نویسنده: Sasan جمعه، 08 مرداد 1400
ساعت 15:06

از برنامه‌های آتی Annapurna Interactive رونمایی شد

0 از 5

شرکت Annapurna Interactive که در سال‌های اخیر با حمایت از عناوین مستقل متفاوت و نوآورانه برای خود شهرت خوبی در میان مخاطبان بازی‌های ویدئویی دست و پا کرده، شب گذشته برنامه ویژه‌ای برای تبلیغ بیشتر محصولات آینده خود برگزار کرد.

09

بازی The Artful Escape که در دنیای وهم و خیال یک نوجوان گیتاریست اتفاق می‌افتد در تاریخ 18 شهریور سال جاری برای پلتفرم‌های Xbox Series, Xbox One و استیم منتشر خواهد شد.

09

بازی شوتر اول شخص Neon White که دنیای فرشتگان و شیاطین اتفاق می‌افتد در این برنامه نمایش داده شد و فعلاً قرار است برای پلتفرم‌های سوئیچ و استیم ساخته شود. سازندگان هنوز آماده تایید تاریخ رسمی عرضه این اثر نیستند.

09

بازی Outer Wilds که حدود دو سال پیش با گیم‎‌پلی جذاب متمرکز بر چرخه تکراری حوادث خود، مخاطبان را انگشت به دهان کرد، به زودی و در ششم مهر ماه محتوای داستانی جدیدی با نام Echoes of the Eye دریافت خواهد کرد.

09

بازی A Memoir Blue که سازندگانش از آن با عنوان «شعر تعاملی» یاد کرده‌اند، در تاریخ 20 مهر 1400 برای کنسول‌های نسل 8 و 9، استیم و iOS منتشر می‌شود.

09

بازی Solar Ash، ساخته مورد انتظار سازندگان Hyper Light Drifter، حدوداً سه ماه دیگر و در چهارم آبان برای فروشگاه اپیک، پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد.

09

تاریخ عرضه نسخه استیم بازی موفق The Pathless هم 25 آبان خواهد بود.

09

بازی Storyteller که اثر معمایی چند راهه‌ای جدید، ساخته فردی Daniel Benmergui، است در تاریخ 12 بهمن امسال برای نینتندو سوئیچ و استیم منتشر می‌شود. نسخه دمو این عنوان هم اکنون از طریق پلتفرم استیم قالب تجربه کردن است.

09

بازی Stray که در ابتدا برای انتشار انحصاری روی کنسول PS5 معرفی شده بود، حالا قرار است در کنار عرضه برای این کنسول و استیم، در اختیار کاربران PS4 هم قرار بگیرد. اوائل سال 2022 به عنوان زمان احتمالی عرضه این عنوان در نظر گرفته شده است.

 

و نهایتاً، Annapurna Interactive اعلام کرد که وظیفه انتشار عناوین جدید استودیوهای مستقل Outerloop Games، Ivy Road، No Code و همچنین ساخته تک نفره جدید Jessica Mak را بر عهده گرفته است.

Sasan | اخبار | 30/07/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.