نویسنده: سعید سلیمی یکشنبه، 08 فروردين 1395
ساعت 12:47

نقد و بررسی The Division

4.24 از 5

تلاش برای بقای آنچه به جا مانده است 

The Division با اندیشه ی تعامل و کار تیمی طراحی شده است؛ بازی غالباً وابسته به همراهی دوستان شما برای ایجاد تجربه ای کامل تر و پر جزئیات تر می باشد. بهترین حالت تجربه ی بازی نیز زمانی رخ می دهد که شما بتوانید هماهنگی. طرح ریزی، گفتگو و هم رزمی با کمک سایر هم تیمی هایتان را تدارک ببینید. اما وقتی شما به تنهایی آن را تجربه می کنید، بازی تنها یک تیراندازی متوسط به نظر می رسد که در اکثر موارد نیاز به سنگرگیری برای غلبه بر دشمنان دارد. این موضوع در نهایت مانع تاثیر به جای المان های سبک نقش آفرینی و MMO به کار گرفته در بازی می شود. نحوه ی پرداخت پیکارها شبیه Splinter Cell: Blacklist و Gears of War در نظر گرفته شده است، با این وجود خلاقیت تاکتیکی مشابه به هیچ وجه به چشم نمی خورد. شما پشت یک مانعِ تقریباً بزرگ پنهان می شوید تا از تیررس دشمن در امان باشید، در این بین گاهاً با بالا آوردن سر خود و فشردن ماشه کمی تیراندازی می کنید، اما در اغلب موارد تیراندازی شما به دشمنانِ در حال پر کردن خشاب منجر می شود که شانه ی خود را بالا نگه می دارند و با خالی کردن یک ( یا بیشتر ) خشاب جان خود را از دست می دهند.

ECHO

یکی از وقایع پیشین که توسط ECHO ها بازسازی می شوند

در The Divison این به آن معناست که شما به پرسه زدن در خیابان های نیویورک و مبارزه با تبه کارانی می پردازید که به قدرت کافی در پی حمله ی زیست محیطی رسیده اند. شما به قصد رهایی گروگان ها نیز به ماموریت فراخوانده می شوید و وظیفه ی بازسازی پایگاه عملیات برای فراهم کردن تدارکات پزشکی و آذوقه جات به شما سپرده شده، همچنین نگه داشتن برق و گرمای کافی در سرتاسر شهر بر عهده ی شما گذاشته شده است. در گوشه کنار شهر عده ای به تهدید و آزار سایر شهروندان مشغول هستند؛ در این بین شما با نشان کردن سلاح به سمت آن ها اشخاص مذکور را از مهلکه رهایی می بخشید. بازی شامل چندین ماموریت طولانی و پیچیده، به اضافه ی تعداد زیادی ماموریت جانبی می باشد که مثل همیشه با الگوی بازیهای جهان-باز Ubisoft برای پر کردن شکاف های موجود در بازی پرداخته شده است.

civilian in need

کمک کردن به شهروندان یکی از راه های بدست آوردن پوشاک جدید می باشد

این باعث وقوع مبارزات بسیار جالبی در سبک اکشن می شود؛ هچنانکه شما از میان تیرهای دشمنان به سرعت می گریزید و یا از نارنجک های پرتاب شده جاخالی می دهید، نهایتاً هرچه بیشتر به این مبارزات بپردازید نتیجه ی لذت بخش تری پیش روی شماست. بدست آوردن اسلحه های پیشرفته تر و افزایش مهارتهای ویژه از این جمله است.

همانطوریکه ماموریت ها را تکمیل می کنید و برخوردهای کوچک تر را از پیش رو بر می دارید، امتیاز کافی را برای آپگرید کردن پایگاه اصلی بدست می آورید. این آپگریدها تکنولوژی پیشرفته تری را ارائه می دهند. با تغییر در این قابلیت ها و سایر استعدادها شما می توانید با هر موقعیتی وقف پیدا کنید.

skills-tree

skills-tree

در کنار طراحی مراحل بسیار خوبِ بازی، به خصوص در مراحل اساسی آن، این شخصی سازی به تجربه ای جالب از تیراندازی های سهمگین بدل می شود. اگر از کمکِ دوستانتان بهره مند باشید، هر یک از این رویارویی ها چندین راه برای فیصله دادن دارند. بنابراین شما می توانید هوشمندانه و با تاکتیک مناسب از مهارتهایتان استفاده کنید و هم تیمی هایتان را در شرایط مختلف حمایت کنید. تجربه ی بازی به تنهایی ممکن است به تقلایی خسته کننده تبدیل شود؛ بازیهایی که از عنصر کاورگیری برخوردارند زمان زیادی را به خمیدن، پنهان شدن و اندیشیدن درباره ی حرکت بعدی اختصاص می دهند. تزریق کردن استایل MMO به ساختار مبارزاتِ بازی باعث افزایش زمان انجام این درگیری ها می شود که غالباً روند کندی هم دارند. زمانیکه تمامی دشمنان به طور مداوم متوجه حضور شما هستند بهره وری از طراحی خوب مراحل بازی دشوار می شود.
The Divison زاییده ی محتوای جانبی و جزئی ست؛ بازی ضمانت درگیر کردن شما را به هر قیمتی می کند. این به آن معناست که برای پیشرفت در روند انجام بازی شما مجبور به انجام اکثر این موارد جانبی هستید. ماموریت های اصلی پاداش کافی را دربرندارند. لذا شما زمان زیادی را صرف افزایش سطح کاراکتر و پایگاه اصلی از طریق مواجهات کوچکتر می کنید.

Quarantine Zone

زمینه و روایتِ بازی کُند و کسل کننده است

این قالب بازی ست که تکراریست؛ The Divison تماماً درباره ی نجات نیویورک است، هرچند شما نقشی به جز تیراندازی و تغییر سویچ ها در آن ندارید. این چرخه نهایتاً باعث پسرفت بازی می شود. در پایان، شما به اندازه ای دژ نظامی و پایگاه دشمن پاکسازی می کنید که حس یک ربات به شما القا می شود. بخشی از بازی که در انتها و به هنگام رسیدن به لول ۳۰ ظاهری از سبک MMO دارد نیز همان حلقه ی بی پایان پیشین را شامل می شود.
بهترین ایده ی بازی Dark Zone است؛ جائیکه بازیکنان می توانند زمانیکه در یک تیم نباشند به تقابل با یکدیگر بپردازند. در آنجا دشمنان بسیار سرسختی حضور دارند که در صورت مواجه با شما مهلکه ی مهیبی را رقم می زنند. شما می توانید با سایر مامورها هم تیمی شوید و یا به آن ها خیانت کنید. این کار باعث راه اندازی یک تعقیب و گریز جالب و با خبر کردن سایر مامورین می شود و با نامیدن شما به عنوان شخصی که سرکشی کرده امکان دریافت پاداشی مناسب را برای سایرین فراهم می نماید.
فرض بر این است که برای کشتن یک لیدر با سایر افراد هم رزم شوید، در این بین امکان خیانت کردن و از پشت خنجر زدن به همراهانتان هم در اختیار شماست. در برخی از مناطق Dark Zone به شما امکان انتقال تجهیزات جدیدی که بدست آوردید داده می شود، این مهم به وسیله ی هلیکوپتر صورت می گیرد و بدیهی ست که موقعیت شما بنا به صدای فرود آمدن آن به گوش بقیه ی دشمنان و سایر بازیکنان می رسد. ممکن است آن ها به شما ملحق شوند و به کمک شما بشتابند و یا با کشتنتان در لحظات پایانی اموالتان را به غارت ببرند. این لحظات بسیار نفس گیر و پر اضطراب هستند و به خوبی حس دوستی و خیانت را تداعی می کنند.
اما در عمل Dark Zone به نوعی دیگر شما را غافلگیر می کند؛ به دلیل اینکه مجازات سرکشی گزاف در نظر گرفته شده، اکثر بازیکنان به کمک یکدیگر می پردازند و کم تر پیش می آید که این اتحاد شکسته شود.

انتقال تجهیزات بدست آمده در Dark Zone

امکان دیگری که پس از تکمیل بخش داستانی پیش روی شماست: تکرار دوباره ی بعضی از مراحل در درجه سختی “Challenging” است. این مراحل زمان بر هستند و قالبی تکراری دارند. خوشبختانه Ubisoft وعده داده است که محتوای جدیدی را با عنوان Incursions منتشر کند که شامل مراحل بزرگ تر و سخت تری می شود.

PostPlan

برنامه زمانی Ubisoft برای عرضه ی محتوای اضافی

در آمریکای دوره ی پس از فرگوسن و پس از کاترینا، روایت کلی بازی فاقد هرگونه حساسیت نسبت به وقایع تاثیرگذار و پر اهمیت ذکر شده است و این طرح مملو از جریانات بی پایه و اساس سیاسی ست. بازیکنان با تشکیل گروه های کوچک و استفاده از زرادخانه آن ها به نبرد دشمنانی می روند که چیزی به غیر از هفت تیر و یا چوب بیسبال ندارند. مسلماً نتیجه ای به جز کشتار آن ها انتظار نمی رود. شما حتی می توانید آن ها را بدون دلیل و پیش از دیدن نشانه ای خاص از بین ببرید. در واقع هیچ دلیلی جز اینکه بازی آن ها را بدنام نشانه گذاری کرده است ضمینه ساز کشته شدن آن ها نمی شود.

Factions

احزاب مختلف موجود در بازی

سخنان بسیاری در رابطه با کمبود آگاهی سیاسی The Divison به انتشار رسیده است. نوشته ی Robert Rath یکی از بهترین نمونه های این موضوع است. بازی این نگرانی ها را مطرح می کند ولی در تعامل با آن ها دچار اختلال می شود. سازندگان بازی یک دنیای واقعی خلق کرده اند ولی از شما می خواهند تا آن را جدی نگیرید.

Philosophy

کاش فلسفه ی بازی دستخوش یک تغییر اساسی می شد

The Divison بازی ست که با هدف پر کردن اوقات شما طراحی شده است، این طراحی منوط به تاراج کردن انواع تجهیزات، سلاح ها و نهایتاً افزایش سطح مهارتهای کاراکتر شماست. این روند بسیار شبیه به رقیب این بازی یعنی Destiny می باشد. اما کمبودی در ضمیر و جوهره ی اصلی بازی قابل مشاهده است. اغلب بازی متکی به اجبار و اضطرار برای جمع آوری اشیاء مختلف، تکمیل کردن تمامی ماموریت ها و بدست آوردن سلاح های پیشرفته تر است. در اجرا این Ubisoft است که به نوعی از ایجاد منطقی مناسب برای هماهنگی این عناصر غفلت کرده است.

  • پلتفرم تحت بررسی: PS4
گرافیک
8.0
گیم پلی
7.0
سرگرم کنندگی
5.0
موسیقی و صداگذاری
6.0
ارزش تجربه
7.0
تحت شرایط درست The Divison می تواند تجربه ای جالب و نفس گیر باشد؛ وقتی شما چند هم تیمی مناسب، لوازم و مهارتهای مکمل را فراهم آورید. این موضوع، به چالش کشیدن دشمنان سرسخت تر و گذر در Dark Zone را تسهیل می بخشد. بازی از قابلیت مناسبی برای برانگیختن هیجان برخوردار است، هرچند عوامل بسیاری که برای ایجاد این هیجان نیازمندند باعث کاهشِ بازدهی کلی بازی می شوند.
نقاط قوت
  • پیشرفت هوشمند سیستم های وابسته به مهارت ها
  • اکشن co-op بسیار خوب
  • تنش فوق العاده در Dark Zone
نقاط ضعف
  • تکراری بودن روند بازی
  • داستان کسل کننده
  • پایان بازی!
7.5/10

امتیاز شما

(171 رای )
6.6/10
خوب
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:

    مرسی بابت نقد.
    پیرو سوالات جناب ممتاز، منم میخواستم بپرسم اگه بخوایم سولو بازی کنیم اما ارتباط اینترنتی قوی ای نداشته باشیم، مثلاً جوری که بخوای GTA Online بزنی هی پرت شی بیرون (!)، بازم خللی ایجاد میشه یا صرفاً وجود یک ارتباط اینترنتی کفایت می کنه.
    سوال دوم این که این ارتباط چقدر حجم مصرف میکنه؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: farid
    مرسی بابت نقد. پیرو سوالات جناب ممتاز، منم میخواستم بپرسم اگه بخوایم سولو بازی کنیم اما ارتباط اینترنتی قوی ای نداشته باشیم، مثلاً جوری که بخوای GTA Online بزنی هی پرت شی بیرون (!)، بازم خللی ایجاد میشه یا صرفاً وجود یک ارتباط اینترنتی کفایت می کنه. سوال دوم این که این ارتباط چقدر حجم مصرف میکنه؟

    متشکرم :vic:
    برای من اصلاً پیش نیومد که از سرور پرت شم بیرون، به نظر میاد که اگر پینگ مناسبی داشته باشید مشکل خاصی براتون پیش نمیاد. در مورد مصرف حجم، اکثر بازیهای آنلاین حجم زیادی مصرف نمی کنند، مگر اینکه دیتای جدیدی رد و بدل بشه.

    ‏SirGhas و ‏farid از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 73
    تشکر: 37
    تشکرشده: 51

    واقعا حیف از این بازی . نمی دونم چرا اینا زحمات خودشون رو این طوری به باد می دن ؟
    تنها عنصر بازی که واقعا از دیدنش لذت می برم ، طراحی لباس هاست که واقعا عالیه . اما متاسفانه دقیقا همون مساله فقدان فلسفه یا لزوم تجدید نظر که گفتی ، از پایه همه چیز رو خراب می کنه . حقیقت ناراحت کننده ای هست که روی همچین اثر جاه طلبانه ای ، برچسپ " برای گذروندن وقت " زده بشه .
    ممنون بابت نقد .
    فقط یه سوال : چرا ناحیه Dark Zone رو به این اسم می گن ؟
    از لحاظ داستانی و همون فلسفه دست و پا شکسته اش ، چه دلیلی داره ؟

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط K-D ویرایش شد
    ‏SirGhas و ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: K-D
    واقعا حیف از این بازی . نمی دونم چرا اینا زحمات خودشون رو این طوری به باد می دن ؟ تنها عنصر بازی که واقعا از دیدنش لذت می برم ، طراحی لباس هاست که واقعا عالیه . اما متاسفانه دقیقا همون مساله فقدان فلسفه یا لزوم تجدید نظر که گفتی ، از پایه همه چیز رو خراب می کنه . حقیقت ناراحت کننده ای هست که روی همچین اثر جاه طلبانه ای ، برچسپ " برای گذروندن وقت " زده بشه . ممنون بابت نقد . فقط یه سوال : چرا ناحیه Dark Zone رو به این اسم می گن ؟ از لحاظ داستانی و همون فلسفه دست و پا شکسته اش ، چه دلیلی داره ؟

    دقیقاً بازی برای گذروندن وقت مناسبِ، نه چیزی فراتر از اون. :l~l
    منطقه ی Dark Zone که در میانه ی نقشه ی منهتن امتداد پیدا کرده، در واقع به علت جلوگیری از سرایت ویروس به صورت قرنطینه در اومده و دور تا دورش دیوار کشیده شده. یکی دیگه از مواردی که باعث بوجود اومدن اون طبق فلسفه ی لوتینگ بازی شده؛ شکل گیری مبارزات PvP در این منطقه هست. :vic:

    ‏K-D از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    ممنونم . فقط در مورد اولین سوالم منظورم این بود که من یک پروفایل آفلاین دارم که کلا به PSN وصل نیست . اگر کابل شبکه به سیستم وصل باشه و اینترنت هم موجود باشه من میتونم بازی رو با پروفایل آفلاینم انجام بدم یا حتما باید یک پروفایل PSN بسازم ؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    ممنونم . فقط در مورد اولین سوالم منظورم این بود که من یک پروفایل آفلاین دارم که کلا به PSN وصل نیست . اگر کابل شبکه به سیستم وصل باشه و اینترنت هم موجود باشه من میتونم بازی رو با پروفایل آفلاینم انجام بدم یا حتما باید یک پروفایل PSN بسازم ؟

    همونطوریکه گفتم تنها لازم به داشتن اینترنت دارین، و می تونین با بقیه ی پروفایل هاتون بازی کنین. لازم به داشتن اکانت PSN نیست، مگر اینکه قصد استفاده از یک سری ویژگیهای بازی داشته باشین. ( ملحق شدن به بقیه، DZ و ... )

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    ممنون بابت مطلب خوبتون .
    سوال : برای اینکه بشه بازی رو انجام داد حتما باید یک پروفایل PSN داشته باشیم یا فقط وجود اینترنت در مدار کافی هست ؟
    من در رابطه با تنوع سلاح در بازی از علاقه مند های این عنوان خیلی شنیده بودم ، واقعا تنوع سلاح تا به این حد بالاست ؟ چند جا هم گفته بودن که داخل بازی یک باگ وجود داره که اگه مثلا همزمان 3 اسلحه ی خیلی قوی همراهتون باشه نمیشه ازشون استفاده کرد . درسته یا این مشکل برطرف شده ؟
    چون این سوال زیاد مطرح هست ، کسی که تا بحال یک بازی آنلاین رو انجام نداده میتونه براحتی بازی رو انجام بده یا گزینه های مختلف و منو های رنگارنگ باعث سردرگمیش میشه ؟
    Echo ها چی هستن ؟ پیشینه ی داستان بازی رو روایت میکنن ؟
    ممنونم

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
    ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    ممنون بابت مطلب خوبتون . سوال : برای اینکه بشه بازی رو انجام داد حتما باید یک پروفایل PSN داشته باشیم یا فقط وجود اینترنت در مدار کافی هست ؟ من در رابطه با تنوع سلاح در بازی از علاقه مند های این عنوان خیلی شنیده بودم ، واقعا تنوع سلاح تا به این حد بالاست ؟ چند جا هم گفته بودن که داخل بازی یک باگ وجود داره که اگه مثلا همزمان 3 اسلحه ی خیلی قوی همراهتون باشه نمیشه ازشون استفاده کرد . درسته یا این مشکل برطرف شده ؟ چون این سوال زیاد مطرح هست ، کسی که تا بحال یک بازی آنلاین رو انجام نداده میتونه براحتی بازی رو انجام بده یا گزینه های مختلف و منو های رنگارنگ باعث سردرگمیش میشه ؟ Echo ها چی هستن ؟ پیشینه ی داستان بازی رو روایت میکنن ؟ ممنونم

    خیلی متشکرم :vic:
    در مورد سوال اول - اگر مایل به تجربه ی بازی در حالت داستانی و Solo هستید تنها به اتصال اینترنت نیاز دارید، هرچند برای هم گروه شدن با سایر بازیکنان به +PS نیازمندید.
    در رابطه با سوال دوم - تنوع اسلحه ها در حد زیادی دیده نمی شه، تنها تفاوت بعد از تجربه ی بازی بیش از ۳۰ ساعت افزایش ارقام موجود در رابطه با DPS و Fire Rate و ،،، است ( هم چنین اگر خوش شانس باشید در بعضی مبارزات به camouflage های جالبی بر می خورید )
    مشکلات مربوط به باگ های بازی تا حدود زیادی حل شده و شما می تونید ۲ اسلحه اصلی و یک هفت تیر همراه خودتون حمل کنید. پیچیدگی خاصی برای تجربه ی بازی به صورت آنلاین وجود نداره و شما می تونید به راحتی از طریق نقشه ی بازی هم به ماموریت های دلخواهتون بپردازید ( خواه به صورت تک نفره و یا با همراهی بقیه دوستانتون )
    Echo ها در واقع به شکل انواع مختلف سورس های اطلاعاتی دیده می شوند ( از جمله موبایل ها، کامپیوترهای به جا مانده که حاوی اتفاقات گوناگون در گذشته داستان می شوند )

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1393
    نظرها: 15
    تشکر: 5
    تشکرشده: 18
    پروفایل psn: MousDayous
    رتبه لیدربرد psn: 42
    کنسول‌های بازی:

    نقدتون خیلی خوب بود , خسته نباشید. به نظرم ubisoft کلا داره با اسم assassin's creed و تبلیغات روی بقیه بازی ها پول در میاره... کاره سختی رو دارن انجام میدن ولی Assassin 1_3 کجا , syndicate کجا.... تمام نکاتی که تو نقدتون گفتین رو قبول دارم, ولی dark zone به نظرم حرف نداره... لحظه به لحظش استرسه, خیلی خوش میگذره.... سرورای ubisoft هم قویه, آدم حداقل به نت فحش نمیده :grin:

    ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Death Knell
    نقدتون خیلی خوب بود , خسته نباشید. به نظرم ubisoft کلا داره با اسم assassin's creed و تبلیغات روی بقیه بازی ها پول در میاره... کاره سختی رو دارن انجام میدن ولی Assassin 1_3 کجا , syndicate کجا.... تمام نکاتی که تو نقدتون گفتین رو قبول دارم, ولی dark zone به نظرم حرف نداره... لحظه به لحظش استرسه, خیلی خوش میگذره.... سرورای ubisoft هم قویه, آدم حداقل به نت فحش نمیده :grin:

    خیلی ممنونم :vic:
    واقعاً تنش و استرس بازی تو Dark Zone یکی از جنبه های خوبِ بازی محسوب می شه. سرورهای بازی هم تا جاییکه من تجربه کردم مشکل خاصی نداشتند.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    نقدتون فوق العاده بود :in-lo::in-lo: تا آخرش خواندم و حسابی لذت بردم خود بنده هم این عنوان را خریداری کردم، بی صبرانه منتظر اینم که بک آپش به دستم برسه، بعد ببخشید یه سوالی داشتم شما با چه سرعت اینترنتی بازی می کنید؟!

    ‏IIFlovv و ‏seyed.ehsan97 از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: hitman- 47
    نقدتون فوق العاده بود :in-lo::in-lo: تا آخرش خواندم و حسابی لذت بردم خود بنده هم این عنوان را خریداری کردم، بی صبرانه منتظر اینم که بک آپش به دستم برسه، بعد ببخشید یه سوالی داشتم شما با چه سرعت اینترنتی بازی می کنید؟!

    خیلی متشکرم :vic: لطف دارین.
    من از سرویس ۵۱۲ پارس آنلاین استفاده می کنم، خوشبختانه پورت این سرویس محدودیت خاصی نداره و تا 16mbit/s اطلاعات رد و بدل می شه.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1393
    نظرها: 46
    تشکر: 53
    تشکرشده: 33
    پروفایل psn: Arno_assassin97
    رتبه لیدربرد psn: 115
    کنسول‌های بازی:

    نقد فوق العاده ای بود و از همه مهم تر امتیاز دهی تون هم بسیار صادقانه و البته به نظر بنده این بازی از این هم میتوانست نمره ی کمتری بگیرد ولی نمره ای که شما دادید حداقل نمره ای هست که به یک بازی متوسط در برابر انتظارات بالای کاربران ایرانی میشود داد.
    به هر حال به نظر بنده قسمتی که به این بازی بیشتر از همه صدمه زد حضور عنوان Tom Clancy بر روی بازی بود چرا که معمولاً این عنوان برروی بازی های قرار میگرفت که دارای گرافیک بالا، گیم پلی Tactical و داستان و صداگذاری در سطح بسیار بالا هستند اما این بازی تقریباً هیچ کدام از عناوین بالا رو به خودش اختصاص نداده بود و متاسفانه یوبیسافت باری دیگر از این حضور Tom Clancy به عنوان یک Campaign تبلیغاتی استفاده کرد تا کاربران را مجاب به خرید این بازی کند البته ناگفته نماند که نسخه ای که ما در سال 2013 و E3 آن سال دیدیم واقعاً تمام خواص بالا را داشت ولی این بازی با آن بازی زمین تا آسمان فرق دارد.
    باز هم به شما خسته نباشید می گویم و امیدوارم در آینده مطالب بسیار زیادی رو ازتون ببینم.

    ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: seyed.ehsan97
    نقد فوق العاده ای بود و از همه مهم تر امتیاز دهی تون هم بسیار صادقانه و البته به نظر بنده این بازی از این هم میتوانست نمره ی کمتری بگیرد ولی نمره ای که شما دادید حداقل نمره ای هست که به یک بازی متوسط در برابر انتظارات بالای کاربران ایرانی میشود داد. به هر حال به نظر بنده قسمتی که به این بازی بیشتر از همه صدمه زد حضور عنوان Tom Clancy بر روی بازی بود چرا که معمولاً این عنوان برروی بازی های قرار میگرفت که دارای گرافیک بالا، گیم پلی Tactical و داستان و صداگذاری در سطح بسیار بالا هستند اما این بازی تقریباً هیچ کدام از عناوین بالا رو به خودش اختصاص نداده بود و متاسفانه یوبیسافت باری دیگر از این حضور Tom Clancy به عنوان یک Campaign تبلیغاتی استفاده کرد تا کاربران را مجاب به خرید این بازی کند البته ناگفته نماند که نسخه ای که ما در سال 2013 و E3 آن سال دیدیم واقعاً تمام خواص بالا را داشت ولی این بازی با آن بازی زمین تا آسمان فرق دارد. باز هم به شما خسته نباشید می گویم و امیدوارم در آینده مطالب بسیار زیادی رو ازتون ببینم.

    خیلی ممنونم بابت نظرتون :vic: لطف دارین.
    من کاملاً موافقم با اینکه بازی مثل همیشه هایپ شده بود و مواردی که اشاره کردید از جمله گرافیک بازی و مهم تر از اون گیم پلی و داستان بازی چیزی جز یک ظاهرسازی نیست، چیزی که تو کمپانی یوبیسافت خیلی مشخصِ سیاست اونها برای جذب مخاطب عام به هر قیمتیه. هر چی Ubisoft Montreal خوب بازی می سازه، استودیوهای دیگه ی کمپانی درس عبرت نمی گیرن یا شایدم دلشون نمی خواد! :gr:

    ‏seyed.ehsan97 از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.