نویسنده: قاسم ممتاز دوشنبه، 02 مرداد 1396
ساعت 09:56

کامیک بوک های Gears of War در راه است

4.5 از 5

Comic Book ( کامیک بوک ) های بازی Gears of War در دست تولید است.

طرفداران سری محبوب Gears of War و البته علاقه مندان به Comic Book یا کتاب های فکاهی مصور، می توانند منتظر عرضه ی سری کتاب های بازی Gears of War در سال 2018 باشند.

هر چقدر که سخت گیر باشید، باز هم به این موضوع اعتراف خواهید کرد که سری Gear of War یکی از بهترین بازی های سبک شوتر سوم شخص و البته مولتی پلیر است که تابحال عرضه شده. گرافیک بسیار بالا، گیم پلی روان و داستان درگیر کننده با شخصیت پردازی بسیار خوب کاراکترها، همه و همه باعث می‌شوند تا این سری ارزشمند، مخاطبینی میلیونی داشته باشد.

همانطور که گفتیم، یکی از ویژگی های بازی Gear of war شخصیت پردازی بسیار خوب کاراکترهاست که باعث می‌شود کشته شدن یکی از آنها به همان مقداری بر روی شما تاثیر عاطفی داشته باشد که پیوستن یک عضو سابق به گروه. داستانی که این شخصیت ها را به هم مرتبط می‌کند هم داستان جذاب و ارزشمندی است. داستانی که حالا قرار است با عرضه ی کامیک بوک های بازی، بهتر برای طرفداران سری روایت شود. از بعد از عرضه ی Gears of war 4 و معرفی شخصیت‌های جدید و البته جوان در کنار قهرمان محبوب سری، دریچه ای متفاوت از داستان سری به روی مخاطبین بازی گشوده شد. داستانی که حول شخصیت هایی تازه وارد ولی از جنس کاراکترهای محبوب قبلی روایت می‌شد. همین موضوع، هدف اصلی تولید کامیک بوک‌های بازی گیرز اف وار است. در کتاب های مصور یا Comic Bookهای بازی Gears of War قرار است به داستانی پرداخته شود که شخصیت کاراکترهای مختلف را قبل از ماجراجوئی هر کدام در جریان بازی روایت می‌کند. اینکه روزمرگی آنها چگونه سپری می‌شده، در خانواده چگونه بوده‌اند، قبل از تبدیل شدن به سرباز چطور زندگی می‌کرده‌اند، هرکدام درگیر چه مسائلی بوده‌اند و چه چیزی رابطه ی برادری آنها را تا به این حد مستحکم کرده است.

در ادامه می‌توانید تصویر معرفی شده برای Comic Book های گیرز اف وار را مشاهده کنید.

gears comic

اولین جلد از کتاب های مصور Gears of War قرار است در سال 2018 منتشر شود. در رابطه با تاریخ دقیق عرضه و همینطور تعداد جلد این کتاب‌ها، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.