نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 16 آذر 1395
ساعت 10:04

سگا می‌خواهد فیلم سینمائی Street of Rage را بسازد

5 از 5

شاید مثل من و سایر گیمر های قدیمی تر، تا این اندازه خوشبخت نبودید تا Street of Rage ( شورش در شهر ) رو در زمان خودش بر روی کنسول 16 بیتی سگا تجربه کنید. از شبیه ساز و مجازی سازی صحبت نمی‌کنم. در مورد حس انجام یک بازی دو نفره بدون قابلیت Save و ذخیره ی بازی در چیزی حدود 20 سال پیش حرف می‌زنم. حس فوق العاده ای که در کمال تاسف باید بگم گیمر های جدید هرگز اون رو تجربه نخواهند کرد. اینکه باید بخاطر ساخت یک فیلم سینمائی از روی Street of Rage خوشحال باشم یا ناراحت یک مقدار پیچیده است. از یک طرف بخاطر ساخت این فیلم و یادآوری اون خاطرات نوستالژیک فوق العاده سرخوشم و از طرف دیگه به تجربه یاد گرفتیم که احتمالا فیلم هائی که بر اساس بازی های کامپیوتری ساخته میشن خوب از آب در نخواهند آمد. البته تناقض های انگشت شماری هم در این زمینه وجود دارن. بهر حال اینکه تهیه کننده ی Scott Pilgrm vs. the World در این پروژه فعال هست و سگا هم قصد داره تا در صورت وجود بستر مناسب، بازی های بیشتری مثل Crazy Taxi و Virtua Fighter و حتی Golden Axe رو به سینما بیاره، نشون میده که به ایده های خوبی برای ساخت اونها دست پیدا کرده. ایده هائی که احتمالا با خرق عادت، گیمر ها رو با نسخه ی سینمائی بازی های محبوبشون آشتی خواهند داد.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    اگه ریمسترش رو میساختن که عالی میشد . البته Double dragon رو ساختن خوب از آب در نیامد . نسخه ای که روی میکرو بازی میکردیم خیلی باحال تر بود :wacky:

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:

    وای چه خبر خوبی :in-lo::in-lo::in-lo:
    کاش ریمسترشم میساختن. تو همون محیط 2.5 بعدی، الکس، قدرتی ها، حرکت های تیمی (!) که بعضا گل به خودی میشد!! و بالاخره باس فایت های منحصر به فرد. کمتر دهه شصتی ای میشه پیدا کرد که با این بازی خاطره نداشته باشه... :TT:

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.