نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 31 فروردين 1398
ساعت 13:00

در رزومه یکی از کارمندان سابق راک‌استار به GTA 6 اشاره شده است

ممکن است صفحه رزومه یک کارمند سابق راک‌استار بازی GTA 6 را لیک کرده باشد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران به تازگی در رزومه و صفحه سوابق شغلی یکی از کارمندان سابق شرکت راک‌استار، متوجه اشاره به بازی «GTA 6» شدند. شرکت راک‌استار تاکنون هیچ گونه تاییدیه‌ای مبنی بر ساخت بازی Grand Theft Auto 6 نداشته، ولی خصوصا از یک سال اخیر تاکنون گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی درباره این بازی منتشر شده است.

اولین شایعات جدی درباره Grand Theft Auto 6 از حدود یک سال پیش منتشر شد که در آن زمان، از احتمال بازسازی شهر «وایس سیتی» و عرضه سال ۲۰۲۱ بازی ششم سری GTA گفته شده بود. از آن زمان به بعد این شایعات بیشتر و بیشتر شد و در طول هفته اخیر، یک شایعه مرتبط با این بازی نیز منتشر شده بود. در همین زمینه، طرفداران به تازگی به یک صفحه سوابق شغلی مرتبط با یک مدل‌ساز سه‌بعدی سابق شرکت راک‌استار پی بردند که در بخشی از آن، کار روی بازی GTA 6 نیز ثبت شده است. این صفحه که متعلق به Bibin Michael است، او یک کارمند سابق راک‌استار بوده که قبلا روی پروژه‌هایی نظیر Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 کار کرده و در بروزرسانی که در صفحه رزومه خود ایجاد کرده، فاش کرده که روی بازی GTA 6 هم کار می‌کرده است؛ به صورت دقیق‌تر، او گفته که در فاصله سال ۲۰۱۷ تا آوریل ۲۰۱۸ روی طراحی وسایل نقلیه یک بسته الحاقی در GTA 5 (احتمالا منظور او در GTA Online بوده) و همچنین برای GTA 6 فعالیت داشته است. او گرچه درحال حاضر این بخش را از صفحه سوابق خود حذف کرده، ولی شما در ادامه می‌توانید تصویر رزومه پیش از حذف را مشاهده کنید.

rockstar employee resume gta6.jpg.optimal

با در نظر گرفتن اینکه طرفداران صحت حضور او به عنوان یکی از کارمندان سابق راک‌استار را تایید کرده‌اند، به نظر این گزارش یک درز خبری و تاییدیه غیررسمی بزرگ برای ساخت بازی GTA 6 باشد. با این حال ذکر این نکته نیز مهم است که همچنان ممکن است مسائل جانبی دیگر از جمله اشتباه از جانب این کارمند سابق نیز وجود داشته باشد و از همین رو، چنین خبرهایی همواره فقط با تایید رسمی راک‌استار قطعی هستند. این نکته از این جهت نیز اهمیت دارد که مدتی پیش، رزومه‌ای از یک بازیگر که ادعا شده بود در GTA 6 نقش داشته نیز پیدا شده بودکه در ادامه مشخص شد کل آن خبر، جعلی بوده است.

در صورتی که شرکت راک‌استار ساخت این بازی را شروع کرده باشد، به نظر نمی‌رسد که آن‌ها GTA 6 را برای عرضه در کنسول‌های نسل هشتمی در نظر گرفته باشند. در این زمینه، سونی اخیرا اولین جزئیات رسمی از کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن را فاش کرد و در صورتی که تئوری‌ها در رابطه تاریخ عرضه درست باشند، پلی‌استیشن بعدی احتمالا در سال ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شود. پیرامون پلی‌استیشن بعدی البته شایعات دیگری نیز قبلا مطرح شده بود که اتفاقا به بازی GTA 6 هم اشاره می‌کرد. در هر صورت، همه آنچه تاکنون درباره Grand Theft Auto 6 مطرح شده به صورت شایعه و گمانه‌زنی بوده، و تا زمانی که از جانب راک‌استار رسما تایید نشوند قطعی نیستند.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1396
    نظرها: 23
    تشکر: 23
    تشکرشده: 17
    کنسول‌های بازی:

    منکه ترجیح میدم قبلش یه نسخه ی جدید از Bully بدن بیرون، بعدش GTA! در ضمن GTA بعدی هم حتما باید تو وایس سیتی باشه :/

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.