نویسنده: محمد فرزین سه شنبه، 23 خرداد 1396
ساعت 22:02

بازی Rocket League برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

5 از 5

عرضه ی راکت لیگ برای نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ پلتفرم فوق العاده ای برای تجربه ی بازی های مولتی پلیر است و از طرفی به جرات می توان گفت یکی از موفق ترین و سرگرم کننده ترین عناوین مولتی پلیری که در سال های گذشته به بازار عرضه شده بازی پرفروش Rocket League است.

امروز و در جریان کنفرانس خبری نینتندو در E3 2017 استودیوی Psyonix سازنده ی این بازی از عرضه ی Rocket League روی کنسول نینتندو سوییچ در تعطیلات پایانی سال جاری میلادی خبر داد.

این نسخه شامل همه قابلیت های Rocket League روی دیگر پلتفرم ها از جمله آپشن های طراحی و شخصی سازی جدید و نکته جالب دیگز این که می توانید کلاه شخصیت های Mario و Luigi روی وسیله نقلیه تان قرار دهید.

Rocket League نوعی بازی فوتبال با خودروهای تقویت شده با ظاهرهای عجیب است که هم اکنون برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم در دسترس است و جالب است بدانید بیش از 30 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد!

قطعا همکاری نینتندو و استودیوی Psyonix تصمیم هوشمندانه ای از سوی این کمپانی بزرگ ژاپنی است که بدون شک در آینده و با عرضه ی Rocket League بسیاری از کاربران بازی های مولتی پلیر خوش ساخت این چنینی را به سمت کنسول جدید نینتندو سرازیر خواهد کرد.

در پایین می توانید تریلر معرفی این عنوان برای Nintendo Switch را مشاهده کنید.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.