نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 06 خرداد 1396
ساعت 01:35

بازی‌های ماه جون (خرداد-تیر) Ps Plus مشخص شدند

4 از 5

بازی‌های تیر و خرداد ماه مشنترکین PS Plus مشخص شد

بنظر می رسد که بازی‌های رایگان کاربران اشتراک پلی استیشن پلاس برای ماه آینده با یک اشتباه از جانب فروشگاه دیجیتال سونی در ترکیه لو رفته اند.

البته لیست کامل بازی های رایگان منتشر نشده با این وجود، اینکه می‌دانیم قرار است Life is Strange و همینطور Killing Floor 2 رایگان در اختیار مشترکین این سرویس قرار بگیرند، قطعا می‌تواند از صرف هزینه توسط کاربران برای خرید هر کدام از این عناوین جلوگیری کند.

هر دوی این عناوین، جزو بازی‌های خوبی هستند که ارزش امتحان کردن را دارند. Killing Floor 2 که می توان از آن بعنوان دنباله ای برای سری Left4Dead هم نام برد، در ژانر شوتر اول شخص در فضایی پر از زامبی توسط استودیوی Tripwire طراحی شده و بقدری خوب از آب در آمده بود که در گروه نامزدهای بهترین بازی‌ ژانر شوتر در سال 2016 هم قرار گرفت.(بهترین بازی‌های co-op سال 2016 بهمراه تریلر معرفی) Life is strange هم انتخابی بسیار خوب برای افرادی است که به بازی های داستان محور علاقه دارند و سبک بازی هایی همچون Heavy Rain و Until Dawn را می پسندند. بخصوص اینکه با تایید ساخت دومین شماره از بازی، مطمئنا اولین شماره‌ی Life is Strange ارزش امتحان کردن را حتی برای آن دسته از گیمرهائی خواهد داشت که در گذشته این بازی را تجربه کرده اند و از آن لذت برده اند اما با گذشت زمان، خاطره ی بازی در ذهنشان کم‌رنگ شده است. (دنباله‌ی بازی Life is strange در دست ساخت است)

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.