نویسنده: Mr.Mazinani شنبه، 18 مهر 1394
ساعت 17:20

Jessica Curry یکی از عوامل اصلی تولید Everybody's Gone to the Rapture و مدیر Chinese room این شرکت را ترک کرد

3 از 5

عصر دیروز بود که خبر جدایی Jessica Curry بنیان گزار و مدیر شرکت Chinese room تمامی پایگاه های اینترنتی را پر کرد.

این شرکت که در کارنامه خود تولید و ساخت بازی ماجراجویی اول شخص Everybody's Gone to the Rapture را دارد توانسته پس از عرضه این بازی و کسب نمرات قابل قبول از طرف منتقدین بیشتر در کانون توجه رسانه ها و قشر گیمر قرار بگیرد.

جسیکا کوری از عوامل اصلی تولید عنوان Everbodys gone to rapture

جسیکا که چندی است که با بیماری لا علاجی مبارزه می کند دیروز در بلاگ رسمی این استودیو دلایل خود را شفاف و کامل برای هوادارنش مطرح کرد که در زیر می توانید این نامه احساسای را مطالعه نمایید.

"چند سال پیش که به مطب پزشک معالجم رفتم دکترم به من گفت مبارزه تنها راه درمان تو برای غلبه براین بیماری است و من هم همانند یک دختر خوب سرم را به نشانه تایید تکان دادم و خوشحال مطب را ترک کردم. ولی آن موقع نمی دانستم که چه بر سرم خواهد آمد.

بیماری من مانند سکته یا حملات قلبی نمی باشد که در یک آن گریبان گیر شما بشود. بلکه هر روز بر روی وضعیت جسمانی شما تاثیر می گزارد و باعث وخیم تر شدن حال شما می گردد. و این بود که کم کم من با این واقعیت کنار آمدم که هیچ دارو و درمانی یا حتی مثبت اندیشی ای نمی تواند به من کمک کند"

بازی Everybody's Gone to the Rapture در تابستان همین سال به عنوان بازی انحصاری کنسول PS4 و با همکاری شرکت Santa Monica studio عرضه گردید. حال جسیکا در ادامه حرف هایش به سراغ وضعیت کاری خود می رود و مطرح می کند که چرا  همکاری با این شرکت بازی سازی برایش لذت بخش نبود !

" متاسفانه بیشترین میزان استرس و نارضایتی را که من در زمان حضورم در این شرکت تجربه کردم مربوط به روابط نا سالمی می شد که در بین کارکنان این استودیو وجود داشت. حتی هم اکنون که به گذشته فکر می کنم سرم را با نارضایتی تکان می دهم و به یاد این مساله می افتم که چقدر با من در آنجا بد برخورد شد. من در محیط کار دوست دارم که همکارانم همگی افرادی صادق و انتقاد پذیری باشند که بتوانم به آنها اعتماد کنم ولی آنچه را که دیدم خلاف این بود و حتی خیلی ها می گویند که شرکت های بازی سازی همه به این شکل هستند و بدین گونه اداره می گردند. اینجاست که همگی ما از روی اجبار شرایط را قبول می کنیم زیرا در وجودمان ترسی برای تغییر در رفتارمان داریم. و از این رو است که هیچ تغییری صورت نخواهد گرفت و همگی ما نیز مستحق چنین شرایطی هستیم. "

جسیکا که همسر مدیر بخش خلاقیت همان استودیو یعنی Dan Pinchbeck می باشد ,متن خود را با اشاره به خود صنعت بازی سازی به اتمام می رساند و اینکه تبعیض جنسیتی چه مشکلاتی را برایش در این سال ها به وجود آورده است.

"من فکر می کردم به اندازه کافی قوی هستم که بتوانم مسئولیت این کار را قبول کنم و این شرکت را اداره کنم . اینکه زنان می توانند با استفاده از استعداد سخت کوشی و مثبت نگریشان نقش مهمی را در صنعت بازی سازی ایفا کنند. ولی اکنون متاسفانه باید به شما بگویم که این مبارزه برای من تمام شده است و من پیروز آن نخواهم بود ولی ادامه این راه را به دستان بانوانی که از من جوان تر و سالم ترند می سپارم."

یکی دیگر از مشکلاتی که داشتم مساله جنسیت من بود و اینکه در خیلی از محافل کار های من به اسم همسرم تمام میشد. در خیلی از سایت ها و مجلات به جای استفاده از نام اصلی من , مرا همسر آقای Dan Pinchbeck خطاب می کردند . حتی به یاد دارم که مجله ای تنها نام Dan را به عنوان مدیر شرکت در مقاله خود چاپ کرده بود و نامی از من نبرده بود فقط و فقط به خاطر اینکه او مرد است و من یک خانم.

یک بار Dan در حرف هایش گفت که جسیکا مغز متفکر این شرکت است. رسانه ها به جای اینکه توجه خودشان را نسبت به من معطوف کنند از Dan تقدیر کردند که این مرد چقدر قدر دان زحمات همسرش است. متاسفانه انقدر فضا کافی ندارم که بتوانم برایتان از توهین ها و بی احترامی هایی که در این سال ها با آن رو به رو شدم برایتان بگویم."

جسیکا فعالیت خود را با این استودیو به صورت پاره وقت به عنوان آهنگساز و مدیر شرکت ادامه خواهد داد. موسیقی این بازی که توسط خود جسیکا ساخته شده یکی از نقات قوت این عنوان محسوب می گردد .

 

Mr.Mazinani | اخبار | 10/10/2015
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    dear esther
    amnesia a machine for pigs
    2 تا بیماری که امکان داره
    ms
    lewy body
    بهر حال توی شرایط رقابتی شدیدی که اون سمت وجود داره و برای هر نفر دستکم 30،40 نفر جایگزین هست
    محیط اونقدرها هم سالم و پویا که ما تصور میکنیم نیست.

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط Mr.Berserk ویرایش شد
    ‏reza maleki از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:

    میشه بگین این خانم تو چه بازی های دیگه ای همکاری داشتن؟!!!

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    چقدر ناراحت هستن ایشون . البته من فکر نمیکنم تمام استودیو های بازی سازی اینطوری باشن . به عنوان مثال من ویدئو های زیادی از رفتار و منش کارکنان ناتی داگ دیدم که کلا بر عکس این صحبت ها بود .
    بیماری ایشون چیه ؟

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.