نویسنده: seyed.ehsan97 سه شنبه، 25 اسفند 1394
ساعت 08:41

اولین تجربه Tom Clancy's The Division

0 از 5

از وقتی که Ubisoft Massive در E3 سال 2013 موتور Snowdrop در بازی The Division  را به نمایش گذاشت برای عرضه و تجربه این بازی لحظه شماری می کردم و الان بسیار خوشحالم که با اولین تجربه این عنوان مورد انتظار در سال 2016 در خدمتتون هستم .

در ابتدا با CD ، بازی را نصب نموده و سپس update سنگین 2.7 گیگابایتی را دانلود کردم . در همین اول کار باید بگم که اگر قصد تجربه این عنوان رو دارین تموم تلاشتون رو بذارین که حتماً بایک دوست و بازیکن دیگه همراه باشین و اینکه حتماً آمادگی انجام این بازی به صورت تمام online  رو داشته باشید چرا که انجام این بازی نیاز به اتصال دایم اینترنت رو داره .

 

پس از وارد شدن به بازی اولین چیزی که بازی از من خواست ساخت کرکتر  برای خودم بود که البته گزینه های محدودی وجود داشت . برای تقریباً 2 ساعت مشغول انجام ماموریت های اولیه و آموزشی بودم و در این راه با سیستم های مختلف بازی و انواع متنوع quest ها آشنا شدم در مرحله بعد بازی دست بازیکن را کاملاً در انتخاب انواع ماموریت ها و اینکه به صورت انفرادی یا گروهی انجام بشه باز میذاره و این از جمله نکات مثبت بازیه چرا که به بازیکن کمک می کنه تا ماموریت های متنوعی رو به مرور زمان انجام بده . نکته دیگه جالب توجه در این بازی طولانی بودن quest ها و بطور کلی  طولانی بودن خود بازیه بعلاوه این quest ها چه بصورت انفرادی و چه بصورت جمعی داستان بازی را تشکیل میدن و اینطوری نیست که شما تعدادی مرحله رو بدون هدف بگذرونید و کاری که The Division در نوع خود بهترین به حساب میاد سیستم Matchmaking   بازیه که باعث شده این بازی در نوع خود منحصر به فرد و فوق العاده باشه به طوریکه شما میتونید حتی اگر دوستی هم برای بازی ندارید به راحتی از این سیستم برای پیدا کردن چند هم بازی استفاده کنید (البته بازی همراه یک دوست خیلی بهتر و جالب تره) .

یکی از موارد دیگه در این بازی افت کیفی موتور Snowdrop نسبت به اون چیزی بود که من در اولین تریلر معرفی دیده بودم ولی حتی با وجود این مورد هم این موتور در سطح بسیار بالا و مناسبی قرار داره و کاری که خیلی از بازی های Open World نمی تونند انجام بدن رو این موتور به خوبی انجام داده و از عهدش بر اومده و اون هم توازن بین تعداد محیط های درونی و محیط های بیرونیه ، معمولاً  در اکثر بازی ها ، محیط های بیرونی زیاد هستند و محیط های درونی کم ولی توی این بازی به خوبی این توازن برقرار شده و محیط های درونی بسیاری مشاهده میشه .

قسمت Dark Zone  (که همون قسمت PvP بازی است) هم تجربه منحصر به فرد و نابی رو به نمایش میذاره ولی این قسمت رو حتماً باید به کمک یک یا چند دوست یا بازیکن که با chat با اونها در ارتباط باشید انجام بدید و یا اینکه level تون از 27 بالاتر باشه در این قسمت میتونید علاوه بر درگیری  با بازیکنان دیگر به درگیری با NPC ها نیز بپردازید و با پیدا کردن پکیج های مخصوص و خارج کردن اونها از Dark Zone  میتونید سلاح ها و زره ها و بطور کلی وسایل ارزشمندی رو برای خودتون پیدا کنید در مجموع لذت بخش ترین بخش این بازی همین Dark Zone  است (به شرطی که در بازی با دوستانتون همراه باشین) . اولین لحظه های 6 ساعت تجربه بازی The Division   کمی خسته کننده بود اما به مرور زمان این مساله کم رنگ تر شد و پیدا کردن  وسایل با کیفیت تر و انجام questها برای آشنا شدن بیشتر با اونچه که در دنیای بازی در حال وقوعه (داستان بازی) علاقم برای ادامه این بازی و به پایان رساندن اون بیشتر و بیشتر شد و بازی خیلی جذاب پیش می رفت .

پیشنهاد من به کسانیکه قصد تهیه یا تجربه کردن این بازی رو دارند ولی هنوز مرددن اینه که The Division  بازی بسیار منحصر به فرد ، قابل قبول و نو آورانه ای هست ، و میتونه تجربه لذت بخش و سرگرم کننده ای را برای شما به همراه بیاره علی الخصوص که با دوستانتون به این بازی بپردازید .

در انتها اگر شما هم نظری در رابطه با اولین تجربه این بازی با ما به اشتراک بگذازید.

این هم ویدیو DZ که درخواست بسیار زیادی داشت:

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدئو از گیم پلی منطقه ی Dark Zone در بازی The Division با کیفیت 720P 1394-12-29 292.93 MB 766 Download

seyed.ehsan97 | مقالات | 15/03/2016
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    فوق العاده بود مقالتون تا آخرش خواندم حسابی هم لذت بردم :in-lo:
    به نظر منم یکی از بهترین بازی های کمپانی یوبیسافت هستش و هر کی به این عنوان نپردازه نصف عمرش رو از دست داده

    ‏seyed.ehsan97 از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    ممنون بابت این مطلب
    لطف کن ویدئو های بازی مخصوصا همون قسمت Dark Zone رو تهیه و مطلب رو آپدیت کن

    ‏SirGhas و ‏seyed.ehsan97 از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.