نویسنده: رضا نعيم آبادي شنبه، 16 مرداد 1395
ساعت 23:22

۵ دلیل برای خرید XBOX ONE S

3 از 5

۱- ۲ترابایت حافظه داخلی: با پرداخت ۳۹۹دلار شما می‌توانید این کنسول را با حافظه داخلی ۲ترابایت خریداری کنید همچنین با قیمت ۳۴۹دلار مدل ۱ترابایت و با پرداخت ۲۹۹دلار مدل ۵۰۰ گیگابایتی این دستگاه را خریداری کنید. 

۲- تغییرات کوچک اما بسیار مفید: اضافه شدن پورت USB به جلوی دستگاه، پشتیبانی کنسول از حالت عمودی تغیرات کوچک و مفید برروی کنترلر دستگاه. 

۳- زیبایی چشم نواز: کنسول جدید شرکت Microsoft بسیار چشم نواز می‌باشد. دلیل زیبایی این دستگاه را به طور مشخص نمیتوان بیان کرد، ممکن است رنگ سفید آن و یا کوچکتر شدن دستگاه باشد. 

۴- پشتیبانی از کیفیت 4K: این کنسول را می‌توان اولین کنسول بازی با پشتیبانی از کیفیت 4K دانست. حالا بازیکنان می‌توانند به بازی با کیفیت HDR 4k بپردازند. همچنین این کنسول از 4K HDR Streaming پشتیبانی می‌کند، شما می‌توانید به تماشای Netflex با کیفیت 4K HDR بپردازید. 

 

۵- پشتیبانی از 4K Blu-ray Player: به لطف 4K Blu-ray Drive خریداران کنسول Xbox One S می‌توانند به تماشای فیلم های خود با کیفیت بالای 4K بنشینند. جالب است بدانید که شرکت سامسونگ 4K Blu-ray Player خود را با قیمت ۳۱۹ دلار اخیرا به بازار عرضه کرده است، اما شما می‌توانید با پرداخت تنها ۲۹۹دلار Xbox One S 500GB همراه با 4K Blu-ray Player خریداری کنید. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.