نویسنده: عرفان رحیمی صادق شنبه، 23 آذر 1398
ساعت 12:56

عرضه Ori and the Will of the Wisps به ماه مارس آینده موکول شد

0 از 5

قطعا عنوان Ori and the Will of the Wisps به عنوان یکی از بازی‌های پیش روی انحصاری ایکس‌باکس، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال آینده که دنباله‌ی عنوان تحسین شده‌ی Ori and the Blind Forest می‌باشد، به شمار می‌رود. مدت زیادی است که ما این بازی را در رویداد خاصی مشاهده نکرده بودیم اما در تریلری که از این بازی در رویداد The Game Awards نمایش داده شد، اطلاعات تازه‌ای توانستیم از آن به دست بیاوریم. 

در کنار تریلر این بازی که در رویداد گفته شده نمایش داده شد، تایید شد که تاریخ انتشار آن که قرار بود ۱۱ فوریه باشد، یک ماه عقب افتاده و به ۱۱ مارس ۲۰۱۹ برابر با ۲۰ اسفند ماه سال جاری شمسی موکول شده است. با توجه به این که Ori and the Will of the Wisps برای مدت زیادی در دست توسعه و ساخت قرار داشت، تاخیر خوردن آن باعث ناامیدی طرفداران این بازی شد اما خوشبختانه مدت زیادی تاخیر نخورد. مایکروسافت و تیم توسعه دهنده این بازی در استودیوی Moon اظهار کردند که این تاخیر به خاطر اطمینان حاصل کردن از این است که طرفداران Ori بهترین تجربه‌ ممکن را از گیم پلی این بازی خواهند داشت. شما هم اکنون می‌توانید این بازی را روی ایکس‌باکس وان و PC پیش خرید و یا به محض انتشار آن، از طریق سرویس Game Pass دریافت کنید. 

همچنین مایکروسافت از محتویات نسخه کالکتور این بازی نیز رونمایی کرد که شامل نسخه اصلی بازی، آرت بوک، دیسک موسیقی‌های بازی، یک استیل بوک اختصاصی و همینطور یک دیسک دیگر از نسخه‌ی پیانوی موسیقی‌های بازی می‌شود. تصویر این نسخه را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

OriWOTW Hero 1536x864

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.