نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 17 اسفند 1397
ساعت 23:34

هر آنچه پیش از خرید بازی Devil May Cry 5 باید بدانید مطلب ویژه

از بازی Devil May Cry 5 چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟

5 از 5

سالها از معرفی سری بازی‌های دوست داشتنی Devil May Cry به صنعت بازی‌های ویدیویی می‌گذرد. برخی از هواداران این سری بر این عقیده استوارند عنوان DmC: Devil May Cry که در سال 2013 توسط استودیو Ninja Theory ساخته شد، در میان اعضاء خانواده‌ مجموعه بازی‌های Devil May Cry جایی ندارد زیرا ای عنوانِ ریبوت توسط یک استودیوی غربی ساخته شده است. با استناد بر این نظریه، از عرضه‌ی آخرین بازیِ اصیل سری، یعنی Devil May Cry 4 بیش از یک دهه می‌گذرد و از آن زمان تا به امروز صنعت بازی‌های ویدیویی تغییرات فراوانی به خود دیده است. به نظر می‌رسد با عرضه‌ی عناوین رایگان و جذابی همچون Fortnite و Apex Legends بازی‌های اکشن خطی جایگاه و محبوبیت خود را در میان مخاطبان از دست داده‌اند. امروزه فرنچایزهای بسیاری عناصر سبک نقش آفرینی را با ویژگی‌های مهارتی مبارزه‌ای آمیخته‌اند و آن را در قالب جهان‌هایی وسیع به مخاطب عرضه می‌کنند. در چنین شرایطی شرکت کپکام تصمیم گرفت به منظور ارضا هواداران بازی‌های اکشن در سراسر جهان، بازی Devil May Cry 5 را بر روی پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و Windows عرضه کند. ماجراجویی‌های Devil May Cry به سبک Hack-and-Slash تمایز بصری بازی‌های این سری را رقم زده‌اند و در کنار آن نباید از محتوای غنی بازی و مکانیک‌های لذت‌بخش گیم‌پلی نیز چشم پوشی کرد. با وجود آنکه در سالها اخیر این فرنچایز از خط مشی اصلی خود دور شده است، امّا عناوینی همچون نسخه‌های شماره اول و سوم DMC امروز به عنوان عناوین کلاسیک کنسول PlayStation 2 در نظر گرفته می‌شوند، این بازی‌های دارای سیستم مبارزه‌ای عمیق بودند و بازیکن برای لذت بردن از آنها می‌بایست مهارت‌های خود را به نحو احسن به کار می‌گرفت.

devil may cry 5 image 01

نکته‌ی جالب آن است که بازی Devil May Cry در ابتدا قرار بود نمونه‌ی اولیه‌ی بازی Resident Evil 4 باشد! امّا سازندگان بنا به دلایلی ترجیح دادند بازی از سایه‌ی سری رزیدنت ایول خارج شده و ماجراجویی خود را داشته باشد. دانته (Dante)، یک شکارچی اهریمن که خود نیمه-اهریمن است، از همان ابتدای سری نقشی برجسته ایفا کرد امّا در شماره‌های مختلف فرنچایز Devil May Cry، صحنه‌ی نمایش تنها در اختیار دانته قرار نداشت. برای مثال، بازیکنان در تقریباً نیمی از بازی DMC 4 کنترل نیرو (Nero)، یک شکارچی دیگر را بر عهده داشتند. فارغ از آنکه در یک بازی Devil May Cry کنترل چه شخصیتی را بر عهده دارید، شما باید این انتظار را داشته باشید که با یک بازی غنی امّا پیچیده روبرو می‌شوید که دائماً شما را برای بهتر و حتی باحال‌تر بودن به چالش می‌کشد. زمانی که با مکانیک‌های بازی Devil May Cry آشنا شوید و بتوانید انواع تکنیک‌ها و چندضرب‌ها را به راحتی اجرا نمایید، آن وقت است که درک خواهید کرد چرا میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان شیفته‌ی این بازی هستند.

devil may cry 5 image 11

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ هشتم مارس مصادف با 17 اسفند عرضه خواهد شد. در این مقاله هر آنچه که باید از این بازی انتظار داشته باشیم فهرست شده است. اگر در تصمیم‌گیری برای خرید بازی DMC 5 مردد هستید، مطالعه‌ی این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

هیده‌آکی ایتسونو بازگشته است

devil may cry 5 image 02

پس از موفقیت DMC 3، جمعیت هواداران سری از کارگردان بازی یعنی هیده‌آکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)  تقدیر کردند. ایتسونو پیش از این بر روی بازی‌های مبارزه‌ای Capcom همانند Power Stone 2 و Star Gladiator کار کرده بود. تجربه‌ی او در بازی‌های سبک مبارزه‌ای، که به اتکا بر فریم دیتای دقیق متکی بود، به بهترین شکل ممکن در DMC 3 به صحنه‌های دیوانه‌وار و هک-اند-اسلشِ اکشن منتقل شد.

ایتسونو برای ساخت نسخه‌ی چهارم بازی بازگشت. DMC 4 با فروش سه میلیون نسخه پرفروش‌ترین بازی فرنچایز لقب گرفت. با این وجود، کپکام فرنچایز محبوب خود را به دست توسعه دهنده‌ی بریتانیایی یعنی Ninja Theory سپرد، ایتسونو نیز دیگر جایگاه سابق را نداشت و به عنوان مدیر ناظر بر روی این پروژه نظارت می‌کرد. ایتسونو در همین حین، او بر روی بازی اکشن-RPG دیگری یعنی Dragon’s Dogma تمرکز کرده بود.

در حالی که عنوان DmC: Devil May Cry با واکنش مثبت منتقدین همراه بود، طرفداران سری نسبت به طراحی مجدد شخصیت اصلی بازی، دانته ابراز ناراحتی کردند. امّا ایتسونو اکنون برای ساخت DMC 5 بازگشته است و این بار به عنوان یک کارگردان اصلی در ساخت بازی دخیل است. مهم تر از آن، ایتسونو به این دلیل بازگشت که خود خواهان ساخت دنباله‌ بازی بود.

ایتسونو در مصاحبه‌ای با VG247 گفته بود:

پس وقتی که صحبت‌ها راجع به ساخت Devil May Cry 5 شروع شد، من با کنزو1 ملاقات کردم و بهش گفتم: ببین من برای کار بعدیم یا Devil May Cry 5 رو می‌سازم و یا Dargon’s Dogma 2. اون هم گفت باشه هرکاری که خودت میخوای بکن. هرکدوم رو که خودت میخوای بساز. پس منم با خودم گفتم، باشه، اصلا میدونی چیه، بذار DMC 5 رو بسازم. بعدش هم همین کار رو کردیم.

در آخرین Devil May Cry چه اتفاقی رخ داد

devil may cry 5 image 03

اگر تا به امروز هیچ‌کدام از بازی‌های سری را تجربه نکرده‌اید، اجازه بدهید جزئیاتی در همین رابطه با شما در میان بگذاریم. دانته، شکارچی اهریمن ما پروتاگونیست اصلی کل بازی‌های سری است، و او چپ و راست هیولاها را به صورت دلنشینی (!) قلع و قمع می‌کند. ممکن است دانته مغرور به نظر برسد در عوض مهارتش به او اعتبار می‌بخشد. دانته در طول بازی‌های مختلف سری، چندین ارباب اهریمنی که قصد پایان دادن به جهان را داشتند از دم تیغ گذراند و همچنین در موارد مختلف، به علت اختلافاتی که با برادر دوقلوی فاسد خود یعنی ویرژیل (Vergil) داشت، بر روی یکدیگر شمشیر کشیدند.

DMC 4 جدیدترین داستان را در تاریخ بازی روایت و شخصیت جدیدی به نام نیرو را به هوادار معرفی می‌کند. دست راست او دچار یک نفرین شیطانی شده است که Devil Bringer نام دارد. نیرو پیرور فرقه‌ای به نام The Order of the Sword بود، اما پس از آنکه متوجه شد این فرقه شیطانی است، برای نابود کردن آنها با خود عهد بست.

فرقه راهی برای آفریدن و جان بخشیدن به The Savior پیدا کرد. Savior یک مجسمه‌ی غول‌آسا بود که توسط یک اهریمن شیطانی و قدرتمند تسخیر شده بود. امّا نیرو با بهره گرفتن از کمک دانته هم به زندگی Savior پایان داد و هم از نابود شدن جهان جلوگیری کرد. در حالیکه در ابتدا ممکن است نیرو به عنوان یک شخصیت فرعی جدید دیده شود، تهیه‌کنندگان بازی و همچنین داستان‌سرایی DMC 4 تأیید می‌کند که نیرو همان پسر ویرژیل و در واقع برادرزاده‌ی دانته است.

یک تهدید جدید

devil may cry 5 image 04

در بازی Devil May Cry 5 یک تهدید جدید به چشم می‌خورد. چند سال پس از وقایع DMC 4 دانته کماکان مشغول فعالیت در کسب و کار خود، همان شکار اهریمن است و مغازه‌اش Devil May Cry نام دارد. نیرو شعبه‌ی دیگری از همان فروشگاه که متعلق به خودش است را افتتاح کرده و خدماتی همانند عموی خودش ارائه می‌دهد، امّا او گزینه‌های که کمتر ایستا هستند را انتخاب می‌کند. کسب و کار او از طریق یک خانه‌ی متحرک که بی‌پروایانه توسط دوستش نیکو (Nico) رانده می‌شود در جریان است.

در شهر Red Grave City، یک درخت اهریمنی غول‌پیکر به صورت ناگهانی ظاهر شد. همراه با این درخت گروه جدیدی از شیاطین نیز وارد شهر شده و سایه‌ی ترس را بر آن افکندند. یک شکارچی اهریمن جدید و مرموز با نام وی (V) به فروشگاه دانته آمد و به او هشدار داد که یک اهریمن قدرتمند در تلاش است تا از درخت برای رستاخیز خود استفاده کند. اکنون وظیفه‌ی نابود کردن درخت شیطانی بر عهده‌ی دانته، نیرو و وی است. این درخت Qliphot نام دارد و شخصیت‌های DMC 5 باید جلوی نابود شدن دنیا توسط او را بگیرند.

نیرو دست نفرین شده‌ی خود یعنی Devil Bringer را از دست داد، و این که چه کسی یا چه چیزی موجب شده است نیرو دست خود را از دست دهد هنوز مشخص نیست و احتمالا در بازی از این قضیه سر در می‌آوریم. امّا نیکو، که با ابزارک‌ها و گجت‌ها به خوبی کار می‌کند، به عنوان جایگزین Devil Bringer چند دست مکانیکی جدید برای نیرو ساخته است. در همین حین، تریلرهای اخیر رفتار تحقیرآمیز وی با دانته را نشان داده‌اند، که چنین چیزی احتمالاً حاکی از برقراری روابط کاری نه چندان خوب میان این دو است.

با یک چهره‌ی جدید آشنا شوید

devil may cry 5 image 05

شخصیت جدید وی، با اخلاقی عبوس و موهای تیره برای اولین بار در DMC 5 به صف کاراکترهای بازی ملحق می‌شود. در کنار دو شکارچی اهریمن که پیش از این راجع به آنها توضیح دادیم، اضافه شدن وی به فهرست شخصیت‌های قابل بازی، تعداد افراد این فهرست را در زمان عرضه‌ی Devil May Cry جدید به عدد 3 می‌رساند.

دانته و نیرو عمدتاً برای نبرد در فواصل نزدیک کارایی دارند و هردو مورد علاقه‌ی گیمرهایی که به کار با شمشیر علاقه‌مند هست خواهند بود. امّا V از طرف دیگر، با شیوه‌ی مبارزه‌ی کاملاً متفاوتی خودستایی می‌کند. او در تمام مدت از فاصله‌ای دو موجود را تحت فرمان خود دارد. شَدو (Shadow) که در قالب یک پلنگ ظاهر شده و با استفاده از چابکی خود به سمت دشمنان یورش می‌برد. گریفین (Griffin) که به شکل یک پرنده ظاهر می‌شود و از فواصل دور به دشمنان آسیب می‌زند و این امکان را برای وی فراهم می‌کند که در میدان نبرد مانور بدهد. زمانی که قابلیت Devil Trigger وی به لِوِل سوم برسد، قادر به احضار نایت‌مِر (Nightmare) خواهد بود. نایت‌مر یک هیولای قدرتمند و اهریمنی است که در کنار دو موجود دیگر به وی در مبارزات کمک می‌کنند. زمانی که میزان سلامت یک دشمن به حد خاصی می‌رسد، وی می‌تواند طی حرکتی سریع آنها را بقاپد و کارشان را تمام کند، امّا از طرفی دیگر، خود وی به تنهایی نمی‌تواند به دشمنان حمله کند.

ایتسونو در زمان خلق شخصیت وی، گفته بود کاراکتری می‌خواهد که به طور کاملاً متفاوتی نسبت به دو شخضیت تثبیت شده‌ی دیگر قابل بازی باشد. وی می‌گوید:

این ایده را داشتم که آنچه باید مورد دفاع قرار بگیرد و آنچه باید به وسیله‌اش حمله شود را در نظر بگیرم و این دو بخش را از یکدیگر جدا کنم.

بنابراین، مفهوم خاص و اولیه شخصیت وی شکل گرفت، این که وی به صورت جداگانه از هم‌قطارانش عمل کند، آنها به دشمنان حمله می‌کنند در حالی که وی در میانه میدان نبرد مانور می‌دهد.

دانته از اسباب بازی‌های جدیدی استفاده می‌کند

devil may cry 5 image 06

اگر در DMC 5 حضور نداشت، نمیشد این بازی را یک Devil May Cry اصیل لقب داد. این شکارچی اهریمن پرادعا در اکثر نسخه‌های فرنچایز نقش اصلی داستان را ایفا کرده و اکنون نیز با چند ابزار و اسباب بازی جدید بازگشته است. دانته مثل همیشه، شمشیر خود یعنی Rebelion و دو تپانچه‌ی زیبایش، Ebony و Ivory را به همراه دارد، امّا ما قبلاً او را با سلاح‌ها دیگری هم دیده‌ایم. این دسته از سلاح‌ها که Devil Arms نام دارند، معمولاً روش مبارزه‌ی دانته را تغییر می‌دهند. در میان تجهیزاتی که دانته از آنها برای مبارزه استفاده می‌کند وسایل مختلفی، از یک گیتار الکتریک شیطانی گرفته تا جعبه‌ای که می‌تواند به شکل چندین و چند سلاح دربیاید، دیده می‌شود.

در بازی Devil May Cry 5، از طریق اطلاعاتی که راجع به بازی منتشر شده است می‌توان دریافت که پنج Devil Arms جدید در بازی گنجانده شده است. از عنوان DMC 3 سلاح The Cerberus در شماره‌ی جدید بازی نیز حضور دارد امّا به سه فرم ظاهری جدید دیده می‌شود که عبارتند از: نانچیکوهای یخی، یک چوبدستی آتشین، و یک تازانه‌ی الکتریکی. گذشته از سربروس، سلاح The Balrog ممکن است برای هواداران قدیمی سری آشنا به نظر برسد، با توجه به شباهت‌هایی که با سلاح Beowulf در بازی DMC 3 داشت. بالراگ، بسته به ای که در کدام حالت قرار داشته باشد، به دانته این امکان را می‌دهد که با استفاده از لگدهای قدرتمند یا ضربات مشت سریع به دشمن آسیب برساند. شکارچی اهریمن همچنین به سلاح Devil Sword Sparda نیز دسترسی دارد، یک شمشیر بزرگی که وقتی دانته آن را می‌چرخاند تغییر شکل می‌دهد.

اگر به دنبال سلاح‌های عجیب‌تری هستید، حتماً Cavaliere را امتحان کنید، یک موتور سیکلت اهریمنی که در انتها به دو ارّه برقی بزرگ متصل می‌شود. همچنین اگر از فانتزی‌ها کابویی خود در دنیای Red Dead Redemption 2 خسته نشده‌اید، دانته سلاح Faust Hat را به شما پیشنهاد می‌دهد. این سلاح در واقع یک کلاه است و زمانی که توسط دانته به سمت دشمنان پرتاب می‌شود با استفاده از گوی‌های قرمز یا همان Red Orbs (واحد پولی بازی) به دشمنان آسیب وارد کرده و انفجارهایی در بالای سرشان ایجاد می‌کند.

قابلیت The Devil Breakers

devil may cry 5 image 07

در DMC 4، نیرو با استفاده از دست نفرین شده‌اش، Devil Bringer، کارهای مختلفی در حین مبارزات انجام می‌داد. برای مثال، نیرو می‌توانست با استفاده از Devil Bringer دشمنان کوچکتر را به طرف خود بکشاند و یا خودش را به دشمنان بزرگ‌تر نزدیک کند. نیرو همچنین، قابلیتی به نام Devil Trigger داشت. Devil Trigger یک شبح آبی قدرتمند بود که نیرو با استفاده از آن توانایی‌های خود در میدان نبرد را ارتقا میداد.

گیم‌پلیِ نیرو در DMC 5 به طرز محسوسی تغییر کرده است، با توجه به اینکه او اکنون می‌تواند از چند دست مکانیکی به نام Devil Breakers استفاده کند. او می‌تواند از میان 8 گزینه، یک دست مکانیکی برای خود انتخاب کند که این دست‌ها را یا می‌توان در فروشگاه خودش خرید و یا در جهان بازی پیدا کرد. هرکدام از این دست‌های از همان مکانیک کشیدن دشمنان و نزدیک شدن به آنها که در Devil Bringer هم وجود داشت بهره می‌برند امّا در عین حال قابلیت‌هایی مخصوص به خود نیز دارند. برای مثال، دست Gerbera باعث ارتقاء تحرک نیرو شده و یک موج الکتریکی در اختیارش می‌گذارد تا با استفاده از آن در مقابل حملات دشمن جاخالی دهد. یک دست دیگر که Overture نام دارد یک کمان الکتریکی به شکل دست درست در مقابل نیرو ایجاد می‌کند.

در حالی که دست مکانیکی مزایای بسیاری به همراه دارد، ممکن است در میدان نبرد شما را به خطر بیندازند. اگر زمانی که در حال استفاده از دست مکانیکی هستید یک دشمن شما را بزند، دست شکسته خواهد شد. علاوه بر آن، هر دست می‌تواند منفجر شود و دشمنانی که در نزدیکی‌تان قرار دارند را گیج کند، این به شما یک فرصت برای فرار از مهلکه می‌دهد. در نهایت، هر دست مکانیکی یک حرکت تمام‌ کننده‌ی مخصوص به خود دارد. برای مثال، Gerbera زمانی که شارژ شده باشد یک لیزر قدرتمند شلیک می‌کند. لازم به ذکر است منفجر کردن دست و یا استفاده از تمام کننده موجب شکستن دست می‌شوند.

قابلیت Cameo System

devil may cry 5 image 08

در گذشته، بازی‌های سری Devil May Cry همیشه به صورت تک‌نفره و اکشن ماجراجویی بودند. حالت چند نفره تنها در بازی DMC 3 وجود داشت که به بازیکن دوم اجازه می‌داد کنترل همزاد دانته را به دست بگیرد، زمانی که این قابلیت توسط بازیکن اول فعال می‌شد. و در یکی از باس فایت‌های نسخه‌ی Special Edition بازی، بازیکن دوم قادر بود کنترل ویرژیل را در دست بگیرد. به استثناء این مورد، حالت چند نفره هرگز در میان تفکرات اصلی سازندگان جای نداشت.

DMC 5 قرار است معادلات پیشین را برهم بزند، البته این کار از راهی کوچک امّا مهم انجام خواهد شد. داستان بازی در نقاط خاصی شخصیت‌های اصلی بازی را از یکدیگر جدا خواهد کرد. در برخی موارد، آنها پراکنده می‌شوند و خودشان به تنهایی با مشکلات روبرو می‌شوند. هرچند، در مواقعی و بر اساس پیروی از داستان بازی، مسیر آنها با یکدیگر تلاقی خواهد داشت.

زمانی که چنین حالتی رخ می‌دهد، شکارچی اهریمن دیگری که توسط شما کنترل نمی‌شود، تا زمانی که شما به اینترنت متصل باشید می‌تواند توسط بازیکن دیگری هدایت شود. اگر بازیکنی پیدا نشود، خود بازی از قابلیت «Ghost Data» استفاده کرده و بر اساس عملکرد بازیکنانی که قبلاً آن بخش‌ها را به اتمام رسانده‌اند بازی را به پیش می‌برد. با این وجود، زمانی که شما مشغول بازی DMC 5 هستید، می‌توانید از طریق قابلیتی که خود بازی آن را «Cameo System» می‌نامد، از لحاظ تئوری با افراد دیگر بازی کنید. در حالی که این قابلیت به جذابیت حالت‌های Co-Op داستانی یا PvP که امروزه در بازی‌های دیگر شاهد هستیم نخواهد بود، امّا واضح است این قابلیت، هرچند به مقداری اندک، جنبه‌ای اجتماعی به بازی می‌افزاید که عناوین قبلی سری از فقدان آن رنج می‌بردند.

سیستم مبارزه و چندضرب‌ها

devil may cry 5 image 09

رسانه‌های بسیاری موفق شدند نسخه‌های ابتدایی ساخته شده توسط بازی را امتحان کنند. در ماه آکوست گذشته، وبسایت VG247 یک مقاله‌ی پیش نمایش بر اساس تجربه خود از بازی DMC 5 منتشر کرده بود که در آن کرک مک‌کیند، سردبیر ارشد VG247 بازی را بخاطر سیستم مبارزه‌ی عمیقش شدیداً مورد ستایش خود قرار داده بود. وی ادعا کرد دموی 20 دقیقه‌ای که در اختیارش قرار داده شده بود برای پی بردن به آنچه نیرو قادر است در مبارزات بازی انجام دهد کافی نبود. مک‌کیند همچنین از موسیقی بازی نیز قدردانی کرده و آن را مکمل گیم‌پلی دیوانه‌وار بازی توصیف کرده بود. صحبت‌های وی بدین صورت بود:

موسیقی بازی معرکه و حساس است، بدین صورت که با پیوسته‌تر شدن زنجیره‌ی چندضرب‌های شما در بازی، موسیقی نیز متناسب با آن اوج می‌گیرد. زمانی که شما تحت تأثیر موسیقی بازی قرار می‌گیرد همانند یک سالسای رقص‌آور و دیوانه‌وار به نظر می‌رسد.

اگر شما از تازه‌واردان سری Devil May Cry هستید، سنجش‌گرِ چندضرب‌ها، به زیبایی حرکاتتان در نبردهای بازی رتبه می‌دهد. هرچه چندضرب‌هایتان (همان Combo) زیباتر باشد و بتوانید بدون دریافت آسیب به این کار ادامه دهید، رتبه‌تان نیز بالاتر خواهد رفت. بالاترین رتبه از این نظر، SSS یا به قول خود بازی DMC 5 «Smokin’ S**y Style!» است.

سردبیر وبسایت IGN، کیسی دفریتاس هم با بازی DMC 5 اولین تجربه خود در سری Devil May Cry را به دست آورد. در پیش نمایشی که اخیراً منتشر شده بود، نظر مساعدی نسبت به بازی داشت با وجود آنکه به نحوی تحت تأثیر سیستم مبارزه‌ی بازی قرار گرفته بود. در ادامه نظر او را می‌خوانید:

من تازه با قلق مبارزه‌های بازی آشنا شده‌ام و باید بگویم، تلاش برای حرفه‌ای شدن در این زمینه بسیار لذت‌بخش بود.

تجربه‌ی دموی بازی

devil may cry 5 image 10

دمو بازی Devil May Cry در تاریخ هفتم فوریه برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس قرار گرفته بود. این دمو اجازه می‌داد با نیرو یک مأموریت را بازی کنیم. بر اساس میزان مهارت بازیکن، این امکان وجود داشت که دمو را در نیم‌ساعت هم به پایان رساند. در انتهای دمو یک باس فایت پر زد و خورد در مقابل دشمنی به نام Goliath را تجربه می‌کردیم. در مسیری که برای رسیدن به این باس باید طی می‌شد دشمنان کوچکتری در مقابل نیرو قرار می‌گرفتند و تا حدی چالش برانگیز بودند که بتوان انواع چندضرب‌های نیرو را بر روی آنها امتحان کرد.

همچنین امکان بازی کردن با سه تا از هشت دست مکانیکیِ Devil Breakers وجود داشت که عبارت بودند از: Gerbera، Punchline و Overture. هرکدام از آنها روش خاصی برای نابود کردن هیولاهای بازی داشتند. برای مثال، Gerbera تحرک شما را حفط کرده و موجب جاخالی دادن و نفوذ به میان دشمنان می‌شد. همچنین Punchline بر روی یک دشمن قفل می‌کرد و زنجیره‌ی کوتاهی از ضربات مشت به آنها وارد می‌کرد و شما نیز در همین حین قادر بودید با استفاده از تپانچه‌ها و شمشیر به دشمنان دیگر حمله کنید.

دارندگان Xbox One می‌توانستند در انتهای سال گذشته‌ی میلادی هم دمو را بازی کنند امّا تنها به دو Devil Breaker دسترسی داشتند و فروشگاه نیز در اختیارشان نبود. در آخرین دمو فهرست کوچکی از آپگریدها برای بازیکنان فراهم شده بود که امکان خرید آنها برای نیرو وجود داشت.

1: کنزو سوجیموتو، بنیانگذار استودیو کپکام

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.