نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 11 اسفند 1397
ساعت 17:16

اتمام کار Chris Avellone روی Star Wars: Jedi Fallen Order

کریس اولون در بازی جدید جنگ ستارگان مشارکت داشته است

4 از 5

به‌روزرسانی:

صفحه‌ی LinkedIn کریس اولون حاوی اطلاعات جزئی راجع‌به نقش او در پروژه‌ی Respawn است؛ ظاهراً او حدود یک سال را به شکل قراردادی صرف نوشتن داستان، مرور شخصیت‌ها و نوشتن سناریوی سینماتیک‌های بازی Star Wars Jedi: The Fallen Order کرده است.

نکته‌ی قابل‌توجهی که از طریق این صفحه به‌دست آمده مربوط به بازی ناشناخته‌ای بود که آقای اولون در توییت خود به آن اشاره کرده بود؛ ظاهراً این عنوان قرار است نسخه‌ی جدید Vampire: The Masquerade باشد که طبق شایعات، اول فروردین توسط Paradox Interactive معرفی خواهد شد. همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، او بیش از دو سال با Hardsuit Labs، سازنده‌ی Blacklight: Retribution (که یک سوم سهامش به‌نام Paradox است) به عنوان نویسنده و طراح همکاری کرده؛ در این صفحه حتی به اپ مجازی "Tender" (مانند اپ دوست‌یابی "Tinder!") نیز اشاره شده که در آن با توجه به گروه خونی، افراد با هم آشنا می‌شوند و Paradox در حال استفاده از آن به عنوان یک ARG (بازی واقعیت جایگزین) برای تبلیغ و هایپ بیشتر برای این عنوان است.

avellone linkedin 1030x579

خبر اصلی:

آقای کریس اولون، نویسنده و طراح عناوین نقش‌آفرینی بزرگی نظیر Fallout 2 ،Planescape: Torment ،Icewind Dale ،KOTOR 2 Neverwinter Nights 2 و Fallout: New Vegas به‌ شکل کاملاً ناگهانی در توییتر خود اعلام کرد که در حال کار روی Star Wars: Jedi Fallen Order بوده است؛ عنوان مورد انتظار Respawn Entertainment که برای عرضه در پاییز سال آینده برنامه‌ریزی شده است. نقش او در این بازی هنوز مشخص نیست، اما تنها حضور او در پروسه‌ی ساخت بازی می‌تواند برای بسیاری از طرفداران سری جنگ‌ ستارگان امیدوارکننده باشد.

به‌خاطر پیمان‌نامه‌های عدم افشا نمی‌توانم همه‌چیز را فاش کنم، اما چیزهایی را که می‌توانم می‌گویم: اخیراً کارم را روی Jedi: The Fallen Order به پایان رساندم و در کنار آن، خبر مهم دیگری را نیز این ماه اعلام خواهم کرد...البته شاید، شاید!

آقای اولون که پس از جدایی از استودیوی آبسیدین به صورت آزاد کار می‌کند، در سه سال اخیر درگیر ساخت عناوین جذابی اعم از Torment: Tides of Numenera ،Prey ،Divinity: Original Sin II ،Into the Breach ،Pathfinder: Kingmaker ،Omensight و Degrees of Separation بوده است. حالا هم مشغول کار روی بازسازی System Shock، نقش‌آفرینی مستقل دوربین از بالای Alaloth: Champions of the Four Kingdoms و مهم‌تر از این‌ها، Dying Light 2 است که وظیفه‌ی نویسندگی بازی را برعهده دارد. او در توییت اخیر خود به عنوان معرفی‌نشده‌ای نیز اشاره داشت.

Star Wars: Jedi Fallen Order (یا همانطور که آقای اولون در توییت خود نوشت، Jedi: The Fallen Order) هنوز به مثابه‌ی یک معماست. با توجه به این که توسط Stig Asmussen، کارگردان خدای جنگ 3 کارگردانی می‌شود، احتمال دارد عنوانی اکشن ادونچر و تک‌نفره باشد؛ اما امکان وجود بخش چندنفره هنوز رد نشده است.

تنها چیزی که از این پروژه می‌دانیم، تمرکز داستان آن روی نقطه‌ی مهمی از داستان دنیای جنگ ستارگان است؛ یعنی اجرای دستور 66 توسط صدراعظم Palpatine یا همان دارث سیدیوس، ارباب سیث، که مبنی بود بر شکار تمام جدای‌ها توسط clone troopers. بازیکنان در نقش یک Padawan فراری از این حادثه‌ی غم‌انگیز قرار خواهند گرفت و داستان بازی را پیش خواهند برد.

تاریخ رونمایی از این عنوان با توجه به شایعات، شنبه 24 فروردین 1398 خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.