نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 18 تیر 1396
ساعت 19:09

نسخه ی Early Access بازی Fable Fortune تاخیر خورد

4 از 5

عرضه ی نسخه ی Early Access بازی Fable Fortune یک ماه به تاخیر افتاد

Fable Fortune که در ژانر بازی های کارتی قرار می‌گیره قرار بود تا در تاریخ 11 جولای، یعنی 21 تیرماه بصورت Early Access یا دسترسی زودهنگام برای کاربرهای Xbox One و ویندوز مایکروسافت عرضه بشه، اما حالا مثل اینکه بخاطر بعضی مشکلات، تاریخ عرضه‌ی اون برای تقریبا 2 هفته به تاخیر افتاده.

استودیوی سازنده ی بازی Flaming Fowl دلیل این تاخیر در عرضه رو مشکلاتی در رابطه با نسخه ی Xbox One بازی اعلام کرده و در بیانیه ای که در این رابطه منتشر کردن با تشکر از طرفدارانشون گفتن:

چون تمایل داریم هر دو نسخه ی PC و Xbox One رو همزمان عرضه کنیم، برای رفع مشکلات پیش آمده عرضه ی بازی رو تا تاریخ 25 جولای ( 3 مرداد ماه ) به تاخیر انداختیم. امیدواریم که این تاخیر در عرضه بتونه محصول نهائی رو به استانداردهائی که در نظر داریم برسونه و مشکلات رو مرتفع کنه.

همونطور که احتمالا می دونید، نسخه ی اصلی بازی آخر سال 2017 عرضه خواهد شد. نسخه ی Early Access که بر اساس برنامه ی Xbox Game Preview مایکروسافت عرضه می‌شه، برای این هست که باز خورد کاربرها در رابطه با بازی دیده بشه و باگ های احتمالی بازی برطرف بشه. اگر امکانات خاصی در بازی نیاز هست با استفاده از فیدبک هائی که کاربرها منتشر خواهند کرد دریافت و در صورت امکان به بازی اضافه بشه و در دوره ی Early Access هم بروز رسانی هائی برای بازی منتشر و روی دستگاه‌های کاربرهائی که در این برنامه شرکت کردن تست بشه. لازم بذکره که Fable Fortune از قابلیت Play Anywhere مایکروسافت هم پشتیبانی می‌کنه.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.