نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 19 خرداد 1396
ساعت 19:04

کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 با گذشته تفاوت دارد!

5 از 5

کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 نسبت به سال های قبل طولانی تر خواهد بود

مایکروسافت برنامه های ویژه ای برای E3 امسال دارد. از معرفی کنسول قدرتمند و پر حاشیه ی خود یعنی Project Scorpio گرفته تا نمایش و معرفی بازی های انحصاری.

از طرفی مایکروسافت در E3 2017 بی شک بر روی لبه ی پرتگاه قدم بر می دارد. هر اشتباهی در E3 امثال باعث می شود تا این کمپانی بزرگ و قدرتمند، نبرد کنسول های نسل هشتم را به رقیب خود یعنی سونی و برند Playstation واگذار کند. اتفاقی که می‌دانیم مایکروسافت هیچ علاقه ای به آن ندارد.

E3 2017 امسال با نمایش سال های گذشته ی مایکروسافت در این رویداد تفاوت هائی هم دارد. اول اینکه مایکروسافت روز تعطیل یعنی یکشنبه را برای کنفرانس خود در نظر گرفته است. ( البته به وقت تهران این رویداد بامداد دوشنبه آغاز خواهد شد ) علاوه بر این، در گذشته زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 یک ساعت و نیم یا 90 دقیقه بود، مدت زمانی که امسال بیشتر شده است. فیل اسپنسر، در رابطه با این افزایش زمان نمایش در حساب تویتر خود توضیح داده است که بازی های ارزشمندی وجود داشتند که می خواستم در کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 حاضر باشند. برای همین تصمیم گرفتیم تا زمان کنفرانس را بیشتر کنیم . مایکروسافت قرار است تا در E3 2017 علاوه بر نمایش نهائی Scorpio و البته اعلام نام رسمی این سخت افزار خاص، قیمت آن را هم اعلام کند.(ویدئوی نمایش Xbox Scorpio کمی قبل از نمایشگاه E3) از طرفی بازی های بسیار زیادی هستند که مایکروسافت قرار است تا در رویداد E3 2017 به علاقه مندان و طرفدارانش نمایش دهد. با نزدیک شدن به زمان برگزاری این رویداد مهم در صنعت بازی های کامپیوتری، بر هیجان علاقه مندان به این صنعت و البته جامعه ی گیمر ها هم روز به روز افزوده می شود. امیدواریم E3 2017 پر از سورپرایز های خوب برای ما باشد. کنفرانس مایکروسافت به وقت تهران در تاریخ دوشنبه 22 خرداد ماه 96 و در ساعت 1.30 دقیقه ی بامداد آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار E3 2017 را در بازی مگ دنبال کنید

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.