نویسنده: Mr.Berserk سه شنبه، 14 ارديبهشت 1395
ساعت 13:07

معرفی : Zeke Virant

4 از 5

 zekeVirant33 Zeke Virant متولد آمریکا و ساکن بلژیک  موسیقیدان و سازنده بازی هست .
تحصیلات  خودش رو در رشته بازی سازی در دانشگاه نیویورک  با گرفتن مدرک MFA به پایان رسونده از جمله استادهاش در دانشگاه NY میشه به  Frank Lantz, Eric Zimmerman,   Bennett Foddy اشاره کرد. سابقه بازی سازی  Virant در دوران تحصیل شامل برنامه نویسی طراحی صدا ، طراحی لول و موارد دیگه میشه .Soft Body اولین تجربه تجاری Virant هست که قراره برای PS4,PS Vita و همچنین برای  شبکه Steam منتشر بشه .از فعالیت های Virant در زمینه موسیقی میشه به نوشتن اپرا   و همچنین ساختن موسیقی الکترونیک اشاره کرد. قطعه ارکسترال Who Knows What You Are, Anyway در سال 2009 که توسط  American Symphony Orchestra اجرا شد از کارهای ایشون هست .

 

 

zekeVirant2
چند تا از کارهای Zeke رو در زیر میتونید ببینید
Fader :
بازی در سبک Maze که در اون گیمر با حرکت عمودی و افقی با 3 دنیا یا محیط بازی ارتباط برقرار میکنه و شامل تعداد زیادی موجودات منحصر بفرد موسیقیایی و همینطور محیط سرشار از موسیقی هست.fader در 6 هفته  برای شرکت در کلاس  طراحی بازی مینیمالیست  Andy Nealen  ساخته شده  طراحان دیگه ی هم غیر از Zeke برای ساخت بازی با ایشون همکاری داشتن .

Tennis and Not Tennis :
با همکاری Robert Dionne و Stephen Clark در سال 2013ساخته شده برای یکی دیگر از کلاسهای دانشگاه  .
منبع الهام بازی تئوری operational formalism هست نوشته ای از دو مترجم بنام های  Richard Pevear  , Larissa Volokhonskyکه درترجمه Demons اثر داستایوفسکی از این تئوری نام بردن .
Demons  معنای دانش هست  وسیله ای برای  جستجو  که  فراتر و پیشرفته تر از خالق خودش  هست چیزی که بنام operational formalism  از اون یاد میشه
 



Two Things :
بازی ماجراجویی اول شخص ساخته شده در سال 2012

Soft Body :
همونطور که قبلا در اینجا هم گفته شد  Soft Body یک بازی اکشن هست که گیمر در اون کنترل دو کاراکتر مار مانند نرم و چسبنده  رو در اختیار داره هدف رنگ کردن دنیای بازی با این مارها هست و با پیشرفت در بازی دنیای اطراف تغییر میکنه و چالش های جدیدی رو برای گیمر بوجود میاره .  اکشن بازی بالا هست ولی در محیطی ارام و خلسه وار دنبال میشه  چیزی که Zeke برای توضیح بازی عنوان میکنه سبک سریع Super Meat Boy در تلفیق با سبک بازی تیراندازی عمودی و دیوانه وار Ikaruga 

Mr.Berserk | مقالات | 03/05/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.