نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 14 اسفند 1397
ساعت 11:35

EA به وجود مشکل کرش Anthem روی PS4 اقرار کرد

کمپانی EA به مشکل خاموش شدن دستگاه توسط هنگام اجرای Anthem آگاهی دارد

0 از 5

پس از یک هفته اعتراض و گزارشات متعدد بازیکنان، EA بالاخره به وجود مشکل جدی عنوان Anthem روی کنسول PS4 اقرار کرد.

بسیاری از بازیکنان گزارش داده‌اند که عنوان Anthem روی PS4 باعث کرش و خاموش شدن دستگاه در جاهای مختلف بازی می‌شود و حتی از سونی به‌خاطر مشکلات زیاد این شوتر لوت‌محور درخواست بازپرداخت کرد‌ه‌اند.

شب گذشته، کمپانی EA از طریق توییتر اعلام کرد که به این مشکل واقف بوده و دنبال راه حلی برای آن می‌گردد و از آن بازیکنان خواست تا در صورت امکان گزارش‌های دقیق‌تری ارائه دهند.

ما از موضوع کرش کردن بازی Anthem که گزارش کرده‌اید آگاهیم و از شما می‌خواهیم تا گزارش‌های کرش خود را با ما به اشتراک بگذارید. اگر تا الان گزارش خود را ثبت کرده‌اید، با شما در تماس خواهیم بود و اگر این کار را نکرده‌اید، لطفاً در تاپیک مربوط در AHQ گزارش خود را ثبت کنید.

تا زمان نگارش این متن، 518 نفر گزارش داده‌اند که با مشکل مشابهی دست و پنجه نرم می‌کنند.

عنوان انتم، آخرین بازی استودیوی بایوویر که عرضه‌ی پرباگی داشت، با نقد‌های متوسط منتقدان و بازخورد بسیار منفی بازیکنان مواجه شده است و حالا ضعیف‌ترین بازی این استودیو محسوب می‌شود. این عنوان برای مشترکان سرویس EA Origins چند روز زودتر عرضه شده بود، اما شرکت EA مجبور شد سریعاً پچ روز اولی را برای حل مشکلاتی که این مشترکان شاهدش بودند تدارک ببیند.

در کنار شروع ضعیف بازی، مسائلی همچون شایعه‌ی رشوه‌ دادن کمپانی EA به منتقدان یا حذف بعضی از نقدها و نظرات یوتیوبرهای معروف نیز نمکی بود بر زخم طرفداران این استودیو که سال‌ها منتظر عرضه‌ی این عنوان بوده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.