نویسنده: هادی سه شنبه، 12 فروردين 1399
ساعت 15:30

ساخت فیلم Fast & Furious: Hobbs And Shaw 2 تائید شد

5 از 5

فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw که سال 2019 اکران شد، دنباله خواهد داشت. دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) که در فیلم قبلی و نیز در سری اصلی خشن و سریع در نقش آنتاگونیست بازی کرده‌اند، در فیلم جدید نیز ماجراجویی خود را دنبال خواهند کرد.

این اخبار از طریق صفحه اینستاگرام جانسون یا همان راک به دستمان رسیده است. طبق اظهارات راک، هنوز کارگردان این فیلم تعیین نشده است؛ همچنین تاریخ آغاز فیلمبرداری نیز هنوز مشخص نیست ولی فرایند ساخت فیلم شروع شده است.

ساخت دنباله‌ای برای هابز و شاو قطعی نبود؛ اگر چه فیلم عملکرد خوبی در باکس آفیس داشت ولی به نسبت سایر فیلم‌های فرنچایز، افتتاحیه خوبی را تجربه نکرد و در نهایت توانست فروش بزرگ ولی نه چندان فوق‌العاده 759 میلیون دلاری را در سطح جهانی داشته باشد.

نسخه نهم فرنچایز اصلی سریع و خشن نیز قرار بود تاریخ 22 می 2020 عرضه شود ولی بحران کرونا، اکران فیلم را تا 2 آپریل 2021 (13 فروردین 1400) به تعویق انداخت. احتمالا در جریان باشید که شخصیت محبوب هان دوباره به فیلم بازگشته است ولی حالا باید برای سر درآوردن از نحوه زنده شدن او، کمی بیشتر صبر کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.