نویسنده: سینا یکشنبه، 01 دی 1398
ساعت 05:16

اولین محتوای قابل دانلود بازی Planet Zoo به بازار عرضه شد

5 از 5

بازی Planet Zoo به عنوان جدیدترین ساخته Frontier Developments بیش از یک ماه پیش روی پلتفرم PC به بازار عرضه و بازخوردهای مثبتی از جانب منتقدان و علاقه‌مندان به ژانر مدیریت دریافت کرد. به روال سنت ساخته‌های قبلی Frontier Developments و اکثر عناوین مدیریتی، انتظار عرضه تعداد قابل توجهی از DLCها را داشتیم و اولین محتوای قابل دانلود Planet Zoo، Arctic Pack نام دارد.

همانطور که از نام این بسته مشخص است، امکان استفاده از جانوران قطبی را در باغ وحش برای بازیکنان فراهم می‌کند که این جانوران شامل خرس‌ و گرگ‌ قطبی، گوزن شمالی و گوسفند دال هستند. قسمت جذاب ماجرا اینجاست که این حیوانات جدید فقط حکم تغییر رنگ حیوانات قدیمی را ندارند و از نظر رفتاری، خلق و خویی کاملاً متفاوت از عموزاده‌های غیرقطبی خود دارند. در کنار 4 حیوان جدیدی که به بازی اصلی اضافه شده است، دو سناریوی جدید در نروژ و مکزیک در اختیار بازیکنان قرار داده شده که امکان مدیریت یک باغ وحش در این دو محیط کاملاً متفاوت از یکدیگر و با شرایط خاص خودشان را هم برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. ابزار و امکانات جدیدی برای طراحی و دستکاری در محیط هم در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد تا بیش از پیش شرایطی برای طراحی و ساخت باغ وحش ایده‌آل خود در اختیار داشته باشند.

شاید تنها ایرادی که بتوان از Arctic Pack گرفت، قیمت نسبتاً بالای آن است که با توجه به اینکه بازی اصلی با 40 دلار حجم قابل توجهی از امکانات را در اختیار مخاطب قرار می‌داد، انتظار داریم که اینجا با پرداخت 10 دلار حداقل یک چهارمِ امکانات نسخه اصلی در اختیارمان گذاشته شود که موارد ارائه شده به مراتب کمتر از این انتظار است.

بسته الحاقی Arctic Pack در حال حاضر برای خرید روی پلتفرم PC در اختیار مخاطبان قرار دارد.

 

سینا | اخبار | 22/12/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.