5 از 5

Ascendant Studios استودیوی جدید Bret Robbins است که در گذشته همراه EA روی عناوینی همچون Dead of Space و The Lord of the Rings: The Return of the King و در کنار Activision روی چند نسخه‌ی سری Call of Duty از جمله Modern Warfare 3، Advanced Warfare و WWII کار کرده است.

این استودیو که در شهر سن‌رافائل ایالت کالیفرنیا واقع شده، در حال کار روی عنوانی "کاملاً جدید و AAA" در سبک اکشن شوتر است.

آقای رابینز، مدیرعامل این استودیو در بیانیه‌ای اعلام کرد:

این رویاییست که سال‌ها در ذهن می‌پروراندم و از این‌که بالاخره فرصت بنای استودیویی جدید را داشته‌ام بسیار هیجان‌زده‌ام. تمرکز ما روی توسعه‌ی عناوین درجه‌یک و اصیل خواهد بود؛ شرایط ما طوریست که آزادی عمل کامل برای انجام کارهایمان را به بهترین شکل در اختیار داریم و بدون هیچ فشار خارجی، می‌توانیم مشغول ساخت بازی‌های هیجان‌انگیز و خلاقانه شویم. تیمی که درحال تشکیلش هستیم فوق‌العادست و همین الان هم جو صمیمی خانوادگی در آن ایجاد شده.

استودیوی Ascendant به لطف Brian Sheth، یکی ازبنیان‌گذاران و رئیس شرکت سهامی خاص Vista Equity Partners، از نظر مالی تأمین شده؛ آقای رابینز در این مورد گفت:

از این‌که سرمایه‌گذاری اولیه‌ی‌مان توسط برایان انجام شده بی‌نهایت خوشحالم، او از ابتدای کار از تیم ما حمایت می‌کرد و سابقه‌ی زیادی در حمایت از بنیان‌گذاران و مدیرعاملان با استعداد دارد. او همراه خود تجربه‌های ارزشمند، بهترین راهکارها و راهنمایی‌ها را می‌آورد و به ما آزادی عمل کافی برای ساخت بازی‌هایی را داده که فکر می‌کنیم بازیکنان دوست خواهند داشت. واضح است که قصد او، ساخت و پرورش تیمی قدرتمند و ارائه‌ی محصولات با کیفیت به بازار جهانی است.

آقای رابینز در صحبتی با GamesIndustry از هدف بلندپروازانه‌ی کمپانی خود نیز رونمایی کرد:

می‌خواهم بازی بزرگی درست کنم که هم سطح بهترین بازی‌های ساخته شده باشد.

این استودیو هم‌اکنون با هدف افزایش کارکنانش به صد نفر تا سال آینده، در حال استخدام است.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.