نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 24 آذر 1398
ساعت 10:50

یک بسته الحاقی برای The Outer Worlds در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد

0 از 5

عنوان The Outer Worlds با ستینگ علمی تخیلی خود، ما را به دوران خوش بازی‌های نقش آفرینی کلاسیکی که در این سبک وجود داشت، برد. این بازی انتخاب‌های بسیار زیادی سر راه شما قرار می‌دهد که به نتایج و خروجی‌های بسیار پرشمار و متعددی ختم می‌شوند. خوشبختانه این بازی توانست به فروش خوبی دست پیدا کند که انتظارات ناشر آن را برآورده کرد که نشانه بسیار خوبی است. پیش از این، درمورد محتویات پس از عرضه این بازی صحبتی نشده بود و اطلاعات خاصی در دست نبود اما به نظر می‌رسد که این بازی درآینده یک چیزهایی به دست خواهد آورد که در محافظه کارانه‌ترین حالت ممکن معرفی شده است.

در یک پست جدید توسط تیم سازنده این بازی در استودیوی Obsidian برای تشکر و قدردانی از طرفداران، در پایان این پست عنوان کردند که یک بسته الحاقی داستانی در سال ۲۰۲۰ برای این بازی عرضه خواهد شد اما بسیار غیر مستقیم‌تر از این. این اولین باری است که ما چیزی از بسته الحاقی از این بازی می‌شنویم که کمی عجیب هم به نظر می‌رسد اما به هر حال خبر آن هر چند غیر مستقیم، اما در هر صورت اعلام شده است. هیچ جزئیات دیگری داده نشده است و احتمالا اطلاعات تکمیلی آن در طی هفته‌های آتی به دستمان خواهد رسید. 

The Outer Worlds در حال حاضر برای PS4, Xbox One و PC در دسترس قرار دارد و همچنین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نیز برای سوییچ عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.