نویسنده: هادی پنج شنبه، 11 ارديبهشت 1399
ساعت 14:59

کارگردانان جان ویک در ساخت ماتریکس 4 کمک خواهند کرد

0 از 5

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) و دیوید لیچ (David Leitch)، قبل از کارگردانی فیلم جان ویک در سال 2014 نیز تجربه کاری بسیار بالایی در هالیوود به خصوص به عنوان بدلکار داشتند. این دو نفر هر دو در سه گانه ماتریکس به عنوان بدلکار حضور داشتند. در حال حاضر این دو نفر هر دو مشغول ساخت فیلم‌های خود هستند، با این وجود استاهلسکی و لیچ به تازگی اظهار داشته‌اند که در ساخت ماتریکس 4 نیز همکاری خواهند داشت.

به مانند سه‌گانه اصلی، ماتریکس 4 نیز فیلمی اکشن خواهد بود اما این بار لیچ و استاهلسکی به عنوان بدلکار در فیلم حضور نخواهند داشت و در عوض در ساخت فیلم به لانا واچوفسکی (Lana Wachwoski) کمک خواهند کرد. استاهلسکی در این خصوص گفته است:

این همکاری بیشتر در خصوص مفاهیم نوآورانه در هنر رقص و استفاده از آن در محتویات مربوط به فیلم است. به جز سه گانه ماتریکس، در بسیاری از کارهای دیگر چیزی که لانا را فوق‌العاده می‌کند این است که او اکشن منحصر به فرد خودش را کارگردانی می‌کند. ما در برخی از ماتریکس‌ها به دلیل پیچیدگی موجود، واحد کارگردانی دوم نیز داشتیم. اما در مورد آخر و به خصوص در ماتریکس 4، او اکشن خودش را کارگردانی می‌کند. گروه‌های دوم کارگردانی عمدتا شات‌ها را مدیریت می‌کردند و یا ضلع B برخی از لوکیشن‌ها را تعیین می‌کردند. اما لانا اکشن خودش را دنبال می‌کند. او این اکشن را به واحد اصلی تزریق می‌کند و به همین دلیل است که کارهای او بسیار خوب به نظر می‌رسند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.