نویسنده: Sasan پنج شنبه، 21 مرداد 1400
ساعت 21:07

بازی Frostpunk 2 رسماً معرفی شد!

0 از 5

دنبالۀ بازی استراتژی Frostpunk توسط 11bit Studios به طور رسمی معرفی شد. ماجراهای این دنباله حدود 30 سال بعد از رخ دادن طوفان بزرگی که بقای بشریت را در قسمت قبلی تهدید می‌کرد اتفاق می‌افتد و همان طور که در محتوای قابل دانلود On The Edge از نسخۀ اول دیده بودیم، انسان‌ها که در سال‌های یخبندان بزرگ در تلاش برای زنده ماندن بخش زیادی از باورهای متعصبانۀ خود را کنار گذاشته بودند تا با همکاری یکدیگر، شانس بیشتری برای ادامۀ حیات داشته باشند اما بعد از عبور از خطر اصلی مجدداً به رفتارهای سوء استفاده‌گرانۀ خود بازگشتند و در Frostpunk 2 شاهد ادامۀ این روند خواهیم بود.

در Frostpunk 2 قرار است استخراج نفت  جای زغال سنگ و چوب به عنوان منبع حیاتی اصلی را بگیرد تا نوع بشر که سخت‌ترین شرایط ممکن را از سر گذرانده حالا با توصل به نوع قابل اعتمادتری از انرژی، آمادۀ ساخت آینده‌ای پیشرفته‌تر شود. تیم سازنده که نسبت به زمان ساخت قسمت اول از افراد بیشتری سود می‌برد، قصد دارد با استفاده از تمام درس‌های آموخته شده از قسمت اول، مقیاس بسیار بزرگتری از حوادث و گیم‌پلی را در قسمت دوم به تصویر بکشد. 

Frostpunk 2 liar art no logo 4k

در حاشیۀ این خبر، سازندگان اعلام کرده‌اند که فراست‌پانک 2 یکی از سه بازی در دست ساخت این استودیو است که فعلاً آمادۀ ارائه اطلاعات بیشتر از دو عنوان دیگر نیستند. همچنین و به مناسبت اعلام خبر ساخت قسمت دوم، از امروز به مدت 5 روز می‌توانید قسمت اول را به صورت مجانی روی پلتفرم استیم تجربه کنید. لازم به ذکر است که قسمت دوم هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و فعلاً فقط عرضۀ آن برای رایانه‌های شخصی تأیید شده است.   

قسمت اول Frostpunk که در سه سالی که از عرضۀ آن می‌گذرد بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشته، مدتی قبل در پکیجی همراه با تمامی محتوای اضافی آن برای کنسول‌های خانگی منتشر شد که می‌توانید از اینجا بررسی این عنوان را مطالعه کنید.

Sasan | اخبار | 12/08/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.