نویسنده: قاسم ممتاز دوشنبه، 18 ارديبهشت 1396
ساعت 13:56

رزیدنت اویل کد ورونیکا به PS4 می‌آید

5 از 5

چقدر دلم می خواست بجای یک ریمستر ساده از رزیدنت اویل کد ورونیکا شاهد یک ریمیک از این بازی بودیم. هر چقدر هم که کپکام برای ساخت بازی های عجیب و غریب از سری رزیدنت اویل هزینه کنه، باز هم نسخه های اولیه ی این سری بودن که باعث شدن این فرنچایز به اندازه ای که حالا محبوبیت داره بزرگ بشه. نسخه های اولیه ای که با داستان پردازی خوب، شخصیت پردازی فوق العاده و صد البته زامبی های دوست داشتنی، خیل عظیمی از گیمر ها رو به سمت خودشون جذب کردن.

سال 2000 بود که اولین نسخه ی بازی رزیدنت اویل با محیطی پویا و نه از پیش رندر شده به لطف پردازنده ی 128 بیتی سگا دریم کست وارد بازار شد.

رزیدنت اویل کد ورونیکا، در یک کلام فوق العاده بود. یک رزیدنت اویل واقعی، هیچ وقت اولین درگیری وسکر با کلیر ردفیلد و اون مبارزه ی فوق العاده ی وسکر با کریس ردفیلد رو فراموش نمی کنم.

بعد از عرضه ی نسخه ی SEGA DreamCast، بازی برای گیم کیوب و پلی استیشن 2 هم با گرافیک بهینه شده پورت شد و بعد از اون در 2011 برای کنسول های Xbox360 و PS3 دوباره عرضه شد تا نشون بده کپکام چه کمپانی پول دوستی شده و فعلا هیچ ایده ی بدرد بخوری نداره. ( البته رزیدنت اویل 7 واقعا دنباله ی خوبی بود که صد البته ایده ی ساختش رو از PT هیدئو کوجیما و رزیدنت اویل 1 شینجی میکامی عاریه گرفته بود )

بهر حال کپکام در حساب توییترش اعلام کرده که به لطف قابلیت Backward Compatiblity کنسول PS4، قراره رزیدنت اویل کد ورونیکا، که خیلی از طرفدارای اصیل رزیدنت اویل، اون رو دنباله‌ی اصلی رزیدنت اویل 2 می‌دونن، فردا یعنی 19 اردیبهشت 96 بروی فروشگاه مجازی سونی قرار بگیره، تا هم تجدید خاطره ای باشه برای طرفدارای بازی و هم درآمد زائی باشه برای کپکام و وابستگانش :)

البته به این نکته ی ریز هم توجه داشته باشید که شاید این عرضه، مقدمه ای برای خبر های مهم در مورد نسخه ی دوم رزیدنت اویل که پروسه ی ساختش با سرعتی لاکپشتی درجریانه باشه، شخصا برای دیدن یک تریلر یا گیم پلی از نسخه ی ریمیک رزیدنت اویل 2 لحظه شماری می‌کنم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.