نویسنده: مهدی افتخاری سه شنبه، 09 مهر 1398
ساعت 21:29

تریلر گیم پلی کارکتر Terminator در بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

تماشا کنید: تریلر DLC بعدی بازی Mortal Kombat 11

5 از 5

بالاخره تریلر گیم پلی شخصیت T-800 Terminator که یکی از کارکترهای Kombat Pack عنوان مورتال کامبت 11 است، به نمایش گذاشته شد.

همانطور که می‌دانید، ظاهر شخصیت ترمیناتور در MK 11 به بازیگر معروف یعنی آرنولد شوارتزنگر شباهت زیادی دارد اما متاسفانه صدا پیشه او در بازی خود آرنولد نیست. اگرچه این صداپیشه جدید نیز کار خود را نسبتا خوب انجام داده و تفاوت چندانی بین صدای او و آرنولد احساس نخواهید کرد. می‌توانید در تریلر زیر، اکثر کومبوها و قابلیت‌های این کارکتر جدید را مشاهده کنید و باید اعتراف کرد که همه حرکات او به زیبایی خلق شده‌اند و خشونتی که در آن‌ها دیده می‌شود واقعا برازنده عنوانی مثل مورتال کامبت است. حتی انیمیشن‌های Intro یا همان ورود او به هر مبارزه بسیار عالی طراحی شده و کارکتر ترمیناتور را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشند. ناگفته نماند که Fatal Blow و فینیشر کارکتر را هم می‌توانید در این تریلر تماشا کنید و باید گفت جزئیاتی که در پیاده سازی آن‌ها دیده می‌شود واقعا خیره کننده است.

کارکتر ترمیناتور از تاریخ 8 اکتبر(16 مهر) در عنوان مورتال کامب 11 قابل بازی خواهد بود. بعد از آن به ترتیب کارکتر سیندل در تاریخ 26 نوامبر(5 آذر)، جوکر در 28 ژانویه(8 بهمن) و اسپاون در 17 مارس(27 اسفند) در MK 11 قابل بازی خواهند بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.