نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 12 ارديبهشت 1398
ساعت 23:55

جزئیات جدیدی از بازی Borderlands 3 به اشتراک گذاشته شد

مدت زمان بازی Borderlands 3 اعلام شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ «رندی پیچفورد» (Randy Pitchford) به عنوان مدیر عامل استودیوی «گیرباکس» (Gearbox) اخیراً اعلام کرده است که بازی Borderlands 3 فاقد هرگونه المان پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود، گرچه بازیکنان قابلیت دریافت تجهیزات سفارشی سازی شده‌ای را خواهند داشت که تاثیری برروی روند بازی ندارند.

پیش از این سازندگان بازی Borderlands 3 اعلام کرده بودند که مدت زمان اجرای این عنوان، بیشتر از هر عنوان دیگری از این فرانچایز است، بنابراین سوالی برای طرفداران این فرانچایز ایجاد شد که مدت زمان این بازی چقدر خواهد بود؟ «پال سیج» (Paul Sage) به عنوان کارگردان پروژه‌ی بازی Borderlands 3 در صحبت با PC Gamer در این رابطه اعلام کرد:

اگر تنها برروی داستان اصلی بازی تمرکز کنید، مدت زمان اجرای آن 30 ساعت خواهد بود.

اخیراً طرفداران فرانچایز Borderlands به دمویی از جدیدترین قسمت آن (Borderlands 3) دست یافته‌اند که امکان ارزیابی این عنوان را برای آن‌ها فراهم کرده است. یکی از جزئیاتی که بتازگی در مورد این بازی به اشتراک گذاشته شده، نحوه‌ی عملکرد آن برروی فدرتمندترین کنسول موجود در بازار، یعنی کنسول Xbox One X است؛ «کریس بلاک» (Chris Brock) به عنوان یکی از تهیه کنندگان استودیوی گیرباکس در صحبت با Windows Central اعلام کرد که سازندگان عنوان Borderlands 3، نرخ فریم 60 را جهت اجرای آن برروی Xbox One X در نظر گرفته‌اند (بنظر می‌رسد نرخ فریم 30 نیز برای Xbox One در نظر گرفته شده است.)؛ هنوز اطلاعاتی در مورد عملکرد این بازی برروی کنسول PS4 Pro به اشتراک گذاشته نشده است.

 در کنار اعلام جزئیات بالا، اطلاعات دیگری نیز از Borderlands 3 به اشتراک گذاشته شدند، از جمله‌ی این اطلاعات، قابلیت اجرای این بازی بصورت آفلاین است که در عناوین لوتر شوتر امروزی به ندرت دیده می‌شود؛ همچنین این عنوان از قابلیت «تقسیم صفحه نمایش» (split-screen co-op) پشتیبانی می‌کند. یکی از نکات قابل توجه در عنوان Borderlands 3، وجود باس فایت‌های بسیار (بسیار بیشتر از عناوین قبلی) در آن است؛ از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به وجود Level Scaling، تنظیمات سفارشی سازی بسیار و سرقت ماشین از دشمنانتان اشاره کرد.

Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر (برابر با 22 شهریور ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 02/05/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.