نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 16 آبان 1394
ساعت 00:00

اولین تجربه ی بازی با Call of Duty Black Ops 3

5 از 5

در این مطلب قصد داریم تا با بیانی خودمانی اولین تجربه ی اجرای بازی Black Op3 را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم . پس با من در " اولین تجربه ی اجرای Black Ops 3 " همراه باشید . لازم بذکر است که این تجربه بر روی کنسول PS4 حاصل شده است .

توجه : برای برقراری ارتباط راحت تر با مخاطب در این مطلب از زبان ساده شبیه به زبان گفتار استفاده شده است .

اولین بروز رسانی ( 16-8-94 ) : بر اساس تجربه ی امروز باید خدمت دوستان عرض کنم که برای اجرای بازی دیگه نیازی به اینترنت نیست ! بنده امروز بصورت کاملا اتفاقی متوجه شدم که دیگه مثل روز گذشته برای بازی کردن نیازی به اینترنت فعال ندارم و میتونم بدون مشکل بازی رو به صورت آفلاین هم بازی کنم . این مورد آنلاین بودن به لطف اولین آپدیتی که برای بازی عرضه شده برطرف شده .آپدیتی مشابه برای Xbox 360 هم عرضه شده که مشکل رو بر طرف کرده . هوراااااا

 همونطور که می‌دونید - شاید هم نمی‌دونید - از امروز ( 15 آذر 94 ) امکان اجرای بازی Black Ops 3 برای علاقه مندان محیا شد . یعنی تا قبل از امروز اگر میخواستید بازی کنید هم نمیتونستین ! دلیلش هم این بود که برای دستگاه های نسل هفتم برای اجرا بازی نیاز به اتصال به اینترنت داره و برای دستگاه های نسل هشتم هم اگر دیسک داشته باشید که خوب میتونستید !! ( دوستانی که بازی رو با دیسک خریداری کردن حذف میکنیم ) اما اگر دیجیتال خریده باشید باید تا زمان عرضه ی رسمی بازی یعنی امروز صبح ساعت 7 صبر میکردید تا بازی براتون باز بشه . به هر حال امروز روز عرضه ی رسمی بازی بود و ما بالاخره تونستیم بازی رو اجرا کنیم .

سوال : آقا ما دلمون می‌خواد با دوستمون روی 2 تا دستگاه Black Ops 3 سیستم لینک بازی کنیم اینترنت هم نداریم چیکار باید بکنیم ؟

جواب : بیچاره شدی ، نمیشه !

جواب مجدد : بیچارگی به پایان رسید . میتونی بازیکنی و لذتش رو ببری :)

سوال : آقا ما یک دستگاه داریم و می‌خوایم با دوستمون 2 نفره داخل یک دستگاه Black Ops 3 بازی کنیم اما اینترنت نداریم باید چیکار کنیم ؟

جواب : شما هم بیچاره شدی ، نمیشه !!

جواب مجدد : بیچارگی به پایان رسید . شما هم میتونی بازی کنی و بیشتر لذتش رو ببری :D

به هر حال بعد از پشت سر گذاشتن بیچارگی های قبلی که در موردشون صحبت شد و محیا کردن یک اینترنت و پرداخت 60 دلار هزینه برای خرید نسخه ی دیجیتالی و صرف 46 گیگابایت اینترنت بی زبون برای دانلود بازی و صبر بسیار برای رسیدن به زمان شروع همه چیز رو آماده کردیم تا بازی رو اجرا کنیم اما به محض اجرای بازی با پیغام آپدیت مواجه شدم . دوستان در Treyarch احساس کرده بودن بازی 2 گیگ کم داره و فراموش کرده بودن داخل پکیج اصلی اون رو اضافه کنن پس در زمان عرضه یک آپدیت 2.4 گیگابایتی هم برامون آماده کردن که سورپرایزمون کنن .

آپدیت رو هم دانلود و نصب کردیم تا با کلی سلام و صلوات بالاخره بازی رو اجرا کنیم و چشممون به این بازی روشن بشه .

اولین مورد جالبی که به محض اجرای بازی توجهم رو به خودش جلب کرد البته بعد از اینکه بازی در همون حرکت اول شروع کرد به وصل شدن به سرور های آنلاین ، بک گراند متحرک بازی بود . یادش بخیر وقتی Black Ops 1 عرضه شد تصویر بکگراند اول بازی که فکر میکنم میسون بود با 2 تا Revolver تو دستاش به صورت ثابت، بکگراند صفحه ی استارت را فشار دهید بود اما این دوستی که داخل Black Ops 3 داخل بکگراند با اعصاب ناراحت نشسته و اصلا نمیدونم کیه، متحرکه . یعنی یک نسل رو باید پشت سر میگذاشتیم تا این دوستمون یه تکونی به خودش بده .

اسکرین شات بلک اوپز 3

قرار بر این بود داخل تصویر بالا اون دوستمون داخل بکگراند دیده بشن که خب دیده نمیشن ! البته یکمی بیشتر دقت کنید می‌تونید یک چیزائی ببینید. منظور همون دوستی هست که پشت Connecting to Online Service نشستن .

در تلاش اولیه به اینترنت وصل نشدیم اما منو های بازی برامون نمایان شد . با تلاش مجدد تونستم به اینترنت هم وصل بشم و با توجه به اینکه کنسول های نسل هفتم فقط بخش زامبی و مولتی پلیر رو پشتیبانی میکنن تصمیم گرفتم اول از همه بخش مولتی پلیر بازی رو امتحان کنم . با وارد شدن به بخش مولتی پلیر یک صفحه نمایش داده شد که در مورد متخصصین صحبت می‌کرد .

اسکرین شات های Black ops 3

بازی از 10 گروه متخصص تشکیل شده که هر کدوم توانائی های خاصی دارن که داخل مبارزات نقش مهمی داره . علاوه بر این هر گروه از متخصصین Perk ها و سلاح های خاص خودشون رو هم دارن . از ابتدا اگر اشتباه نکنم 4 گروه در دسترس بودن و باقی گروه ها بسته هستن که باید با استفاده از Token هائی که بعدا میگیرید اونها رو باز کنید . این بخش مربوط به متخصصین رو یک مقدار که بازی کنید متوجه میشید چه کارائی هایی داره . به عنوان مثال من بعد از اینکه 3 بازی کلا به تیممون گند زدم فهمیدم دوست متخصصمون یک قابلیت باحال داره که در موردش باهاتون صحبت نمیکنم چون لذتش از بین میره . به هر حال من اولین گروهی رو که بازی پیشنهاد داده بود انتخاب کردم و وارد بازی شدم . البته گروه های دیگه ای رو هم که بعدا میتونستیم باز کنیم نگاه کردم و یکیشون بنظرم جالب آمد . گروهی به نام Reaper . دلیل اصلی اینکه این گروه برام جالب بود اینه که روز گذشته یک مطلب داخل Mb-Empire منتشر شد در رابطه با بازی Overwatch که میتونید از آدرس زیر اون رو مطالعه کنید . داخل ویدئوی این مطلب یکی از شخصیت های بازی Overwatch معرفی میشد بنام reaper . برای همین دیدن اون اسم بین متخصصین Black Ops 3 برام جالب بود .

سورپرایز Blizzard برای عرضه Overwatch

call of duty black ops 3 screenshots

بعد از انتخاب متخصص مورد نظر وارد بخش مولتی پلیر بازی شدم . اولین چیزی که می‌خواستم چک کنم و بچه هائی که  نسخه ی بتای بازی رو هم بازی کرده بودن نسبت به اون اعتراض داشتن این بود که به سختی می‌تونن به سرور های مولتی پلیر وصل بشن و تجربه ی شخصی من هم از Black Ops II در رابطه با سرور های عمومی بازی اصلا خوب نبود. چرا که بعد از 1 ساعت انتظار باز هم نمی‌تونستم به سرور های آنلاین Black Ops 2 وصل بشم . با این پیش زمینه ی فکری وارد بخش Core و بعد هم Team Death Match شدم و منتظر شدم تا ببینم بازی به سرور ها متصل میشه یا نه و در کمال ناباوری دیدم که سرور پیدا شد و من هم متصل شدم .

اسکرین شات های Black Ops III

اسکرین شات های Black ops 3

چون با وصل شدن به یک سرور هیجان زده شده بودم تصویر بالا رو زود تهیه کردم . اگر یک مقدار دیگه صبر میکردم می‌تونستم یک تصویر با سرور کامل براتون قرار بدم . به هر حال بدون مشکل و با کمی صبر تونستم وارد یک سرور بشم و اولین تجربه ی بازی با Black Ops 3 رو بدست بیاریم . خدمتتون باید بگم که قبلا با Xbox360 و بعد از اون هم با Xbox One بازی Call of Duty رو بازی کرده بودم و همونطور که می‌دونید Trigger های دسته ی کنسول های مایکروسافت کار نشونه و شلیک رو انجام میدن . اگر اولین باری هست که با دسته ی PS4 دارید یک بازی از سری ندای وظیفه رو انجام میدید باید بهتون بگم که دکمه های شلیک و نشونه L1  و R1 هستن نه L2 و R2 .

قبل از اینکه وارد بازی بشید به دکمه های دسته و کارائی اونها یک نگاه بندازید تا سردرگم نشید .

تبصره :دوستان زیادی تماس گرفتن و گفتن که دکمه ی شلیک و نشونه ی اونها همون L2 و R2 هست . در رابطه با دکمه های شلیک باید خدمت دوستان عرض کنم که دکمه های شلیک و نشونه قابلیت این رو دارن که شخصی سازی بشن ( البته تا دیروز در این مورد نمیدونستم :D ) یعنی میتونید بجای L2 با L1 نشونه گیری کنید و همین تغییر برای دکمه ی شلیک هم قابل اعماله . والا دسته ی من روی L1 و R1 تنظیم شده بود اما شما به خودتون عذاب ندید و هر طوری که دلتون می‌خواد اون رو تنظیم کنید .

بعد از اینکه چند بار در موقعیت های حساس بجای شلیک کردن Flash Bang پرت کردم به دکمه های دسته عادت کردم و از بازی سوم بود که بجای 4 تا منفی روند مثبت بودن داخل بازی رو پیش گرفتم . در مورد نقشه های بازی باید بگم که 3نقشه ای که داخل اونها بازی کردم که البته اسمهاشون رو بیاد ندارم نقشه های خوبی بودن که می‌شد با کمی تکرار و بدست آوردن تجربه داخل اونها مبارزه ی خوبی رو انجام داد . با توجه به اینکه از طرفدارای Call of Duty Advanced Warfare نیستم از سیستم پرش های بلند و حرکات پارکور خیلی خوشم نمیاد اما برای شما عزیزان باید بگم که تجربه ی بدی نبود . البته نمیدونم بعد از مثلا 200 ساعت بازی کردن Black Ops 3 هم همین اعتقاد رو دارم یا خیر اما بعد از 50 دقیقه بازی کردن در بخش مولتی پلیر می‌تونم بگم که این پرش ها و شیرجه زدن ها و روی دیوار دویدن ها خیلی هم بد نیست . البته شلیک کردن به دشمنی که اول از یک پنجره به بیرون میپره و بعد روی دیوار میدوه و بعد هم به سمت شما شیرجه میزنه با سرعت اینترنت فوق العاده ی ما خیلی کار سختیه . یک موردی که برای من داخل بخش مولتی پلیر پیش می‌آمد و نمیدونم همه‌گیر هست یا نه این بود که وقتی یک کار سریع داخل بازی انجام می‌دادم . مثلا وقتی به سرعت از یک جائی می پریدم و بعد شلیک می‌کردم، برای یک ثانیه آیکون قطع شدن از شبکه داخل تصویر نمایش داده می‌شد و کمی به عقب بر می‌گشتم ! از بازی خارج نمیشدم یا از سرور بیرون نمی‌رفتم اما برای مثلا 1 ثانیه به قبل بر میگشتم . بعد از اتمام هر مبارزه 3 نفر اولی که بیشترین امتیاز داخل مبارزه رو کسب کرده بودن ( تیم برنده ) نمایش داده میشدن و نفر اول هم یکی دو جمله حرف میزد و به صفحه ی انتخاب کلاس بر میگشتیم تا وارد نقشه ی بعدی بشیم . با هر بار بالا رفتن Level ، یک عدد Token دریافت میکنید که برای باز کردن Perk و Attachment و سایر چیز هائی که داخل بازی قفل هستن از اونها میتونید استفاده کنید . یک نکته ای که داخل بخش مولتی پلیر خیلی انجام میشه اینه که کاربرا چک میکنن داخل تیمشون چندم هستن یا اینکه چند نفر رو کشتن و یا چند بار مردن و یا اینکه Ping شون داخل بازی چجوریه . همونطور که میدونید PS4 دکمه ی Select نداره و بجای اون دکمه ی Share قرار گرفته و طبیعتا دکمه ی Share کار دکمه ی Select رو انجام نمیده . بعد از اینکه بازی اول تمام شد و من بخاطر اینکه نمیتونستم پینگم رو چک کنم سرخورده شده بودم ( خوب بازی کردن لذت بخشه اما بهتر از اون لذت دیدن اینه که پینگت هم خوبه و نفر اول هم داخل تیمت هستی ) کاملا اتفاقی متوجه شدم که با فشار Touch Pad روی دسته ی PS4 میتونید جدول مربوط به Ping و تعداد کشته ها و مردن ها رو ببینید که لذت 3 دست بعدی رو بسیار بیشتر کرد چون هر کسی رو که میکشتم نگاه میکردم ببینم داخل تیمم نفر چندم هستم . از طرفی بازی بچه ها بقدری خوب بود که من بجز UAV داخل بازی هیچ چیز دیگه ای نتونستم بگیرم تا براتون بگم چه Killstreak هائی بازی از ابتدا در اختیار تون میزاره . ( بازی بچه ها خیلی خوب بود و اگرنه خودتون میدونید که من خیلی کارم درسته )

اسکرین شات های بلک اوپز 3

بعد از اینکه تونستم 3 لول کسب کنم تصمیم گرفتم از بخش مولتی پلیر خارج بشم و بسراغ بخش محبوب زامبی برم . قبلش البته باید عرض کنم ، همونطور که قبلا هم گفتیم منو های بازی بسیار به هم پیوسته هستن و زمانی که از بخش مولتی پلیر خارج میشید و به بخش مثلا زامبی مراجعه میکنید احساس نمیکنید که 2 منوی متفاوت رو باز کردین . در نسخه های قبلی وقتی وارد بخش مولتی پلیر میشیدم ، برای رفتن به بخش های دیگه مثل Campaign و Zombie سویچ کردن بین منو ها زمانبر بود اما الان اینکار به سرعت انجام میشه به نحوی که احساس نمیکنید منو های جدا از هم رو دارید تجربه میکنید . وارد بخش زامبی که شدم بکگراند بجای دوست بی اعصابِ نشسته مون ، یک دوست خسته نشسته بود . یکسری زامبی در دور دست در حال حرکت بودن که اصلا نمیدونم چرا هیچ علاقه ای به این دوست نشسته از خودشون نشون نمیدادن و یک آتیش با انیمیشن بسیار زیبا هم در جلوی دوست نشسته در حال سوختن بود که دوستمون هم برای بهتر سوختن اون از خودشون یک سری تحرکات نشون میداد .

اسکرین شات های بلک اوپز 3

برای بخش زامبی میتونید یک سری Perk ها رو برای خودتون انتخاب کنید که احساس میکنید داخل این بخش به کارتون میاد . این Perk ها البته قابل تغییر و ارتقا هم هستن . با توجه به تجربه ی راضی کننده ای که از اتصال به سرور های بخش مولتی پلیر داشتم سعی کردم شانس خودم رو برای اتصال به سرور های عمومی بخش زامبی هم امتحان کنم . بعد از نزدیک به 4 دقیقه یک سرور پیدا شد و بازی سعی کرد من رو به سرور منتقل کنه . همه چیز داشت خوب پیش میرفت که در لحظه ی ورود به بازی بخاطر مهاجرت هاستی که بازی رو استارت کرده بود به یک سرور جدید ( چیزی که Call of Duty باز ها با اون آشنائی کامل دارن اما بتلفیلد باز ها اصلا نمیدونن چیه ) به بیرون پرت شدم . دوباره سعی کردم به سرور جدیدی وصل بشم اما اتفاق قبلی مجددا برام تکرار شد برای همین تصمیم گرفتم اتصال به سرور های عمومی رو به وقت دیگه ای موکول کنم و به صورت تک نفره بخش زامبی رو شروع کنم . البته باید بدونید که قبلا فقط 1 ساعت کلا بخش زامبی رو و اون هم نسخه ی BLack Ops 1 و اون هم با کمک نفر هفتم لیدر برد اروپا داخل Modern Warfare 3 بازی کرده بودم . وارد بازی که شدم تونستم برای سه Wave جون سالم بدر ببرم اما برای Wave چهارم دوستان پنجره ها رو شکستن و کلا بنده رو نابود کردن . علاوه بر پیش نمایش سینماتیک جالب توجه ابتدای بخش زامبی که توضیح میداد هر کدوم از کارکترهائی که داخل این بخش با اونها بازی رو انجام میدید اصلا آدم های خوبی نیستن بلکه آدم های متقلب ، دروغگو و حتی قاتلی هستن که زنده موندنشون در زمان ظهور زامبی ها نه به خاطر خوب بودنشون که به خاطر بد بودنشون هست و شاید زنده بودنشون یک عذاب براشون به حساب بیاد ، چیز عجیبی که نیاز به توضیح داشته باشه ندیدم . بعد از اتمام تجربه ی بخش زامبی به سراغ آخرین بخش یعنی قسمت داستانی بازی رفتم . قبلا در خبری به اطلاع شما رسونده بودیم که قرار هست تمام قسمت های بخش داستانی از ابتدا باز باشه. البته قبلش باید عرض کنم که بخش داستانی رو به صورت چند نفره هم میتونید بازی کنید و سلاح هائی که داخل هر ماموریت از اونها استفاده میکنید رو هم میتونید خودتون انتخاب کنید و البته نمونه ی خیلی محدود تر این حالت انتخاب سلاح رو قبلا داخل یکی از Call of Duty ها دیده بودم اما الان اصلا بخاطر ندارم کدوم نسخه بود . داخل منوی انتخاب مراحل که رفتم دیدم بجز مرحله ی اول باقی مراحل قفل هستن !؟ برای همین با تعجب روی یکی از مراحل قفل کلیک کردم که با تصویر زیر مواجه شدم :

call of duty black ops 3 campaign

به این معنی که اگر بخواید تمام مراحل براتون باز میشه اما باز هم برای گرفتن جوایز ( که خوب فکر میکنم منظورش همون تروفی ها باشه ) باید همه ی مراحل رو بازی کنید . بنظرم این ایده ی جالبی بود که خودمون انتخاب کنیم مراحل باز باشن یا نباشن . من تصمیم گرفتم از ابتدا مراحل بسته باشن . وارد بازی که شدم از من خواسته شد که شخصیت خودم رو بسازم . میشد بین جنسیت خانم و یا آقا یکی رو انتخاب کرد و صورت و همینطور تجهیزات کارکتر رو هم تغییر داد که در ابتدای بازی چیز زیادی برای انتخاب کردن وجود ندشت اما کاملا مشخص بود که با تمام کردن هر مرحله این موارد در دسترس قرار خواهند گرفت . شروع بخش داستانی با سقوط یک هواپیما در مقر فرماندهی بود و بعد از اون هم عملیات نجات برای وزیر کشور مصر که نمیدونم اون وسط چیکار میکرد و سایر سرباز هاش . بازی رو با درجه ی سختی Hardend انجام دادم که خیلی سخت نبود . یعنی میشد Veteran رو هم امتحان کرد .

بخش داستانی call of duty black ops 3

بدون شوخی بنظر شما تصویر بالا شبیه به نماد شرکت سایپا نیست !؟!

بعد از اینکه وزیر رو به همراه یکی از سرباز هاش نجات دادم و چند تا در رو هم با کمک یکی از دوستان که همراهیم میکرد ترکوندم به یک تونل رسیدم که داخل اون با کشتن یک سری از دشمنها اولین Trophy داخل بازی رو گرفتم و همونجا بود که بازی رو قطع کردم تا برای شما دوستان تجربم رو از اولین 2 ساعت این بازی نقل کنم .

اولین تروفی بازی Black ops 3

اینجا اولین تروفی بازی رو دریافت کردم

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید .

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1397
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    Hooman B:
    سلام حضور شما دوست عزیز، اول تشکر کنم برای سایت خوبتون و مطالب خوبش و سوالم رو راجع به بازی cod - black ops 3 مطرح کنم ؛ و اون اینکه من امروز این بازی رو برای کنسول ps4 تهیه کردم اما بخش campign خاموش هست ، البته یک آپدیت 26 گیگا بایتی در حال دانلود هست برای بازی ، می خواستم بپرسم آیا بعد از دانلود این به روز رسان مشکلم حل می شه یا باید کار دیگه اي هم انجام بدم ، مثل درج کد redeem یا انجام کار دیگه ای، و سوال دیگه ام اینکه به توجه قدیمی شدن این ورژن از بازی آیا هنوز هم بخش مولتی پلیر اون فعال هست و یوزرهایی هستند که هنوز این ورژن رو بازی کنند یا اینکه بخش مولتی پلیر در black ops 3 خالی از یوزر و باریکن شده ؟ و در آخر اینکه برای ورود و بازی در بخش مولتی پلیر باید آکانت پلی استیشن پلاس و آبونه ی امکان استفاده ی امکانات آنلاین داشت یا نیازی نیست ؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید، موفق و پیروز باشید.

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط Blackman ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1394
    نظرها: 25
    تشکر: 1
    تشکرشده: 24
    پروفایل psn: faridmmz
    رتبه لیدربرد psn: 65
    کنسول‌های بازی:

    واقعا خوش حال شدک که این مشکل اتصال به اینترنت بر طرف شد وگر نه که هیچ جوره این بازی تو کتم نمیرفت:confused: و البته خیلی ممنون که این مطلب رو به حالت کتابی ننوشتین و گر نه که کی حال داره یک ساعت کتاب بخونه:B

    ‏SirGhas و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1394
    نظرها: 13
    تشکر: 0
    تشکرشده: 10
    کنسول‌های بازی:

    kheyli jaleb bood mamnoon :grin:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 7
    تشکر: 1
    تشکرشده: 8
    پروفایل psn: anderson20888
    رتبه لیدربرد psn: 40
    کنسول‌های بازی:

    نقدتون جامع و کامل بود . لذت بردم . :)

    (این کامنتم به افتخار قاسم خان تا دیگه گله نکنه :grin:

    ‏farid و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:

    چه توضیحات جامع و کاملی. بخش خیلی خوبی رو راه انداختین آقای ممتاز. با توصیف های خیلی خیلی جالب.
    اون آقای خسته رو دوس دارم، یجورایی مث خودمه وقتی میرم تو دشت و دمن و جنگل با دوستان کمپ میزنیم ;)
    این داستان نیاز به اینترنت اونم واسه بخش هایی که از نظر عقلی هیچ نیازی به نت نداره واقعا اذیت کننده اس. مثلا بخش FUT تو FIFA هم همینطوره، داری بازی خودتو با کامپیوتر میکنی یهو بخاطر کندی نت از بازی میندازت بیرون واست هم باخت 3-0 حساب میکنه، حتی اگه 10-0 جلو باشی!! اینجا هم واسه کوآپ محلی واقعا خنده داره که حتما نت میخواد. به نظر من از هر زاویه ای به این موضوع نگاه کنی این یک ضعفه چون کل عملکرد گیمر رو دارن رو پلتفرمی قرار میدن که قابلیت اطمینان (reliability) قوی ای نداره. نه فقط تو ایران که تو هر کشور و هر محلی ممکنه در لحظه هایی تماس شما با نت قطع بشه و این که یک بازی رو بر مبنای نت قرار بدن اصلا جالب نیست.

    ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    اینم بالاخره بخشی که باید راه می افتاد تو سایت برای بازیهای روز
    زحمتش هم افتاد خدمت جناب ممتاز
    میگم نه به اون باز گذاشتن مراحل بازی و اینکه ما میخواهیم گیمرها فلان باشن و فلان
    نه به اینکه باید برای هر چیزی به اینترنت وصل شد
    اقا تو اون عکس 3 نفره ، دست دوستان کلاش هست ؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1394
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    خیلی خوب بود .....فقط یک سوال _ اینکه برای بازی کردن سی دی در حالت کمپین بصورت اسپیلیت اسکرین چقد اینترنت مصرف میکنه!!؟:B

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: rezamote
    خیلی خوب بود .....فقط یک سوال _ اینکه برای بازی کردن سی دی در حالت کمپین بصورت اسپیلیت اسکرین چقد اینترنت مصرف میکنه!!؟:B

    خواهش میکنم . اینترنتی به اون صورت مصرف نمیشه . فقط باید به سرور وصل باشید

    اقا تو اون عکس 3 نفره ، دست دوستان کلاش هست

    فکر میکنم یکی از نوه های کلاش باشه :) چون بازی در آینده اتفاق میفته اینکه دقیق بتونید بگید اصالت هر سلاح به شه تفنگی بر میگرده کار سختیه .
    چه توضیحات جامع و کاملی. بخش خیلی خوبی رو راه انداختین آقای ممتاز. با توصیف های خیلی خیلی جالب.
    اون آقای خسته رو دوس دارم، یجورایی مث خودمه وقتی میرم تو دشت و دمن و جنگل با دوستان کمپ میزنیم ;)
    این داستان نیاز به اینترنت اونم واسه بخش هایی که از نظر عقلی هیچ نیازی به نت نداره واقعا اذیت کننده اس. مثلا بخش FUT تو FIFA هم همینطوره، داری بازی خودتو با کامپیوتر میکنی یهو بخاطر کندی نت از بازی میندازت بیرون واست هم باخت 3-0 حساب میکنه، حتی اگه 10-0 جلو باشی!! اینجا هم واسه کوآپ محلی واقعا خنده داره که حتما نت میخواد. به نظر من از هر زاویه ای به این موضوع نگاه کنی این یک ضعفه چون کل عملکرد گیمر رو دارن رو پلتفرمی قرار میدن که قابلیت اطمینان (reliability) قوی ای نداره. نه فقط تو ایران که تو هر کشور و هر محلی ممکنه در لحظه هایی تماس شما با نت قطع بشه و این که یک بازی رو بر مبنای نت قرار بدن اصلا جالب نیست.

    بنده کاملا با شما موافقم . اگر خاطرتون باشه زمان عرضه ی Xbox one یکی از مواردی که خیلی به اون خورده میگرفتن همین مورد بود که دستگاه نیاز هست به اینترنت وصل باشه و مایکروسافت این حالت رو حذف کرد . حالا بازی ها دارن مخاطب رو مجبور به اتصال همیشگی به اینترنت میکنن
    (این کامنتم به افتخار قاسم خان تا دیگه گله نکنه :grin:

    آقا منور کردید :vic: سه ماه عضویت بدون هیچ فعالیتی . امیدوارم این استارتش باشه برای فعالیت بیشتر و سایر دوستان هم که شرایط مشابهی دارن در بحث ها شرکت کنن .

    ‏farid و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.