نویسنده: FariD سه شنبه، 24 اسفند 1395
ساعت 08:07

پوشش بازی های PS4 توسط PlayStation Now

5 از 5

کمپانی سرگرمی های تعاملی سونی امروز اعلام کرد که سرویس مبتنی بر استریم این شرکت با نام PlayStation Now در حال تعمیم به پوشش دهی بازی های PS4 می باشد.

همه بازی های این سرویس، اعم از بازی های هر دو کنسول PS3 و PS4، با یک اشتراک PS Now تحت پوشش می باشد. حق اشتراک ماهانه این سرویس هم اکنون 20 دلار است.

سونی همچنین بیان کرد که آزمایش خصوصی بازی های PS4 در سرویس PS Now در چند هفته آتی انجام خواهد شد و اگر هم دارای اشتراک فعال PS Now می باشید، هر از چند گاهی به اینباکس ایمیل خود مراجعه کنید چون شاید جزو منتخبین باشید و دعوتنامه ای برای تست این سرویس برایتان ارسال شده باشد.

شایان ذکر است که PlayStation Now یکی از سرویس های پلی استیشن است که به ازای 20 دلار در ماه، دسترسی به مجموعه رو به گسترشی از بازی ها را فراهم می کند. این سرویس مبتنی بر فناوری استریم ابری است، یعنی می توانید بدون دانلود کردن بازی ها به تجربه آن ها بپردازید چرا که آن ها قرار است فقط برایتان استریم شوند. تا به الان پلت فرم های PS4 و PS3 و PC و PS Vita و PS TV و تلویزیون های سونی منتخب و دستگاه های بلوری سونی منتخب و تلویزیون های هوشمند سامسونگ منتخب از این سرویس پشتیبانی می کنند. با این حال سونی اخیراً اعلام کرد که از تاریخ 12 فروردین 1396 هرگونه پشتیبانی از مدل های 2016 تلویزیون Sony Bravia قطع خواهد شد.

از جمله ویژگی های دیگر PlayStation Now این است که از ذخیره ابری بهره می برد و این شما را قادر می سازد که به عنوان مثال یک بازی را بر روی PS4 آغاز کنید و آن را بر روی یک PS4 دیگر یا یک کامپیوتر شخصی ادامه دهید.

FariD | اخبار | 14/03/2017
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    اگر اجازه می دادن بازی رو دانلود کنیم و بعد برای هر بار اجرا کردن نیاز بود به سرور وصل بشیم و یا پردازش از طریق سرور انجام میشد که حجم دیتای کمتری رد و بدل میشد خیلی خوب بود . با این پهنای باند فعلی که ما در اختیار داریم با اجرای بازی های PS3 هم مشکل داریم چه برسه به بازی های PS4 . دلم می خواد بدونم سیستم پردازش ابری این سیستم چطوری کار می کنه . مثلا اونطرف برو بچه های سونی یک زیرزمین اجاره کردن توش کلی Ps3 و PS4 چیندن هر کسی می خواد بازی کنه یک کنسول براش رو شن می کنن :bsmile::bsmile::bsmile::bsmile::ha:

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.