نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 دی 1399
ساعت 09:00

تریلر Microsoft Flight Simulator آب و هوای برفی را نشان می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر اخیر بازی Microsoft Flight Simulator تاثیرات جوی جدید از جمله آب و هوای برفی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Microsoft Flight Simulator که در میانه سال 2020 عرضه شد، فرصت استثنایی و جالبی است تا شبیه‌سازی نسبتا دقیق و واقع‌گرایانه‌ای را از پرواز در سرتاسر کره زمین تجربه کرد. این بازی درواقع با کمک نقشه‌های ماهواره‌ای، هوش مصنوعی و ... کل کره زمین را با ابعادی واقعی و درست برای پرواز در اختیار می‌گذارد، و در این بین جزئیات زیادی هم به صورت مستقل به نقشه از جمله مکان‌های مهم و دیدنی و ... از کشورها نیز به آن اضافه می‌شود. پیرامون این بازی و با توجه به ورود به فصل زمستان، حالا آب و هوای زمستانی و برفی نیز به بازی اضافه شده که در این رابطه، شما در ادامه تریلر جدیدی را مشاهده می‌کنید.

 

یکی از مواردی که در آپدیت سال نو به Microsoft Flight Simulator اضافه شده پشتیبانی از آب و هوای سرد و برفی است که در تیزر بالا مشاهده می‌شود. با در نظر گرفتن ویدیو، به نظر می‌رسد که این ویژگی جدید نیز مشابه دیگر بخش‌های بازی با دقت و جزئیات بسیار خوبی ساخته شده و حالا بازیکنان در زمان عبور از مناطق سرد و برفی، تاثیرات ویژه و جدید این آب و هوا را در شبیه سازی پرواز خود تجربه می‌کنند.

Microsoft Flight Simulator در حال حاضر برای پلتفرم پی سی در دسترس قرار دارد، و نسخه کنسولی بازی برای Xbox Series X|S نیز قرار است در تابستان پیش رو منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.