نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 فروردين 1398
ساعت 09:00

فیلمبرداری سکانس‌های جول و الی نیز در Last of Us 2 به پایان رسید

فیلمبرداری همه سکانس‌های دو کاراکتر اصلی بازی لست آو آس ۲ نیز جمع‌بندی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از خبر دو روز گذشته نیل دراکمن مبنی بر فیلمبرداری سکانس پایانی بازی The Last of Us Part II، او امروز نیز در یک پست توییتری جدید رسما از پایان مراحل فیلمبرداری سکانس‌های مربوط به شخصیت‌های اصلی بازی یعنی جول (Joel) و الی (Ellie) گفته است. نکته مهم درباره این سکانس این است که دراکمن آن از آن به عنوان «جاه‌طلبانه‌ترین فیلمبرداری سینماتیک تاریخ ناتی داگ» یاد کرده است.

نیل دراکمن یکی از کارگردانان بازی اول The Last of Us و نائب‌رئیس کنونی استودیو ناتی داگ است، که در ساخت بازی دنباله The Last of Us Part II به عنوان نویسنده و کارگردان خلاق ایفای نقش می‌کند. او در طول چند روز اخیر در سه نوبت، اقدام به انتشار تصاویر و بروزرسانی‌هایی از روند ساخت بازی کرده و تصاویری از پایان فیلمبرداری سکانس‌های کاراکتر لورا بیلی و در ادامه پایان فیلمبرداری سکانس پایانی بازی را به اشتراک گذاشته است. در همین زمینه او اخیرا سومین خبر از این دست را هم منتشر کرده که حالا فاش شده که سازندگان، کار فیلمبرداری همه سکانس‌های دو شخصیت اصلی این بازی یعنی الی و جول را هم به پایان رسانده‌اند. این تصویر در واقع یک عکس یادگاری از تروی بیکر و اشلی جانسون، بعد از جمع‌بندی سکانس‌های مرتبط با این دو کاراکتر در بازی است. با در نظر گرفتن توضیحات دراکمن، این جمع‌بندی از دو جهت به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین سکانس سینمایی ساخته شده توسط ناتی داگ و از جهت دیگر، به عنوان یک سکانس شدیدا احساسی معرفی شده است. شما در ادامه این پست را مشاهده می‌کنید:

و این هم از جمع‌بندی برای شخصیت‌های جول و الی و جاه‌طلبانه‌ترین فیلمبرداری سینمایی که تاکنون انجام داده‌ایم. اشک‌ها روان بود.

last of us 2 joel ellie wrappup

همان‌طور که اشاره شد، دو روز گذشته نیز خبری مبنی بر پایان فیلمبرداری سکانس پایانی بازی منتشر شد و آن گزارش در کنار خبر جدید، نشان از این دارد که سازندگان در ناتی داگ یک مرحله بسیار مهم از ساخت بازی را به پایان رساندند. مشخصا این موضوع به معنی پایان ساخت بازی نیست و ناتی داگ، در ادامه باید فیلمبرداری‌های مخصوص و انجام شده با تجهیزات موشن کپچر را به انیمیشن تبدیل کنند. همچنین همواره احتمال بازخوانی مجدد بازیگران برای فیلمبرداری مجدد برخی سکانس‌ها نیز وجود دارد و با در نظر گرفتن دنبال شدن پروژه در دیگر بخش‌ها، به این ترتیب هنوز نمی‌توان به شکل دقیق درباره تاریخ عرضه بازی اظهارنظر کرد. در هر صورت، با در نظر گرفتن اینکه تاکنون فقط جمع‌بندی این بخش از کار اعلام شده، احتمالا کمی بعید باشد که در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه بازی باشیم، هرچند این اتفاق کاملا هم غیرممکن نیست.

بازی «لست آو آس 2» هم‌اکنون توسط استودیو ناتی داگ در دست ساخت قرار دارد. پیرامون این بازی، همچنین شایعاتی نیز وجود دارد که ممکن است سونی نسخه ریمستر شده از آن را برای PlayStation بعدی که اخیرا جزئیات اولیه آن منتشر شده بود نیز عرضه کند.

 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.