نویسنده: هادی یکشنبه، 10 فروردين 1399
ساعت 13:21

خالق The Walking Dead از منشاء اصلی ویروس زامبی می‌گوید

0 از 5

حدود ده سال از آغاز سریال The Walking Dead در شبکه AMC و حدودا 8 ماه از آن نتیجه‌گیری غافلگیرکننده در کامیک بوک شماره 193 می‌گذرد. حال بعد از گذشت این همه مدت، رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، نویسنده و از خالقان The Walking Dead، از نحوه شروع آخرالزمان زامبی در سری تخیلی خود می‌گوید. ظاهرا تمام این مدت پای بیگانگان و آدم‌های فضایی در میان بوده است. البته باید دید که آیا کرکمن در این خصوص نیز طعنه زده است یا خیر.

کرکمن در پاسخ به یکی از طرفداران در توئیتر که زامبی‌های سریال از کجا آمده‌اند گفت که این موضوع ارتباطی به فضا دارد. در واقع کرکمن در توییت خود تنها به دو کلمه «هاگ فضایی» بسنده کرده است.

اشاره کرکمن شاید به فیلم Night of the Living Dead از جورج ای. رومرو (George A. Romero) باشد. یک فیلم در ژانر وحشت که سال 1968 اکران شد و در آن دانشمندان تصور می‌کردند که بازگشت اجساد ناشی از تشعشعات رادیواکتیوی یک کاوشگر فضایی بوده است. به نظر می‌رسد که عبارت «هاگ فضایی» کرکمن، ادای احترامی به فیلم کلاسیک رومرو باشد.

البته پاسخ کرکمن ظاهرا اظهارات قبلی او در این خصوص را تائید می‌کند. وی قبلا گفته بود که ویروس زامبی و فاجعه‌ای که به دنبال داشته «ناشی از یک چیز علمی تخیلی بوده است که باعث می‌شود داستان بسیار عجیب‌تر شود».

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.