نویسنده: Mr.Berserk پنج شنبه، 09 ارديبهشت 1395
ساعت 12:13

صحبت های رئیس CD Projekt در مورد Cyberpunk 2077

5 از 5


مدیر اجرایی استودیو ی CD Projekt Redدوباره صحبتهایی در مورد این بازی مطرح کرد آقای Marchin Iwinski در گفتگو با Gi.biz گفت که موفقیت بزرگ بازی Witcher 3: Wild Hunt  به  استودیو این قدرت رو داد که منابع بیشتری در دسترس داشته باشه و این فرصت رو فراهم کرد که  در Cypberpunk 2077 قدمهای بزرگتری رو برداره .
Cyberpunk 2077 چه در قسمت تولید و چه در سمت تبلیغات بسیار فراتر از Witcher عمل خواهد کرد  در  اوایل امسال بود که Adam Badowski  گفت  این بازی بهتر بزرگتر و انقلابی تر از Witcher خواهد بود و حالا گفته میشه که  این عنوان یک بازی بزرگ هست که در یک مقیاس بسیار بزرگتری نسبت به سری بازی های  Witcher در حال ساخت هست . رئیس این استودیو در ماه گذشته اعلام کرد که  افراد دخیل در ساخت این بازی حداقل دو برابر خواهند شد و بنظر میرسه الان حدود 400 نفر  در حال کار بروی این پروژه هستن البته تمام این افراد برای ساخت بازی کار نمیکنن . این تیم 400 نفره به 4 تیم کوچکتر تقسیم شده که هر کدوم وظیفه خاصی دارن .
Cyberpunk 2077 گیمر رو در فضای تاریک سال 2077 قرار میده وقتی که تکنولوژی هم باعث نابودی انسان هست هم باعث رستگاری اون .
بازی قراره که بصورت خطی نباشه و افراد بزرگسال مخاطبان اصلی اون هستن و قراره از المانهای Sandbox درش استفاده بشه گرچه هنوز چیزی بیشتری مشخص نشده .
Witcher 3 گرچه موفقیت بزرگی برای این استودیو بود  و حدود 10 میلیون نسخه فروخت ولی جز Top 10 چارت فروش بازی ها در سال 2015 نبوده  مطلبی که مدیر اجرایی این استودیو هم به اون اشاره میکنه و میگه گرچه Witcher 3  از نظر خیلی ها بهترین بازی سال گذشته بوده ولی نتونست رکورد فروش رو بشکونه  همچنین ایشون عنوان کردن که CD Projekt Red  بعنوان مدل از استودیو Rockstar خالق بازیهای Red Dead Redemption و Grand Theft Auto استفاده میکنه  استودیوی که گاهی وقتها بازی هاش برای عرضه زمان طولانی رو سپری میکنن ولی بعدا ازشون تقدیر میشه  .

Mr.Berserk | اخبار | 28/04/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.