نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 28 خرداد 1396
ساعت 11:20

بازی های E3 2017 که امسال عرضه می‌‎شوند بهمراه تاریخ عرضه

5 از 5

تمام بازی‌های معرفی شده در E3 2017 که تا پایان همین سال عرضه خواهند شد

در حالیکه در نمایشگاه E3 2017 بازی های بسیار خوب و جذابی برای سال 2018 معرفی شدند اما برای سال 2017 هم بازی های خوبی اعلام گردید. در اینجا به طور خلاصه مجموعه ای از مهم ترین و بهترین بازی هایی که در سال 2017 عرضه خواهند شد گردآوری کرده ایم.

E3 2017 از 13 تا 15 ژوئن 2017 (23 تا 25 خرداد 1396) برگزار شد و برای اولین بار در تاریخچه این نمایشگاه، عموم مردم نیز اجازه حضور در آن را داشتند. اما سیستم کلی برگزاری این نمایشگاه تا حد زیادی مانند سال های اخیر بود.

 arms

Arms

عنوان Arms یک بازی مبارزه میدانی است که در آن حداکثر 4 گیمر می‌توانند یکی از مبارزهای بسیار متنوع موجود را انتخاب کرده و با استفاده از بازوهای توسعه یافته آنها به مبارزه بپردازند. استودیوی Nintendo EPD مسئولیت ساخت و کمپانی Nintendo مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارند.

تاریخ عرضه: 16 ژوئن (26 خرداد)         پلتفرم: Switch

 crash

Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy

عنوان Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy مجموعه ای ریمسترشده با کیفیت بالا از 3 بازی اول سری Crash Bandicoot می‌باشد. گرافیک بازی ها در این مجموعه کاملاً توسعه یافته و بعلاوه یک سری ویژگی های جدید به آن اضافه شده است که از جمله می‌توان به ویژگی رگوردگیری در هر 3 بازی اشاره کرد. استودیوی Vicarious Visions مسئولیت ساخت و کمپانی Activision مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارند.

تاریخ عرضه: 30 ژوئن (9 تیر)           پلتفرم: PS4

 ویدئو : 11 دقیقه از گیم پلی بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

s

Splatoon 2

عنوان Splatoon 2 یک بازی انحصاری Switch و دنباله بازی قبلی شوتر سوم شخص Splatoon (عرضه شده در سال 2015 برای Wii U) می‌باشد. این بازی شامل عملیات جدید، سلاح های جدید، نقشه های جدید و مدهای جدید خواهد بود. مسئولیت ساخت و انتشار این عنوان بر عهده Nintendo می‌باشد.

تاریخ عرضه: 21 جولای (30 تیر)             پلتفرم: Switch

p

Hey Pikmin

عنوان Hey Pikmin از بازی های سری Pikmin انحصاری 3DS می‌باشد. برخلاف عناوین قبلی که در ژانر استراتژی real-time طراحی شده بودند، این عنوان یک بازی 2.5D سایداسکرولر است. مسئولیت ساخت آن بر عهده استودیوی Arzest است و ناشر آن کمپانی Nintendo خواهد بود.

تاریخ عرضه: 28 جولای (6 مرداد)             پلتفرم: 3DS

 t

Tacoma

عنوان Tacoma جدیدترین بازی از استودیوی Fullbright (سازنده بازی ماجراجوئی Gone Home) می‌باشد. گیمر باید اطلاعاتی در مورد کارکنان یک سفینه فضایی متروک گردآوری کند اما در این خلال، داستان روزهای آخر عمر کارکنان را کشف می‌کند.  Fullbright مسئولیت ساخت و انتشار آن را بر عهده دارد.

تاریخ عرضه: 2 آگست (11 مرداد)           پلتفرم: Xbox One, PC

 agent

Agents of Mayhem

عنوان Agents of Mayhem یک بازی اکشن ماجراجوئی در فضای باز می‌باشد که در دنیای سری بازیهای Saints Row طراحی شده است. گیمر در این بازی از چشم انداز سوم شخص به بازی می‌پردازد. 12 مأمور متفاوت در اینجا وجود دارند که گیمرها می‌توانند از میان آنها 3 نفر را برای انجام مأموریت ها و اکتشاف در دنیای بازی انتخاب نمایند. هر یک از مأمورها دارای توانایی ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند. استودیوی Volition مسئولیت ساخت و کمپانی Deep Silver مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارند.

تاریخ عرضه: 15 آگست (24 مرداد)           پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

 sonic

Sonic Mania

عنوان Sonic Mania یک بازی پلتفرم ساید اسکرولینگ است. در ساخت آن از بازی های اورجینال Sonic the Hedgehog   الهام گرفته شده است و شامل ورژن ریمسترشده ای از مراحل بازی های قبلی در کنار یک سری مراحل جدید می‌باشد. گیمرها کنترل یکی از 3 کاراکتر موجود (Sonic the Hedgehog ، Miles "Tails" Prower  یا Knuckles the Echidna ) را بر عهده می‌گیرند. ساخت این بازی بر عهده استودیوهای Headcannon و PagodaWest Games است و کمپانی Sega ناشر آن می‌باشد.

تاریخ عرضه: 15 آگست (24 مرداد)               پلتفرم: PS4, Xbox One, PC, Switch

 un

Uncharted: The Lost Legacy

عنوان Uncharted: The Lost Legacy درواقع یک فصل مستقل در سری Uncharted است که گیمر نقش کاراکتر پرطرفدار به نام Chloe Frazer را بازی می‌کند. Chloe Frazer سفری را برای یافتن یک گنجینه مرموز معروف به  The Tusk of Ganesha آغاز می‌کند. این فصل مستقل هم در ژانر اکشن ماجراجوئی طراحی شده و گیمر از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش می‌کند. استودیوی ناتی داگ سازنده آن و کمپانی سونی ناشر آن می‌باشند.

تاریخ عرضه: 22 آگست (31 مرداد)            پلتفرم: PS4

تماشا کنید: E3 2017 | تریلر جدید Uncharted Lost Legacy

madden

Madden NFL 18

عنوان Madden NFL 18 یک بازی ورزشی فوتبال امریکایی است که شامل یک مد داستانی جدید به نام Longshot می‌باشد. داستان آن پیرامون زندگی یک یازیکن خط حمله به نام Devin Wade است که برای رسیدن به NFL تلاش می‌کند. این بازی اولین بخش از سری Madden NFL است که در ساخت آن از موتور Frostbite استفاده شده است. استودیوی EA Tiburon سازنده و کمپانی EA ناشر آن هستند.

تاریخ عرضه: 25 آگست (3 شهریور)          پلتفرم: PS4, Xbox One

 ya

Yakuza Kiwami

عنوان Yakuza Kiwami که در ژاپن با نام Ryū ga Gotoku: Kiwami شناخته می‌شود، یک بازی اکشن ماجراجوئی است و درواقع یک عنوان بازسازی شده از بخش اول سری Yakuza می‌باشد. تفکیک پذیری، ساختار و زمان بارگیری در آن بهبود یافته است. همچنین ناهماهنگی ها و طراحی آشفته بازی اولیه در این بازی جدید شفاف سازی شده است. استودیوی Sega مسئولیت ساخت و کمپانی Deep Silver مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارند.

تاریخ عرضه: 29 آگست (7 شهریور)           پلتفرم: PS4

 mario

Mario + Rabbids: Kingdom Battle

بازی کراس اوور استراتژی Mario and Rabbids اولین بار در کنفرانس خبری E3 2017 یوبیسافت رونمایی گردید اما مجدداً طی نمایش کمپانی نینتندو هم آن را دیدیم. به نظر می‌رسد که گیم پلی شبیه به سری XCOM داشته و ماهیت شاد و رنگارنگ دنیای بازی های Mario در آن حفظ شده باشد.

تاریخ عرضه: 29 آگست (7 شهریور)               پلتفرم: Switch

 life

Life is Strange: Before the Storm

عنوان Life is Strange: Before the Storm شامل 3 ایپزود است که داستان آن بر مبنای زمان قبل از اتفاقات موجود در بازی اول Life is Strange طراحی شده است. ر کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در E3 2017 عنوان Life Is Strange: Before the Storm رسماً رونمایی گردید و اعلام شد که اولین اپیزود آن در تاریخ 31 آگست 2017 (9 شهریور 1396) عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه: 31 آگست (9 شهریور)             پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

 na

Knack II

عنوان Knack II یک بازی اکشن پلتفرم و دنباله بازی اولیه Knack می‌باشد. بازی اول Knack در سال 2013 برای PlayStation 4 عرضه شد و نقدهای متفاوتی دریافت کرد. هم اکنون Knack II با ویژگی های جدید، محیط های با طراوت و مبارزه نشاط آور درمرحله ساخت قرار دارد. مسئولیت ساخت آن بر عهده استودیوی SIE Japan Studio است و کمپانی Sony Interactive Entertainment ناشر آن خواهد بود.

تاریخ عرضه: 5 سپتامبر (14 شهریور)               پلتفرم: PS4

 des

Destiny 2

عنوان Destiny 2 دنباله بازی شوتر چند نفره آنلاین Destiny می‌باشد که توسط استودیوی Bungie با همکاری استودیوهای Vicarious Visions و High Moon  در مرحله ساخت به سر می‌برد. گیم پلی آن مشابه بازی اولیه خواهد بود و یک سری ویژگی ها و آپدیت های جدیدی در آن اعمال خواهد شد. مسئولیت انتشار این عنوان بر عهده کمپانی اکتیویژن است.

تاریخ عرضه: 6 سپتامبر (15 شهریور) برای PS4, Xbox One و تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) برای PC

 dis

Dishonored: Death Of The Outsider

 Dishonored: Death Of The Outsider یک بسته الحاقی مستقل است که گیمر در اینجا در نقش Meagan Foster بازی خواهد کرد. Meagan Foster درواقع دوست و هم پیمان کاراکترهای Emily و Corvo در بازی Dishonored 2 می‌باشد.

تاریخ عرضه: 14 سپتامبر (23 شهریور)               پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

 met

Metroid: Samus Returns

عنوان Metroid: Samus Returns درواقع بازسازی مجدد بازی اکشن ماجراجوئی Metroid 2: Return of Samus که در سال 1991 برای پلتفرم Game Boy عرضه شد، می‌باشد.

تاریخ عرضه: 15 سپتامبر (24 شهریور)                پلتفرم: 3DS

 fifa

FIFA 18

بزرگترین فرنچایز ورزشی صنعت بازی سازی یعنی FIFA مجدداً در ماه سپتامبر امسال (شهریور) با یک بخش جدید عرضه خواهد شد. تصویر بازیکن فوتبال کریستیانو رونالدو بر روی کاور FIFA 18 منتشر خواهد شد. مد داستانی تک نفره ، The Journey در این بازی وجود خواهد داشت و بهبودهایی در گیم پلی آن نیز لحاظ خواهد شد. کمپانی Electronic Arts مسئولیت انتشار و استودیوی EA Sports مسئولت ساخت آن را بر عهده دارند.

تاریخ عرضه: 26 سپتامبر (4 مهر) ، 29 سپتامبر (7 مهر) برای Switch             پلتفرم: PS4, Xbox One, PC, Switch, Xbox 360, PS3

تماشا کنید: E3 2017 | تریلر و گیم پلی Fifa 18 پخش شده در کنفرانس Ea Games

war

Total War: Warhammer 2

بازی استراتژی بعدی از استودیوی Creative Assembly با عنوان Total War: Warhammer II در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. این بازی شامل 4 نژاد جدید و یک ماموریت جدید می‌باشد. این عنوان دنباله Total War: Warhammer (عرضه شده در سال 2016) است. 4 گونه جدید شامل Lizardmen ، High Elves ، Dark Elves و یک نژاد نامعلوم هستند. کمپانی سگا مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد.

تاریخ عرضه: 28 سپتامبر (6 مهر)               پلتفرم: PC

 run

Cuphead

عنوان Cuphead یک بازی پلتفرم run and gun است که توسط استودیوی StudioMDHR Entertainment در مراحل ساخت و توسعه می‌باشد. این بازی بر مبنای سبک کارتون های دهه 1930 طراحی شده است.

تاریخ عرضه: 29 سپتامبر (7 مهر)             پلتفرم: Xbox One, PC

پیش نمایش بازی Cuphead

for

Forza Motorsport 7

Forza Motorsport 7 جدیدترین بخش از این سری شبیه سازی ریسینگ می‌باشد. در بازی جدید Forza Motorsport 7 بیش از 700 ماشین وجود خواهد داشت. همچنین سیستم های آب و هوایی جدید و مسیرهای جدید برای آن طراحی شده است. استودیوی Turn 10 مسئولیت ساخت و کمپانی مایکروسافت مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارند.

تاریخ عرضه: 3 اکتبر (11 مهر)                  پلتفرم: Xbox One, PC

تماشا کنید: E3 2017 | تریلر و گیم پلی بازی Forza Motorsports 7

evil

The Evil Within 2

عنوان The Evil Within 2 دنباله بازی ترسناک قبلی The Evil Within   (عرضه شده در سال 2014) می‌باشد که توسط استودیوی Tango Gameworks به مدیریت آقای Shinji Mikami سازنده سری Resident Evil در مرحله ساخت است. کمپانی Bethesda مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد.

تاریخ عرضه: 13 اکتبر (21 مهر)                 پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

تماشا کنید: E3 2017 | تریلر بخش داستانی The Evil Within 2

assassin

Assassin’s Creed Origins

عنوان Assassin’s Creed Origins جدیدترین بازی از سری اکشن ماجراجوئی و معروف Assassin’s Creed می‌باشد. داستان این بازی جدید در مصر باستان طراحی شده است و گیمر را در نقش کاراکتر Bayek قرار می‌دهد. Bayek درواقع آخرین Medjay و یک داروغه مصری است که مسئولیت او حفظ و نگهداری مردم از تهدیدات و بیگانگان است. طی کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در E3 2017 بازی جدید Assassin's Creed Origins سرانجام رونمایی شد.

تاریخ عرضه: 27 اکتبر (5 آبان)                 پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

تماشا کنید: E3 2017 | گیم پلی بازی Assassin's Creed Origins

call

Call of Duty: WWII

بازی Call of Duty: WWII در ژانر شوتر اول شخص طراحی شده و جدیدترین بخش از سری معروف Call of Duty می‌باشد. داستان این بازی بر مبنای اتفاقات جنگ جهانی دوم ساخته شده است و از ویژگی های آن می‌توان به عدم وجود احیاء سلامتی اشاره کرد. این بازی توسط استودیوی Sledgehammer Games در مرحله ساخت و توسعه قرار دارد و کمپانی اکتیویژن ناشر آن خواهد بود.

تاریخ عرضه: 3 نوامبر (12 آبان)                         پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

تماشا کنید: E3 2017 | تریلر بخش Multiplayer بازی Call of Duty: WW2

cra

Crackdown 3

عنوان Crackdown 3 یک بازی اکشن ماجراجوئی در فضای باز است که توسط استودیوهای Sumo Digital و Reagent Games در مرحله ساخت و توسعه قرار دارد. بازیگر مشهور  آقای  Terry Crews صداگذار کاراکتر اصلی این بازی خواهد بود. مسئولیت انتشار این عنوان بر عهده کمپانی مایکروسافت می‌باشد.

تاریخ عرضه: 7 نوامبر (16 آبان)                 پلتفرم: Xbox One, PC

پیش نمایش بازی Crackdawn 3 marvel

Marvel Vs. Capcom: Infinite
عنوان Marvel Vs. Capcom: Infinite یک بازی مبارزه ای در مد تک نفره و چند نفره است که استودیوی Capcom مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد. این عنوان ششمین بخش از سری Marvel vs. Capcom می‌باشد که ویژگی های بسیار جدیدی به آن اضافه شده است. همچنین یک مکانیک جدید با نام Infinity Stones در آن وجود خواهد داشت و به گیمر امکان استفاده از توانایی های منحصر به فردی را در مبارزه می‌دهد.

تاریخ عرضه: 19 سپتامبر (28 شهریور)                  پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

 pokken

Pokken Tournament DX

Pokken Tournament DX یک عنوان بهبودیافته Switch می‌باشد که ویژگی های جدیدی دارد. این بازی شامل 5 پوکمن قابل بازی جدید و یک سری ویژگی های جدید دیگر از قبیل مبارزه های تیمی 3v3 ، بازی آنلاین رتبه ای، مسابقات گروهی و دوستانه می‌باشد. استودیوی Bandai Namco Entertainment سازنده آن و کمپانی نینتندو ناشر آن هستند.

تاریخ عرضه: 22 سپتامبر (31 شهریور)                پلتفرم: Switch

 shadow

Middle-earth: Shadow of War

در بازی Middle-earth: Shadow of War مجدداً شاهد بازگشت کماندو Talion و دستیار شبح مانند او Celebrimbor هستیم. آنها با کمک یکدیگر برای مبارزه با Sauron و ارتش ظالمش تلاش می‌کنند. این بازی در ژانر اکشن نقش آفرینی ساخته شده و در فضای باز طراحی شده است. گیمر از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش خواهد کرد. استودیوی Monolith Productions سازنده آن و کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment ناشر آن هستند.

تاریخ عرضه: 10 اکتبر (18 مهر)                 پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

اولین نگاه به بازی Middle-Earth: Shadow of War

park

South Park: The Fractured But Whole

عنوان South Park: The Fractured But Whole یک بازی نقش آفرینی در مد تک نفره است. این بازی شامل 12 رده ابرقهرمان است از قبیل Brutalist, Blaster, Speedster, Elementalist, Gadgeteer, Mystic, Cyborg, Psychic, Assassin, Commander, Netherborn و Karate Kid. مسئولیت ساخت و انتشار این عنوان بر عهده یوبیسات با همکاری استودیوی South Park Digital می‌باشد.

تاریخ عرضه: 17 اکتبر (25 مهر)             پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

 super

Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey جدیدترین بخش از سری Super Mario می‌باشد و در آن شاهد بازگشت مجدد سبک نامحدود جستجو و اکتشاف، که قبلاً در بازی هایی از قبیل Super Mario 64 و Super Mario Sunshine شاهد آن بودیم، خواهیم بود. کمپانی نینتندو مسئولیت انتشار این بازی را بر عهده دارد.

تاریخ عرضه: 27 اکتبر (5 آبان)           پلتفرم: Switch

 wolf

Wolfenstein II: The New Colossus

دنباله بازی Wolfenstein: The New Order (عرضه شده در سال 2014) رسماً در کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه امسال رونمایی شد. این عنوان Wolfenstein II: The New Colossus نامیده شده و در آن شاهد بازگشت کاراکتر اصلی این سری یعنی BJ Blazkowicz هستیم. استودیوی MachineGames مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده دارد و کمپانی Bethesda  ناشر آن است.

تاریخ عرضه: 27 اکتبر (5 آبان)               پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

 تماشا کنید: E3 2017 | تریلر بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

sup

Super Lucky's Tale

Super Lucky's Tale درواقع ورژن توسعه یافته ای از عنوان اورجینال VR می‌باشد. Super Lucky's Tale اولین بار بعنوان یک لانچ تایتل (بازی زمان عرضه) برای Oculus Rift در ماه مارس 2016 (فروردین 1395) نمایان شد.

تاریخ عرضه: 7 نوامبر (16 آبان)                    پلتفرم: Xbox One

 speed

Need for Speed: Payback

Need for Speed: Payback بازی ریسینگ فضای باز در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که در حال حاضر توسط استودیوی Ghost Games در مرحله ساخت است. این بازی درواقع بخش 23 از سری Need for Speed می‌باشد. گفته شده که در این بازی 3 کاراکتر قابل بازی وجود خواهد داشت که هر یک مهارت های متفاوتی دارند. کمپانی EA گفته است گیمر در سرقت، مبارزه ماشینی و ... مشارکت خواهد داشت.

تاریخ عرضه: 10 نوامبر (19 آبان)              پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

تماشا کنید: E3 2017 | تریلر و گیم پلی بازی Need For Speed Payback

ni

Ni No Kuni II: Revenant Kingdom

Ni No Kuni II: Revenant Kingdom دنباله بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch (عرضه شده در سال 2010) می‌باشد که طرفداران مدت های بسیار طولانی منتظر آن بوده اند. این بازی به ادامه ماجراجوئی های کاراکترهای اصلی در بازی اول نمی‌پردازد و در عوض کاراکترهای کاملاً جدیدی را معرفی می‌کند که باید در مقابل یک تهدید ایجادشده در پادشاهی Ding Dong Dell، مبارزه کنند. استودیوی Level-5 مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد.

تاریخ عرضه: 10 نوامبر (19 آبان)                    پلتفرم: PS4, PC

 nb

NBA Live 18

عنوان NBA Live 18 شامل یک مد جدید شبه عملیات به نام The One خواهد بود. این مد به شما امکان می‌دهد که بعنوان یک کاراکتر سفارشی ایفای نقش کنید. شما قادر هستید کاراکتر خود را به همان شکلی که دوست دارید، اختصاصی و سفارشی سازی نمایید.

تاریخ عرضه: پاییز 2017               پلتفرم: PS4, Xbox One

 gran

Gran Turismo Sport

Gran Turismo Sport درواقع سیزدهمین بخش از فرنچایز ریسینگ Gran Turismo می‌باشد که در سال 2015 معرفی شد. این بازی شامل 3 مد بازی خواهد بود از قبیل Campaign ، Sports Mode و Arcade Mode. هم مسابقات آنلاین و هم مسابقات آفلاین در این بازی وجود دارد. علاوه بر بهبودهای بصری، ویژگی هایی از قبیل سیستم جدید مسابقات قهرمانی آنلاین و ماشین های جدید به آن اضافه شده است. کمپانی سونی مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد.

تاریخ عرضه: پاییز 2017                پلتفرم: PS4

پیش نمایش بازی GT Sport star

Star Wars Battlefront II

کمپانی EA در نمایشگاه امسال زمان زیادی را به صحبت در مورد Star Wars Battlefront II اختصاص داد. این کمپانی اعلام کرد که نقشه ها، مدها و کاراکترهای این بازی رایگان خواهند بود. Star Wars Battlefront II از بازیهای شوتر اکشن و دنباله بازی اولیه (عرضه شده در سال 2015) است.

تاریخ عرضه: 17 نوامبر (26 آبان)                 پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

 vampyr

Vampyr

عنوان Vampyr کاری از استودیوی Dontnod Entertainment سازنده بازیهایی چون Remember Me و Life Is Strange می‌باشد. این بازی در ژانر اکشن نقش آفرینی خون آشام و در سال 1918 لندن طراحی شده است. گیمر در اینجا نقش کاراکتر اصلی بازی Jonathan Reid را از چشم انداز سوم شخص ایفا می‌کند.

تاریخ عرضه: نوامبر 2017 (آبان 1396)         پلتفرم: PS4, Xbox One, PC

 x

Xenoblade Chronicles 2

Xenoblade Chronicles 2 دنباله بازی Xenoblade Chronicles می‌باشد. بازی نقش آفرینی فضای باز Xenoblade Chronicles در سال 2010 عرضه شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. در  Xenoblade Chronicles 2 یک قهرمان جدید در جستجوی چیزی به نام Elysium می‌باشد. کمپانی نینتندو مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد

تاریخ عرضه: تعطیلات آخر سال 2017              پلتفرم: Switch

م.حافظ | مقالات | 18/06/2017
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1396
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 2
    کنسول‌های بازی:

    حداقل منبع انگلیسی متن رو هم بذارید که race رو به جای نژاد و قبیله ، مسابقه ترجمه می کنید:D
    نحوه نصب یا کرک و ... بازی Assassin's Creed :Origins رو اگه مقدور بود برام ایمیل کنید.:bsmile:

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Ekvan
    حداقل منبع انگلیسی متن رو هم بذارید که race رو به جای نژاد و قبیله ، مسابقه ترجمه می کنید:D نحوه نصب یا کرک و ... بازی Assassin's Creed :Origins رو اگه مقدور بود برام ایمیل کنید.:bsmile:

    سلام بر شما دوست عزیز
    ممنون بابت تذکری که دادید. مطلب ویرایش شد

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1395
    نظرها: 19
    تشکر: 12
    تشکرشده: 14
    کنسول‌های بازی:

    ممنون برای این مطلب کاربردی و خوب :in-lo::bsmile:

    ‏**M**R** از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    خدا رو شکر که این همه بازی خوب تا آخر سال 2017 قراره عرضه بشه . فقط حیف که جای god of war این وسط خالیه . مطلب بسیار خوبی بود . خسته نباشید

    ‏enigma و ‏**M**R** از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.