نویسنده: FariD یکشنبه، 10 ارديبهشت 1396
ساعت 08:11

سم لیک و تلفیق بازی ها و فیلم ها در آینده

5 از 5

در جریان مصاحبه ای در فستیوال Tribeca Games، از آقای سم لیک خالق بازی هایی چون Quantum Break و Alan Wake درباره چگونگی تلفیق بازی های رایانه ای و فیلم ها در آینده سوال شد.

او در پاسخ اعلام کرد که احساس می کند این موضوع به روش هایی اتفاق خواهد افتاد، و این روش ها هم می تواند کاملاً شگفت انگیز باشد.

«بله فکر می کنم فیلم ها و بازی ها احتمالاً به روش هایی شگفت انگیز در هم ادغام خواهند شد. در این صورت، به نظرم وجود واسط های مختلفی که می توانید از بینشان انتخاب نمایید خیلی لذت و غنا دارد. این مثل این است که در یک مغازه شکلات فروشی باشید! اگر در جایی باشیم که هنر و تفریح زیادی برای تجربه کردن داشته باشد، در شرایط خوشحال کننده ای قرار خواهیم داشت. در مورد این که آیا باید در هم ادغام شوند یا نه نظری ندارم، اما می توان این ادغام و تلفیق را در تمام زمان ها مشاهده کرد. اینجا هم این اتفاق می تواند به شیوه هایی شگفت انگیز باشد».

آقای لیک در ادامه خاطرنشان کرد که فکر نمی کند نیازی به یافتن یک شکل نهایی از تفریح وجود داشته باشد. در طوفان های مختلف داستان سرایی توانایی های زیادی وجود دارد و به نظر آقای لیک این موضوع فوق العاده است.

FariD | اخبار | 30/04/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.