نویسنده: سعید سلیمی سه شنبه، 22 تیر 1395
ساعت 14:28

راهنمای قدم به قدم Bloodborne [ بخش دوم ]

5 از 5

با بخش دوم راهنمای قدم به قدم بازی بلادبورن در خدمت شما عزیزان هستیم. در صورتیکه هرگونه سوالی در زمینه ی بازی داشتید از مطرح کردنش با ما دریغ نکنید. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با داستان بازی و درک بیشتر ساختار بازی به زودی مقاله ای کامل در این باره بر روی سایت قرار می گیرد.

برای سهولت مسیر بازی شما، نکاتی در زیر شرح داده شده، اگر به کنترل و گیم پلی بازی عادت کرده اید و با ساختار بازی آشنایی کامل دارید، می توانید به انتهای مطلب رجوع کنید و با دانلود راهنمای این قسمت به کامل کردن بخش های از دست رفته ی بازی تون بپردازید.

لطفاً برای دریافت راهنمای ویدئویی بازی به انتهای این مطلب مراجعه کنید.

- Hunter’s Dream در واقع پناهگاه امن بازی قید می شود، هیچ گونه دشمنی در این مکان دیده نمی شود و با جا به جایی به این مکان، شما امکان آپگرید کردن سلاح هایتان و کارکترتان را به دست می آورید. اگرچه شما با اولین مرگتان به این مکان منتقل می شوید، در حالت ایده آل ( بخش اول راهنما ) با روشن کردن فانوس Central Yharnam به همین مکان انتقال پیدا می کنید. این مکان پل ارتباطی میان لوکیشن های مختلف بازی ست.

- Bath Messenger ها از جمله موارد اجتناب ناپذیر بازی محسوب می شوند، شما می توانید آیتم های بسیار کارآمدی را با آن ها تبادل کنید و یا از آن ها تهیه کنید.

- چنان چه در حین مبارزه با دشمنان شکست بخورید و یا به هر علتی جان خود را از دست بدهید؛ Blood Echoes هایتان را به جای می گذارید، با مرگتان این محتویات به مکانی که مرده اید منتقل می شود و یا توسط هیولایی که شما را به قتل رسانده تسخیر می شود.

- تماس با چک پوینت های بازی که توسط فانوس ها مشخص می شوند، منجر به ظهور دوباره ی دشمنان آن محیط می شود.

- با شکست باس های بازی به واحدی بسیار ارزشمند به نام Insight دست پیدا می کنید، شما می توانید این Insight ها را برای تهیه پاره ای از موارد با ارزش در Hunter’s Dream به کار ببرید.

- pebble ها بسیار کارآمد هستند، سعی کنید در مواردی که با چندین دشمن مواجه می شوید آن ها را به کار بگیرید، با پرتاب این آیتم ها به مکان دلخواه، شما دشمن را به نقطه ی مورد نظر هدایت می کنید، این روش به شما امکان مبارزه ای بسیار آسان تر را می دهد.

- اگر به درهایی برخوردید که با چراغ قرمز مزین شده بودند، می توانید به صحبت با ساکنین این خانه ها بپردازید. برخی از این موارد به ایجاد ماموریت های جانبی بازی مربوط می باشد.

- یکی از مهم ترین نکات آشنایی هرچه بیشتر با کنترل بازی و کانتر زدن است. سعی کنید در ابتدای بازی با این نکته آشنا شوید و به تمرین هرچه بیشتر این حرکات بپردازید. چنان چه در اجرای این حرکات مهارت کافی را داشته باشید، مراحل بازی و دشمنان آن برای شما هیچ گونه خطری را به همراه نخواهند داشت.

- با فشردن دکمه L1 می توانید سلاحتان را بلندتر کنید، این مورد باعث افزایش قدرت سلاحتان می شود و ضربات وارد شده توسط آن سنگین تر خواهند شد. اگر به دنبال سرعت بیشتر هستید، سعی کنید سلاح را در اندازه عادی خودش نگه دارید.

- نگه داشتن دکمه R2 به مقدار کافی، منجر به ضربه ای مهلک می شود. هر سلاح از ضربه ای منحصر به فرد بهره مند شده، بنابراین در زمان بندی و اجرای این حرکات دقت لازمه را داشته باشید.

کاملترین راهنمای ویدئویی بلادبورن - قسمت دوم

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
دانلود دومین قسمت از راهنمای ویدیویی بازی Bloodborne 1395-03-17 425.93 MB 2,475 Download

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1399
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام من اوایل بازی وارد منطقه old yharnam نشدم چه موقع میتونم وارد بشم تا شکارچی منطقه djura باهام دوست بشه ؟ الان باس the one rebon تموم کردم

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1395
    نظرها: 6
    تشکر: 4
    تشکرشده: 3
    کنسول‌های بازی:

    سلام این لینک بخش دوم رو کی درست میکنین ممنون

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط d a n t e ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1395
    نظرها: 6
    تشکر: 4
    تشکرشده: 3
    کنسول‌های بازی:

    سلام خسته نباشید لینک بخش دوم هم مثل بخش 1 برای دانلود اذیت میکنه

    ‏d a n t e از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1395
    نظرها: 4
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    داداش ممنونم بابت راهنماییت من الان حضور ذهن ندارم ک کلیدهایی ک دارمو دراشونو باز کردم یا نه میخام اینو بگم ک اصن شاید من این درارو جز دری ک گفتم قفله باز کردم .. میشه ؟
    فقط اینو بگو من الان غول امیگدالا رو کشتم کجا باید برم جاییو سراغ ندارم ک نرفته باشم

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1395
    نظرها: 4
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    وقتی از رویای شکارچی با چراغه cathedral ward وارد بازی میشی چند قدم میری جلو از چنتا پبه پایین میای و همونجا سمت راستت یه در هست واردش که میشی سوار اسانسور میشی میری بالا یه دشمن جلوتو رویه ویلچر نشسته و رگباری برات شلیک میکنه اونو میکشی جلوتر که میری روبروت یه کلیسای بلنده ک باید ازش بالا بری اسم این منطقه هم هست Healing Church Workshop در انتهای این کلیسا یه در بر میخوری ک میگه قفله ــــ اینو چجور میشه باز کرد
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    این نکته رو هم بگم دکمه اپشن که میزنم در قسمت inventory / key items من سه تا کلید دارم و نمیدونم کجا استفادشون کنم اسم کلیدهارو مینویسم
    1- oedon tomb key
    2- lunarium key
    3- lecture theatre key
    این سه تا فقط کلیدها بودن چهارمیش هم شکل کلید نیس اما اسمش hunter chief emble هست و در توضیحاتش نوشته برای باز کردن دروازه grand cathedral
    ممنون میشم جواب بدین سایتتون عالیه بخصوص راهنمای بلادبورن ک واقعن بهش نیاز داشتم..

    ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: fashist
    وقتی از رویای شکارچی با چراغه cathedral ward وارد بازی میشی چند قدم میری جلو از چنتا پبه پایین میای و همونجا سمت راستت یه در هست واردش که میشی سوار اسانسور میشی میری بالا یه دشمن جلوتو رویه ویلچر نشسته و رگباری برات شلیک میکنه اونو میکشی جلوتر که میری روبروت یه کلیسای بلنده ک باید ازش بالا بری اسم این منطقه هم هست Healing Church Workshop در انتهای این کلیسا یه در بر میخوری ک میگه قفله ــــ اینو چجور میشه باز کرد ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ این نکته رو هم بگم دکمه اپشن که میزنم در قسمت inventory / key items من سه تا کلید دارم و نمیدونم کجا استفادشون کنم اسم کلیدهارو مینویسم 1- oedon tomb key 2- lunarium key 3- lecture theatre key این سه تا فقط کلیدها بودن چهارمیش هم شکل کلید نیس اما اسمش hunter chief emble هست و در توضیحاتش نوشته برای باز کردن دروازه grand cathedral ممنون میشم جواب بدین سایتتون عالیه بخصوص راهنمای بلادبورن ک واقعن بهش نیاز داشتم..

    1- واسه باز کردن درِ این منطقه که Upper Cathedral Ward نام داره، کلیدی به همین نام نیاز دارین. بایستی به منطقه ی Yahar'ghul Chapel برید و Upper Cathedral Key رو پیدا کنید. بعد از اون می تونین به این مکان برگردید و این در باز کنید. با این کار تروفی "The Choir" رو دریافت می کنید.
    ۲- از اسمشون مشخصِ ... oedon tomb key باعث باز شدنِ Tomb of Oedon می شه. Lunarium Key در نزدیکِ Master Willem رو باز می کنه که در Byrgenwerth College قرار داره. lecture theatre key هم درِ تالارِ اصلی Lecture Building رو باز می کنه.
    ۳- Hunter Chief Emblem هم در اصلی Grand Cathedral رو همونطوریکه گفتین باز می کنه، که می تونین با Vicar Amelia مبارزه کنید. :vic:

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط IIFlovv ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1395
    نظرها: 4
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    سلام خسته نباشید بابت راهنمایی خوبتون من چنتا سوال داشتم خیلی وقته بازیش میکنم الان باس امیگدالا رو کشتم تا اونجاش رفتم
    1 - لطفن خیلی کنجکاوم بدونم دقیقن کارایی Insightها چیه؟
    2 - ریجن بازی من 2 هست و دستگاهم 1 قطعن دی ال سی نمیتونم بگیرم اما برای دریافت اپدیتش که 9 گیگ هست مشکلی ندارم با توجه به سرعت کمه نتم اپدیتشو فقط 4 گیگش گرفتم و قصد ندارم بگیرم اما خاستم بدونم این اپدیت 9 گیگی شامل چ چیزیه ایا واجبه بگیرمش؟؟ واقعن کنجکاوم بدونمش
    3 - در بازی من با درهای بسته ای روبرو شدم و نمیدونم چجور بازشون کنم خاطرم نیست کدوم درها بود اما از چراغ کیزر واردس ک میام بازی یکم میرم جلو سمت راستم دری هست داخل میشم اسانسورو بالا میرمو خلاصه ی ساختمون بلند هست هی بالاش میرم نهایتن ب دری میخورم ک بستس اون درو چجور باز کنم و در بازی من کلیدهایی رو پیدا کردم ک در توضیحاتشون نوشته شده ک کلید دروازه مثلن کیزر وارد هست اما من واقعن نمیدونم چجور و کجا کلیذارو استفاده کنم
    خاهش میکنم طبق شماره ی سوالهام جوابهاتونو بطور واضح بنویسید برام ... خیلی ممنونم

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: fashist
    سلام خسته نباشید بابت راهنمایی خوبتون من چنتا سوال داشتم خیلی وقته بازیش میکنم الان باس امیگدالا رو کشتم تا اونجاش رفتم 1 - لطفن خیلی کنجکاوم بدونم دقیقن کارایی Insightها چیه؟ 2 - ریجن بازی من 2 هست و دستگاهم 1 قطعن دی ال سی نمیتونم بگیرم اما برای دریافت اپدیتش که 9 گیگ هست مشکلی ندارم با توجه به سرعت کمه نتم اپدیتشو فقط 4 گیگش گرفتم و قصد ندارم بگیرم اما خاستم بدونم این اپدیت 9 گیگی شامل چ چیزیه ایا واجبه بگیرمش؟؟ واقعن کنجکاوم بدونمش 3 - در بازی من با درهای بسته ای روبرو شدم و نمیدونم چجور بازشون کنم خاطرم نیست کدوم درها بود اما از چراغ کیزر واردس ک میام بازی یکم میرم جلو سمت راستم دری هست داخل میشم اسانسورو بالا میرمو خلاصه ی ساختمون بلند هست هی بالاش میرم نهایتن ب دری میخورم ک بستس اون درو چجور باز کنم و در بازی من کلیدهایی رو پیدا کردم ک در توضیحاتشون نوشته شده ک کلید دروازه مثلن کیزر وارد هست اما من واقعن نمیدونم چجور و کجا کلیذارو استفاده کنم خاهش میکنم طبق شماره ی سوالهام جوابهاتونو بطور واضح بنویسید برام ... خیلی ممنونم

    سلام خدمت شما دوست عزیز :vic:
    ۱- Insight ها هم مثل Blood Echoes واحد دیگه ی بازی محسوب می شن، معمولاً بعد از شکست دادن باس های بازی می تونین تعداد اون ها رو افزایش بدید، با داشتن اون ها می تونین یک سری از آیتم ها رو از Messenger ها بخرید. یک نکته ی مهم دیگه وجود داره که اگه تعداد اون ها از ۱۵ بیشتر بشه، سختی دشمنان بازی بیشتر می شه.
    ۲- ریجن بازی ربطی به ریجن دستگاه نداره، آپدیت سنگین بازی مربوط به DLC بازی هست.
    ۳- در مورد درهایی که گفتین اگه بتونین اسم انگلیسی منطقش رو به من بگین، بهتر می تونم راهنمایتون کنم. ( اصلاً واضح نبود )

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1395
    نظرها: 4
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: IIFlovv
    سلام خدمت شما دوست عزیز :vic: ۱- Insight ها هم مثل Blood Echoes واحد دیگه ی بازی محسوب می شن، معمولاً بعد از شکست دادن باس های بازی می تونین تعداد اون ها رو افزایش بدید، با داشتن اون ها می تونین یک سری از آیتم ها رو از Messenger ها بخرید. یک نکته ی مهم دیگه وجود داره که اگه تعداد اون ها از ۱۵ بیشتر بشه، سختی دشمنان بازی بیشتر می شه. ۲- ریجن بازی ربطی به ریجن دستگاه نداره، آپدیت سنگین بازی مربوط به DLC بازی هست. ۳- در مورد درهایی که گفتین اگه بتونین اسم انگلیسی منطقش رو به من بگین، بهتر می تونم راهنمایتون کنم. ( اصلاً واضح نبود )

    وقتی از رویای شکارچی با چراغه cathedral ward وارد بازی میشی چند قدم میری جلو از چنتا پبه پایین میای و همونجا سمت راستت یه در هست واردش که میشی سوار اسانسور میشی میری بالا یه دشمن جلوتو رویه ویلچر نشسته و رگباری برات شلیک میکنه اونو میکشی جلوتر که میری روبروت یه کلیسای بلنده ک باید ازش بالا بری اسم این منطقه هم هست Healing Church Workshop در انتهای این کلیسا یه در بر میخوری ک میگه قفله ــــ اینو چجور میشه باز کرد
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    این نکته رو هم بگم دکمه اپشن که میزنم در قسمت inventory / key items من سه تا کلید دارم و نمیدونم کجا استفادشون کنم اسم کلیدهارو مینویسم
    1- oedon tomb key
    2- lunarium key
    3- lecture theatre key
    این سه تا فقط کلیدها بودن چهارمیش هم شکل کلید نیس اما اسمش hunter chief emble هست و در توضیحاتش نوشته برای باز کردن دروازه grand cathedral
    ممنون میشم جواب بدین سایتتون عالیه بخصوص راهنمای بلادبورن ک واقعن بهش نیاز داشتم

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 25
    تشکر: 14
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:

    بخش های بعدی این سری و سری دارک سولزُ دیگه نمی زارین؟؟ :||

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Reza Sahabi
    بخش های بعدی این سری و سری دارک سولزُ دیگه نمی زارین؟؟ :||

    بخش های سوم و چهارم سری بلادبورن رو سرور آپلود شدن، طی امروز و فردا رو سایت قرار می گیرن :vic:
    سری سولز هم بخش سومش آماده شده که به زودی رو سایت گذاشته می شه.

    ‏Reza Sahabi از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 25
    تشکر: 14
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: IIFlovv
    بخش های سوم و چهارم سری بلادبورن رو سرور آپلود شدن، طی امروز و فردا رو سایت قرار می گیرن :vic: سری سولز هم بخش سومش آماده شده که به زودی رو سایت گذاشته می شه.

    بخش سومِ بلادبورن دانلود کردم، منتظرِ بخش های بعدی راهنماهاتون هستم

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1395
    نظرها: 11
    تشکر: 3
    تشکرشده: 10
    کنسول‌های بازی:

    من جای یه باسی گیر کردم که سمی می شه، خیلی عصبانیه :x~! کلاً نمی زاره نفس بکشی... می شه راهنمایی کنین در موردش؟؟ :||

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Stick
    من جای یه باسی گیر کردم که سمی می شه، خیلی عصبانیه :x~! کلاً نمی زاره نفس بکشی... می شه راهنمایی کنین در موردش؟؟ :||

    این دوستمون که می گید Blood-Starved Beast هست، خیلی کشتنش سادست، یکی از دستاش کوچکتر از یکی دیگست باید با حرکاتش آشنا باشین و با زمان بندی مناسب قبل از اجرای ضرباتش بهش حمله کنید، وقتی بهتون حمله می کنه درست قبل از خیزش به سمت شما جا خالی بدید به سمت مخالف، بعد که شروع می کنه به ضربه زدن اگر درست جا خالی بدین، اون هنوز حرکتشُ تا ۴ ضرب ادامه می ده که فرصت خوبیه واسه حمله کردن... وقتی عصبانی شد تو فازای بعدی حتماً صبر کنید و ازش فاصله بگیرید ولی همین شیوه رو پیاده کنین روش :vic:
    { راهنمای کامل این باس فایت تو بخش سوم این راهنمای ویدئویی هست که به زودی رو سایت قرار می گیره }

    ‏SirGhas و ‏Reza Sahabi و ‏Stick از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 25
    تشکر: 14
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:

    عجب کاراکتری داشت این گسکوئین !?! ناراحتم که می شد دیگه واویلا بود :7su

    ‏Alpha و ‏Ghahreman از این نوشته تشکر کرده‌اند.
بارگذاری بیشتر ...
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.